Werd tijd ook. Ben benieuwd of de herbestemming van De Kuip ten sprake komt en of er al concretere plannen zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
a.s. donderdag is het zover
[ afbeelding ]
Nou nou, in november weten we pas of we eindelijk door naar de volgende fase kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
a.s. donderdag is het zover
[ afbeelding ]
De herbestemming lijkt me nou het minst relevante van alles.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Ben benieuwd of de herbestemming van De Kuip ten sprake komt en of er al concretere plannen zijn.
Hangt naar ik aanneem ook af van de gebiedsontwikkeling. Ik neem aan dat dat niet op het bordje van Feyenoord wordt gelegd?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou nou, in november weten we pas of we eindelijk door naar de volgende fase kunnen.
Vanuit persoonlijke/studiegerelateerde interesse.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
De herbestemming lijkt me nou het minst relevante van alles.
Uiteraard niet, maar het hele plan is toch ook in samenwerking met de gemeente ontwikkeld? Dat moet nu door de raad heen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hangt naar ik aanneem ook af van de gebiedsontwikkeling. Ik neem aan dat dat niet op het bordje van Feyenoord wordt gelegd?
Dat mag ik aannemen inderdaad. Wel prettig dat het nu in ieder geval ook het volledige commitment van de gemeente zal hebben, dat zal hopelijk het draagvlak in de gemeenteraad doen toenemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar het hele plan is toch ook in samenwerking met de gemeente ontwikkeld? Dat moet nu door de raad heen.
Inderdaad, we moeten Dirk wat vaker tergen, dat brengt het beste in hem naar boven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind het toch wel mooi dat kritiek op Kuyt opkomt en ie er meteen weer twee inramt.![]()
Lastpost was bezig aan een nieuwe, sindsdien is ie van de radar verdwenenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind de OP wat summier trouwens, met alleen de wedstrijden.
Kuyt's motor gebruikt getergdheid als brandstof, als hij zich te onaangetast voelt, begint de motor te sputteren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten Dirk wat vaker tergen, dat brengt het beste in hem naar boven.
Niemand kan photoshoppen hier.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie heeft de OP van vorig jaar dan gemaaktquote:
Lastpost dus, die schijnt dus ook met een nieuwe bezig te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie heeft de OP van vorig jaar dan gemaakt
Nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 06:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lastpost dus, die schijnt dus ook met een nieuwe bezig te zijn
Inderdaad, kunnen we er niet de kampioensfoto's van afgelopen jaren tussenzetten? Oh...quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Je kunt met dat idee wel gewoon het vak af (kaartje laten scannen) en langs de catering hè... Alleen wordt er maar 1 kaartje pp gescand zodat je niet met een shitload aan printjes/scc een hele groep toegang kunt verschaffen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:04 schreef Scrummie het volgende:
Zal de catering leuk inden ace_eleven
Oh zo. Nouja. Misschien dat het met poortjes zou lukken, maar handmatig scannen lijkt me qua tijd onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 07:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kunt met dat idee wel gewoon het vak af (kaartje laten scannen) en langs de catering hè... Alleen wordt er maar 1 kaartje pp gescand zodat je niet met een shitload aan printjes/scc een hele groep toegang kunt verschaffen.
Het maakt alles alleen een stukje omslachtiger met wat langere rijen, maar voor 1.5mln moet je zoiets wel in kunnen voeren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |