Werd tijd ook. Ben benieuwd of de herbestemming van De Kuip ten sprake komt en of er al concretere plannen zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
a.s. donderdag is het zover
[ afbeelding ]
Nou nou, in november weten we pas of we eindelijk door naar de volgende fase kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[ afbeelding ]
De herbestemming lijkt me nou het minst relevante van alles.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Ben benieuwd of de herbestemming van De Kuip ten sprake komt en of er al concretere plannen zijn.
Hangt naar ik aanneem ook af van de gebiedsontwikkeling. Ik neem aan dat dat niet op het bordje van Feyenoord wordt gelegd?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou nou, in november weten we pas of we eindelijk door naar de volgende fase kunnen.
Vanuit persoonlijke/studiegerelateerde interesse.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
De herbestemming lijkt me nou het minst relevante van alles.
Uiteraard niet, maar het hele plan is toch ook in samenwerking met de gemeente ontwikkeld? Dat moet nu door de raad heen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hangt naar ik aanneem ook af van de gebiedsontwikkeling. Ik neem aan dat dat niet op het bordje van Feyenoord wordt gelegd?
Dat mag ik aannemen inderdaad. Wel prettig dat het nu in ieder geval ook het volledige commitment van de gemeente zal hebben, dat zal hopelijk het draagvlak in de gemeenteraad doen toenemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar het hele plan is toch ook in samenwerking met de gemeente ontwikkeld? Dat moet nu door de raad heen.
Inderdaad, we moeten Dirk wat vaker tergen, dat brengt het beste in hem naar boven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind het toch wel mooi dat kritiek op Kuyt opkomt en ie er meteen weer twee inramt.![]()
Lastpost was bezig aan een nieuwe, sindsdien is ie van de radar verdwenenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind de OP wat summier trouwens, met alleen de wedstrijden.
Kuyt's motor gebruikt getergdheid als brandstof, als hij zich te onaangetast voelt, begint de motor te sputteren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten Dirk wat vaker tergen, dat brengt het beste in hem naar boven.
Niemand kan photoshoppen hier.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie heeft de OP van vorig jaar dan gemaaktquote:
Lastpost dus, die schijnt dus ook met een nieuwe bezig te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie heeft de OP van vorig jaar dan gemaakt
Nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lastpost dus, die schijnt dus ook met een nieuwe bezig te zijn
Inderdaad, kunnen we er niet de kampioensfoto's van afgelopen jaren tussenzetten? Oh...quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Je kunt met dat idee wel gewoon het vak af (kaartje laten scannen) en langs de catering hè... Alleen wordt er maar 1 kaartje pp gescand zodat je niet met een shitload aan printjes/scc een hele groep toegang kunt verschaffen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal de catering leuk inden ace_eleven
Oh zo. Nouja. Misschien dat het met poortjes zou lukken, maar handmatig scannen lijkt me qua tijd onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kunt met dat idee wel gewoon het vak af (kaartje laten scannen) en langs de catering hè... Alleen wordt er maar 1 kaartje pp gescand zodat je niet met een shitload aan printjes/scc een hele groep toegang kunt verschaffen.
Het maakt alles alleen een stukje omslachtiger met wat langere rijen, maar voor 1.5mln moet je zoiets wel in kunnen voeren denk ik
Wat denken we hier van jongens?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kort nadat bekend werd dat Bert van Oostveen per 1 september zijn functie als directeur betaald voetbal neerlegt, presenteerde de KNVB zijn opvolger. Na zes seizoenen zal de functie van directeur betaald voetbal worden overgenomen door Gijs de Jong. Een discutabele beslissing want De Jong deed in 2014 nog wat opmerkelijke uitspraken. “Natuurlijk zien we bij de KNVB graag dat Ajax kampioen wordt. Het is de grootste club met een rijke historie. Het Nederlands voetbal is gebaat bij een succesvol Ajax en de KNVB kan en moet daarin een faciliterende rol spelen”, was getekend Gijs de Jong op 22 november 2014.
Dat het off-topic is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat denken we hier van jongens?
Dat het een verzonnen quote is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat denken we hier van jongens?
www.stadionsoap.nlquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[ afbeelding ]
Ajaxtopic is twee deuren verderquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kort nadat bekend werd dat Bert van Oostveen per 1 september zijn functie als directeur betaald voetbal neerlegt, presenteerde de KNVB zijn opvolger. Na zes seizoenen zal de functie van directeur betaald voetbal worden overgenomen door Gijs de Jong. Een discutabele beslissing want De Jong deed in 2014 nog wat opmerkelijke uitspraken. “Natuurlijk zien we bij de KNVB graag dat Ajax kampioen wordt. Het is de grootste club met een rijke historie. Het Nederlands voetbal is gebaat bij een succesvol Ajax en de KNVB kan en moet daarin een faciliterende rol spelen”, was getekend Gijs de Jong op 22 november 2014.
Laat je mede Feyenoorders maar weer zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen geen zin en tijd om er iets aan te doen.
Wat heb je nou voor je ticket betaald?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:39 schreef satecl het volgende:
Ticket naar Manchester binnen. Ik kan kaarten krijgen voor thuisvak, maar is het mogelijk om met een seizoenskaart van mijn oom een kaartje te halen voor uitvak. Of hebben ze in Manchester ook ID controle?
Bij het omwisselen is er vaak wel een ID controle ja. En je oom moet een uitkaart hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:39 schreef satecl het volgende:
Ticket naar Manchester binnen. Ik kan kaarten krijgen voor thuisvak, maar is het mogelijk om met een seizoenskaart van mijn oom een kaartje te halen voor uitvak. Of hebben ze in Manchester ook ID controle?
Keuze was om 110 euro te betalen naar Birmingham en dan met de trein, of 160,- met KLM rechtstreeks naar Manchester. We hadden weinig zin in 'gedoe' dus uiteindelijk 160,- betaald. WE gaan van dinsdagmorgen t/m zaterdag dus we maken er een mooie trip van. Ook een dag naar Liverpool bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb je nou voor je ticket betaald?
Thnx, dan maar in het thuisvak zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het omwisselen is er vaak wel een ID controle ja. En je oom moet een uitkaart hebben.
Idd, erg netjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:56 schreef Caland het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)-naar-psv-feyenoord-
Netjes van PSV. Zo kan het dus ook.
Poortjes zou wel een leuke zijn, kunnen we ons gelijk laten sponsoren door de NSquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Nouja. Misschien dat het met poortjes zou lukken, maar handmatig scannen lijkt me qua tijd onmogelijk.
PSVgod.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:56 schreef Caland het volgende:
Ja, dat doen we namelijk op het balkon van het stadhuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Staat het podium er al voor de huldiging op de Coolsingel?
Wel typerend voor Feyenoord om de Goldcard-verkoop op zaterdag 09:30 in de verkoop te gooien, terwijl op diezelfde dag om 09:00 de verkoop voor passe-partouts begint. Ze hebben het qua bandbreedte altijd al zo goed voor elkaar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:56 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat doen we namelijk op het balkon van het stadhuis
Kan niet meer mis gaan, nieuw systeem dit dat...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel typerend voor Feyenoord om de Goldcard-verkoop op zaterdag 09:30 in de verkoop te gooien, terwijl op diezelfde dag om 09:00 de verkoop voor passe-partouts begint. Ze hebben het qua bandbreedte altijd al zo goed voor elkaar..
Chaos en foutmeldingen gegarandeerd
Zitten de stickers al op de bus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Staat het podium er al voor de huldiging op de Coolsingel?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:57 schreef Pascalus het volgende:
De OP lijkt wel een rouwadvertentie. Ik zal wel effe kijken of ik er iets mooiers van kan maken.
Ach. Wees blij dat iemand de moeite neemt om een OP te maken. Jammer dat je nu pas moeite wilt doen nu de OP niet naar je zin is. Jammer dat dat de trigger moet zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:57 schreef Pascalus het volgende:
De OP lijkt wel een rouwadvertentie. Ik zal wel effe kijken of ik er iets mooiers van kan maken.
Oké.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Wees blij dat iemand de moeite neemt om een OP te maken. Jammer dat je nu pas moeite wilt doen nu de OP niet naar je zin is. Jammer dat dat de trigger moet zijn.
Eens. Ik vind het een beetje onbeschoft richting de maker van de huidige. Ik zeg; we laten deze gewoon staan tot Lastpost weer op komt dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Wees blij dat iemand de moeite neemt om een OP te maken. Jammer dat je nu pas moeite wilt doen nu de OP niet naar je zin is. Jammer dat dat de trigger moet zijn.
Zeikerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je geen twee belangrijke potjes kan spelen in dat tijdsbestek kan je beter een ander beroep kiezen. Vind dat altijd zulk geneuzel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:57 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord maar twee dagen rust tussen Manchester en PSV![]()
![]()
Dan kan heel die Europa Ligue echt niet boeien, gewoon een C elftal optellen.
Dan denk je veel te kleinquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:57 schreef Montelly het volgende:
Feyenoord maar twee dagen rust tussen Manchester en PSV![]()
![]()
Dan kan heel die Europa Ligue echt niet boeien, gewoon een C elftal optellen.
Waarom is dat geneuzel? Heeft ook gewoon met voorbereiding te maken, natuurlijk heb je dan liever een of twee dagen extra.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je geen twee belangrijke potjes kan spelen in dat tijdsbestek kan je beter een ander beroep kiezen. Vind dat altijd zulk geneuzel.
Omdat als je topsport doet je makkelijk 2 wedstrijden moet kunnen spelen. En dus is het geneuzel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat geneuzel? Heeft ook gewoon met voorbereiding te maken, natuurlijk heb je dan liever een of twee dagen extra.
Als het gaat om motivatie, zeker. Er komt alleen een stuk meer bij kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je geen twee belangrijke potjes kan spelen in dat tijdsbestek kan je beter een ander beroep kiezen. Vind dat altijd zulk geneuzel.
Wat een dom gelul van jou. Alsof het (alleen) gaat om fitheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als je topsport doet je makkelijk 2 wedstrijden moet kunnen spelen. En dus is het geneuzel.
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een dom gelul van jou. Alsof het (alleen) gaat om fitheid.
Nou, ik kan me best voorstellen dat de voorbereiding op een wedstrijd veel lastiger en moeilijker wordt als je daar maar 1 of 2 dagen de tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik zeg dan ook niet dat het alleen om fitheid gaat, ik vind gewoon dat je 2 wedstrijden moet kunnen spelen in een kort tijdsbestek (dus wedstrijd 1 op donderdag, de andere op zondag), en dat je anders ongeschikt bent. Dus zowel qua motivatie/mentaal en qua fitheid.
Heel Engeland is het met mij eens gelukkig.
Ik zeg dan ook niet dat het niet moeilijker of lastiger word. Ik zeg alleen dat ik vind dat je dat moet kunnen, en dat je anders ongeschikt bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, ik kan me best voorstellen dat de voorbereiding op een wedstrijd veel lastiger en moeilijker wordt als je daar maar 1 of 2 dagen de tijd voor hebt.
Met het uitgangspunt dat iedere wedstrijd wel een andere of specifieke benadering vraagt van de tegenstander en van de speelwijze neem ik aan dat het wel prettig is als je tenminste 2 of 3 dagen kunt voorbereiden op een tegenstander.
Als je op donderdag speelt en zondag weer voor de competitie moet spelen dan kan dat echt wel een fatsoenlijke voorbereiding in de war sturen, zeker als je rekening houdt met benodigde rust en/of reistijden na een Europese uitwedstrijd bijvoorbeeld.
Je zegt dat het moet kunnen en dat spelers anders ongeschikt zijn voor topsport.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het niet moeilijker of lastiger word. Ik zeg alleen dat ik vind dat je dat moet kunnen, en dat je anders ongeschikt bent.
Begrijpend lezen moeilijk?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het niet moeilijker of lastiger word. Ik zeg alleen dat ik vind dat je dat moet kunnen, en dat je anders ongeschikt bent.
Begrijpend lezen moeilijk?
Welk niveau?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:42 schreef Oldground het volgende:
Net alsof de meeste spelers zich ontzettend lang inlezen en/of video's bekijken van de tegenstander. Er zullen vast een paar zijn die wel zo gedreven zijn, maar het meeste komt op het conto van de technische staf in combinatie met de scouting. En als die uitgebreid genoeg is moet dat geen problemen opleveren.
Ik ben het eens met Scrummie, als spelers dit niet aankunnen zijn ze niet geschikt voor het hoogste niveau.
Natuurlijk doen spelers dat niet. Maar inderdaad doet de technische staf dat wel (althans, dat mag ik hopen).quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:42 schreef Oldground het volgende:
Net alsof de meeste spelers zich ontzettend lang inlezen en/of video's bekijken van de tegenstander. Er zullen vast een paar zijn die wel zo gedreven zijn, maar het meeste komt op het conto van de technische staf in combinatie met de scouting. En als die uitgebreid genoeg is moet dat geen problemen opleveren.
Ik ben het eens met Scrummie, als spelers dit niet aankunnen zijn ze niet geschikt voor het hoogste niveau.
Vrijdag, zaterdag. Prima.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk doen spelers dat niet. Maar inderdaad doet de technische staf dat wel (althans, dat mag ik hopen).
Logisch lijkt mij dat het geconcludeerde vervolgens in trainingen besproken wordt en getraind wordt op specifieke details waar ze op moeten letten of op een speelwijze die is afgestemd op de tegenstander.
Dat is niet een kwestie van even mededelen aan een speler dat hij ergens op moet letten, ik neem aan dat er op tactiek getraind wordt, en als die afgestemd is op een tegenstander, dan neem ik aan dat je al gauw een dag of 2 nodig hebt om dat er fatsoenlijk in te krijgen.
Behalve dat er ook nog rekening gehouden moet worden met noodzakelijke rust na het spelen van een wedstrijd (daar weet Raymond Verheijen alles van), en als er een Europese uitwedstrijd is gespeeld mag je daar ook reistijd bij optellen.quote:
1 dag rust en dag weer eerste ronde KNVB beker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*dinsdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:49 schreef Caland het volgende:
En nu spelen we godverdomme ook nog eens op donderdag tegen TOP. KANKERLUL.
Een wat toegankelijker programma? Wat is dat nou weer voor onzin? Dat het Feyenoord beter zou uitkomen dat ze dan tegen Willem II thuis spelen, wil niet zeggen dat de KNVB daar maar rekening mee moet houden. Voor hetzelfde geldt komen ze na de poulefase nog 2 rondes door en dan zit je ook met dat je uiteindelijk tegen een topper uit de Eredivisie moet spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve dat er ook nog rekening gehouden moet worden met noodzakelijke rust na het spelen van een wedstrijd (daar weet Raymond Verheijen alles van), en als er een Europese uitwedstrijd is gespeeld mag je daar ook reistijd bij optellen.
Dan kom je wellicht slechts op 1 dag ter voorbereiding op de volgende competitiewedstrijd.
Ik weet overigens ook wel dat het al decennia zo gaat. Maar plan als KNVB dan bewust een wat toegankelijker programma na het Europese speelschema.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*dinsdag.
En dat vind ik eigenlijk wel een beetje teveel van het goede. Dus, donderdag, zondag, en dinsdag.
22 september toch? Of zijn top en FC Oss inmiddels twee verschillende clubs?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*dinsdag.
En dat vind ik eigenlijk wel een beetje teveel van het goede. Dus, donderdag, zondag, en dinsdag.
Donderdag gewoon hoor. Aansluitend de loting in de Kuip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*dinsdag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:56 schreef Boma het volgende:
[..]
22 september toch? Of zijn top en FC Oss inmiddels twee verschillende clubs?
Oh, mijn fout. Ik googelde en concludeerde te snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Donderdag gewoon hoor. Aansluitend de loting in de Kuip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het programma zie, ben ik bang dat we met de winterstop weer lekker 4e staan.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dat is wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:36 schreef satecl het volgende:
Wel lekker hoor, vanaf volgende week 2x per week Feyenoord
Nee maar je zou je plek kunnen verkopen via seatwave.nl volgens mij. Al heb ik dat nog niet geprobeerd zelf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is er ook een optie om alleen een seizoenskaart voor zondagen te kopen? Die andere dagen zal ik sws niet gaan ivm afstand.
Geen verrassing.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Oh, mijn fout. Ik googelde en concludeerde te snel.
Oh dus jij vindt het een prima kapsel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever dit geouwehoer dan gelul over het haar van Karsdorp.
Zal mij een rotzorg zijn hoe ie er bij loopt. Die fase ben ik al wel even voorbij. Als die gozer zich er prettig bij voelt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt het een prima kapsel?
Eensch. Lekker belangrijk. Dat ie een domme gele kaart pakt omdat iemand iets naars tegen hem zegt vind ik dan eerder storend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg zijn hoe ie er bij loopt. Die fase ben ik al wel even voorbij. Als die gozer zich er prettig bij voelt..
Precies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eensch. Lekker belangrijk. Dat ie een domme gele kaart pakt omdat iemand iets naars tegen hem zegt vind ik dan eerder storend.
Verwacht je wel bij hem, net als Van Beek spelen die echt heel erg op adrenaline. Hopen dat hij eens goed naar El Ahmadi kijkt, die pakt ook nog wel eens en gele kaart omdat hij te fel is maar weet het wel beter te managen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies.. Dat viel me echt heel erg tegen van 'm.
Hij is ook blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:58 schreef satecl het volgende:
Ik ben bij Karsdorp bang voor een Ono-scenario. Sinds Ono z'n haar liet groeien, heeft hij geen bal meer geraakt. Daar heeft Karsdorp ook last van sinds dat flikkerige staartje van hem.
RIP de Kars
Is er een goede bron voor dat gerucht dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop nog steeds dat De Vrij naar Chelsea gaat goed voor Feyenoord goed voor Nederlandse Elftal goed voor hem.
Ik gok op voetbalzone wandelgangen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er een goede bron voor dat gerucht dan?
Oa:quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er een goede bron voor dat gerucht dan?
Betere speler dan Tete.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:58 schreef satecl het volgende:
Ik ben bij Karsdorp bang voor een Ono-scenario. Sinds Ono z'n haar liet groeien, heeft hij geen bal meer geraakt. Daar heeft Karsdorp ook last van sinds dat flikkerige staartje van hem.
RIP de Kars
Is het ook die Tete kan er ook geen kut van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Betere speler dan Tete.
Was getekend Scrummie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |