Bronquote:Robert Jensen keert terug bij RTL. De presentator gaat een programma maken over de Amerikaanse verkiezingen.
"Ik heb de laatste jaren in Amerika doorgebracht", aldus Jensen in een reactie tijdens de perspresentatie van RTL in Amsterdam.
De presentator wil het "echte Amerika" laten zien in zijn programma Jensen kiest voor Amerika. Drie weken voor de Amerikaanse verkiezingen start het nieuwe programma bij RTL5.
Jensen was voor het laatst bij RTL te zien in 2011 met zijn programma JENSEN. Daarna maakte hij nog twee jaar lang twee keer in de week een programma bij Veronica. In 2013 was hij voor het laatst te zien.
Presenteert ook af en toe RTL Boulevardquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:49 schreef BoneThugss het volgende:
Jensen.![]()
Wat een baas is dat, grappig feitje is dat hij een broer heeft die bij de radio werkt.
Wist ik niet, kijk daar ook nooit naar.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Presenteert ook af en toe RTL Boulevard
De show was ook zo nep al het maar kanquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
Waren altijd leuke shows.![]()
Ben benieuwd.
Enige irritante was toch wel dat extreem neppe gelach van die vent.
Een bommetjevolle show, Robert.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:06 schreef TNA het volgende:
Alleen goed nieuws als Jan Paparazzi ook terugkeert.
He wat? Hij is al ruim anderhalf jaar niet meer op tv geweestquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Presenteert ook af en toe RTL Boulevard
Zijn broer Frank Dane bedoel ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
He wat? Hij is al ruim anderhalf jaar niet meer op tv geweest
Volgens de OP zelfs niet meer sinds 2003
Ligt eraan of je een pakje van zes of een pakje van tien koopt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?
Dat was allemaal geacteerd. Ze versprak zich ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:34 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een pakje van zes of een pakje van tien koopt.
Had je niet verwacht hé?
Uiteraard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 05:26 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Dat was allemaal geacteerd. Ze versprak zich ook.
quote:
quote:
Ditquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:48 schreef Geranium_Opa het volgende:
Jensen moet weer een wekelijkse show krijgen, Jensen
Mwha, altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:52 schreef luckass het volgende:
Allemachtig, wat een kolos is het geworden.
Met de caravan naar Amerika! Achteruitquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:05 schreef Evertjan het volgende:
allemenaggies je kan nog beter Bassie een reportage vragen over de Amerikaanse Presidentsverkiezingen??
quote:
Meerderheid van de Amerikanen zijn tokkiefiguren dus kan best kloppenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:12 schreef ato het volgende:
Mijn god wat een tokkiefiguren zijn de Trumpfans
Woont alweer een tijdje in LA las ik vandaag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verblijft er wel veel en hij heeft geloof ik een studie gedaan in Toronto Kaanaadaa
die man moet aardig geboerd hebben met die talkshows en radioquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Woont alweer een tijdje in LA las ik vandaag.
Ben ik mee eens, Hillary is ook een clown.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:16 schreef matthijst het volgende:
Leuke show wel.
Keer wat anders dan die trumpbasheritis.
Ja toch? Sunny is Net zo mooi als Lara zei die ene mijnheer..quote:
Vreselijk..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:30 schreef Evertjan het volgende:
lekker om dat ook op Facebook te zetten![]()
De uitzending is qua opzet een rommeltje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Rianne84 het volgende:
Wordt dit drugsverhaal nog gelinkt aan Hillary en Donald?
Net als Jensen zijn radioprogrammaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De uitzending is qua opzet een rommeltje.
Geweldig was dat, rustig 20 minuten achter elkaar slap ouwehoeren met Jan Paparazziquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Net als Jensen zijn radioprogramma
mooiste was al hij een kloteweekend had en hij op maandag al zijn frustraties op maandagmiddag moest afpraten. Dan draaide hij gewoon 20-30 min geen plaat op de radioquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geweldig was dat, rustig 20 minuten achter elkaar slap ouwehoeren met Jan Paparazzi
Maar volgens mij bestaat er ook niet zoiets als een diehard Samsom-supporter.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:38 schreef Evertjan het volgende:
ik zie dit nog niet zo gauw gebeuren in Nederland voor Diederik Samson
watdanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:43 schreef Evertjan het volgende:
oh ja dat Jensen interview met Pim was ook echt legendarisch
Nog meer taarten? Laat maar komen!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:43 schreef Evertjan het volgende:
oh ja dat Jensen interview met Pim was ook echt legendarisch
2 maanden voor zijn dood.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:44 schreef Rianne84 het volgende:
Dit is zeker een tijd geleden opgenomen
Volgens mij 3. Net ook voor de verkiezingen 8-11quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:50 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel afleveringen komen hier van?
Ditquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:00 schreef Evertjan het volgende:
leuke show volgende week weer kijken
Maar kan ook zonder haatzaaierij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef F1gamer het volgende:
Daar zegt ie wel een waar woord.
Men is de politieke correctheid en gekonkel zat
die jan Paparazzi schijnt gewoon leraar te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:00 schreef Evertjan het volgende:
leuke show volgende week weer kijken
Hij is afgevallenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef Fylax het volgende:
Jensen Kiest Voor Amerika, vanaf donderdag 20 oktober om 21:55 op RTL5
[ afbeelding ]
stond vorige week nog een stukje over Jan P in de Nieuwe Revu. Was wel een leuk interviewquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:46 schreef luckass het volgende:
[..]
die jan Paparazzi schijnt gewoon leraar te zijn
Je kan Jan Paparazzi elke dag op de radio horen bij Sterren.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stond vorige week nog een stukje over Jan P in de Nieuwe Revu. Was wel een leuk interview
Leuke duo waren zij.quote:
Dat waren mooie tijden Jensen en Jan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:36 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig was dat, rustig 20 minuten achter elkaar slap ouwehoeren met Jan Paparazzi
dan weten welke van de twee clowns president of USA mag noemenquote:
Voorlopend op de verkiezingen, daarna als er een clown wordt gekozen houdt het programma op.quote:
Zoiets?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:15 schreef tralalala het volgende:
Reminder
Misschien de TT veranderen?
Ik herkende hem aan zijn stem/accent.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest heel lang kijken voor ik me realiseerde wie het was
die trump doet?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Adam Curry! Die heb ik een tijd niet meer gezien.
Ik denk dat het wel meevalt, Jensen is gewoon lang, en voor Amerikaanse begrippen helemaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:01 schreef luxerobots het volgende:
Deze Trump is alleen een beetje klein.
Verder heeft hij wel het formaat van Amerikanenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, Jensen is gewoon lang, en voor Amerikaanse begrippen helemaal.
Trump, de echte, schijnt ook 1,9m te zijn. Dus ook lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, Jensen is gewoon lang, en voor Amerikaanse begrippen helemaal.
Neuh, die haalt de 1.88 niet eens... hij claimt van wel, maar dat is discutabel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump, de echte, schijnt ook 1,9m te zijn. Dus ook lang.
Zit ie nou gewoon een joint te roken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind Adam wel een baas. Ook gewoon lekker paffen
Hij ziet eruit als Henk Westbroek !quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Je zag hem heel even in het begin met Jensen praten (in het Nederlands).
Oh ik dacht een sigaret maar een joint zou nog beter zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ie nou gewoon een joint te roken?
ja, is een joint volgens mijquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ie nou gewoon een joint te roken?
1.88 of 1.90 is nog steeds lang natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, die haalt de 1.88 niet eens... hij claimt van wel, maar dat is discutabel.
Maar goed, Jensen is net zo lang als Curry, of zelfs langer.
Lijkt zo denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft wel een nare bobbel in z'n nek, aan de rechterkant (voor de kijkers thuis links).
Volgens mij gelooft hij in complottheorieënquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:09 schreef Karina het volgende:
Hij kan wel lekker kletsen die Curry.
http://www.celebheights.com/s/Donald-Trump-126.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
1.88 of 1.90 is nog steeds lang natuurlijk.
https://www.google.nl/?gf(...)ctive&q=trump+lengte
Ik kan ook wel een bron pakken waar hij 1,9m is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.celebheights.com/s/Donald-Trump-126.html
En klik dan vooral even op de link naar de foto met die sporter van 6 ft 2.
Ongezond vetquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen hij zat dacht ik dat het nog wel meeviel maar tering wat is Jensen dik
Mark Sanchezquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een bron pakken waar hij 1,9m is.
En wie is die sporter?
6 ft 3 in cm = 190.5 cmquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mark Sanchez
Je kunt een bron pakken die zich baseert op Trump z'n eigen woorden (I'm 6 foot 3).
Mark Sanchez is 1.88.....quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
6 ft 3 in cm = 190.5 cm
Maar goed, die look-a-like is duidelijker kleiner dan Trump. Of Trump nu 1.88 of 1.90 is.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij heeft geen gun nodig om mannen af te schrikken hoor
Ik zou haar doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij heeft geen gun nodig om mannen af te schrikken hoor
Zie je wel vaker bij mannen met zijn bouw.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:31 schreef luxerobots het volgende:
Hoe Jensen loopt, een soort ballon met pootjes.
We hebben een kenner hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel vaker bij mannen met zijn bouw.
Hij keek niet heel blij nee. Maar hij móet het leuk vinden dus maakt zichzelf wijs dat het leuk wasquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:28 schreef tralalala het volgende:
Jochie vindt er geen reet aan volgens mij
Whehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb een ex met net zo'n bouw... die was alleen een halve kop kleiner maar dat maakt verder niet uit.
Je lag niet onder hoop ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb een ex met net zo'n bouw... die was alleen een halve kop kleiner maar dat maakt verder niet uit.
Bouw, het ging om het loopje en de lichaamsbouw an sich, dat had Jensen ook al toen hij 25 kg minder woogquote:
Die Trump-imitator was echt pijnlijk om te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de tweede niet zo vermakelijk
Ja dat duurde echt te lang.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Die Trump-imitator was echt pijnlijk om te zien.
De rest van het showtje vond ik wel weer aardig.
Diamond and Silkquote:Op donderdag 3 november 2016 22:05 schreef lord_bono het volgende:
Godverdomme wat een niveau van die vrouwen
quote:Op donderdag 3 november 2016 22:16 schreef King_Merc het volgende:
Sanders had gewoon president moeten worden
quote:Op donderdag 3 november 2016 22:16 schreef King_Merc het volgende:
Sanders had gewoon president moeten worden
eensquote:Op donderdag 3 november 2016 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Best goed programma dit. Jensen laat beide kanten zien. Geen semi-objectieve commentaren zoals op de publieke omroep.
Dat maakt hetquote:Op donderdag 3 november 2016 22:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dat allemaal met een komisch Jensen-sausje.
EindBAASquote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef King_Merc het volgende:
Heeft die gast het toch weer goed voorspeld
Dit programma had het helemaal bij het rechte eind. Alles wat er nu gebeurd is werd gezegd door de mensen waar Jensen mee zat te praten.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef King_Merc het volgende:
alle lof naar Jensen, dat ie iedere mening laat horen, en veel van de verhalen laat zienquote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Dit programma had het helemaal bij het rechte eind. Alles wat er nu gebeurd is werd gezegd door de mensen waar Jensen mee zat te praten.
Alleen die mensen werden niet serieus genomen door Clinton/journalisten.
Hij spreekt ook gewoon goed Engels, kun je niet van alle Nederlanders zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef King_Merc het volgende:
[..]
alle lof naar Jensen, dat ie iedere mening laat horen, en veel van de verhalen laat zien, van mij mag hij vaker zulk soort programma,s maken
Jep, maar het was ook gewoon duidelijk dat "de media" een soort New York/California-bias heeft net zoals de NOS hier ook wel duidelijk wat pro-Clinton was en dat dan ook graag bevestigd ziet worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef King_Merc het volgende:
Helaas geen telefoonterreur van Jan Paparazzi met Clintonquote:Op donderdag 3 november 2016 22:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dat allemaal met een komisch Jensen-sausje.
Dat was ook wel eens fijn ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Hij spreekt ook gewoon goed Engels, kun je niet van alle Nederlanders zeggen.
belletje trekken met Clinton en Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Helaas geen telefoonterreur van Jan Paparazzi met Clinton
quote:Op donderdag 10 november 2016 08:17 schreef luckass het volgende:
[..]
belletje trekken met Clinton en Trump
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |