SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:32 schreef Slowking het volgende:
Zojuist de scammende mensen uit India aan de lijn gehad.
Kort gesprek, na 1 minuut werd ik verzocht ''my apple phone with touchscreen'' te plaatsen waar de zon niet schijnt.
Die had ik nog niet eerder meegemaakt. Zal wel door de warmte komen. Begrijpelijk.
Ja, sarcasme was niet zijn sterkste punt, wat jammer was, had een leuk gesprek kunnen zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck?????
Ja wat scammers betreft; het schijnt dat de hoofddader van de Nigeriaanse oplichterspraktijken een paar weken geleden is opgepakt. Die van de bekende mails van: "Hallo, ik ben de zoon van de afgezette president van Zimbabwe. Ons land is bekend van de diamantmijnen en toen wij het land uit gevlucht zijn, hebben we voor $60 miljoen aan diamanten mee kunnen nemen. Echter kunnen we die niet hier in Nederland verhandelen zonder bankrekening, dus als u een rekening voor ons opent en ons er toegang tot geeft, krijgt u 10% van de opbrengsten van de diamanten."
Kans is klein, staan 40 Soundsystems.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:26 schreef chufi het volgende:
Kijk hier of we Piet zien
https://boilerroom.tv/carnival/
OK dan stop ik met zoeken... Proostquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kans is klein, staan 40 Soundsystems.
Nu ff smoke pauze.
En weer op weg voor de volgende ronde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan stop ik met zoeken... Proost
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:23 schreef just me het volgende:
* just me gaat heel snel boodschappen doen en is dan op tijd terug voordat de show van Symph begint
Tof, ik ben benieuwd naar het resultaat!quote:
je hoort het zo wel. kans zelfs dat hij zachter moetquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof, ik ben benieuwd naar het resultaat!
En lukt het ook om het volume van de mic hoger te zetten t.o.v. de muziek? Misschien de muziek een tikkie terug draaien?
Ah!quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hoort het zo wel. kans zelfs dat hij zachter moet
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik tune zo (een beetje stiekem) in...
Nederlandse met Engelse artiesten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:58 schreef Symphonic het volgende:
Het ontstaan van de show ligt in dit topic : 40+ / zeg hier sorry
zie mijn eerste post daar
ik hoorde het, k heb hem iets zachter gezetquote:
ik moet ook even wennen dat ik niet meer naar de mic toe hoef te buigenquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets overstuurd vooral. Het volume vind ik nog niet eens zo erg.
nee, de originelen van Hollandse Hitsquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederlandse met Engelse artiesten?Zoals the band whose name may not be mentioned + COunting Crows - Holiday in Spain?
sorry ik was n beetje te laatquote:
Ah!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, de originelen van Hollandse Hits
Fierljeppen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Er mag geraden worden als jullie dat leuk vinden
iedereen jat van Italianen, met Hazes en Borsato als koplopersquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik gokte al op veel Italiaanse songs...
Jeroen van der Boomquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:10 schreef ToT het volgende:
Borsato!Je bent zo!
Oh Van Der Boom?Same shit!
en toen zei hijquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met een ander nummer maakte Symph de vergissing ook, maar dan andersom
Ow!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met een ander nummer maakte Symph de vergissing ook, maar dan andersom
Ik heb de dokter al gebeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de dokter al gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de dokter al gebeldDr Beat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt hier ook wel eens langs!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:17 schreef Slowking het volgende:
De Nederlandse variant is 1 van mijn favoriete Nederlandse nummers
Ik zou graag willen dat ik een grapje maakte.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
1 fles sherry na iedere maaltijd en voor het slapen gaan?
en daarna 3 uur naar je porceleinen pop staren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
1 fles sherry na iedere maaltijd en voor het slapen gaan?
Bedoel je de porseleinen troon knuffelen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en daarna 3 uur naar je porceleinen pop staren.
het laatste wat ik me van radio kon herinneren was fok!radio, meer nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Bedoel je de porseleinen troon knuffelen?Doet me aan een Onzin Radio meet denken!
Of heetten we toen al X-Radio?
Dat staat los van onze radio.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het laatste wat ik me van radio kon herinneren was fok!radio, meer niet
Graag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet!
de rest ook niet, maar de volgende moest ik ook heel goed luisterenquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe is het niet al te moeilijk...
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Drukwerk - ik verveel me zo in Amsterdam Noord
Olaquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig was wat later thuis dan de bedoeling was en schakelt onmiddellijk in
De bedoeling was vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig was wat later thuis dan de bedoeling was en schakelt onmiddellijk in
morgen word het weer 19:00.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De bedoeling was om voor 19:00 uur thuis te zijn
Het nummer dat je nu hoort is vrij van Borsatoquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was het maar waar, Vrij van Borsato.
wat een zegen zou dat zijn zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draai toch alleen maar op donderdag of als ik de dag daarna vrij ben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zal lukken, maar rond 20:00 uur moet ik weg (morgen).
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben donderdagavond bijna nooit thuis, helaas.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draai toch alleen maar op donderdag of als ik de dag daarna vrij ben.
Maakt niet uit, vind niet belangrijk hoeveel luisteraars ik heb.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben donderdagavond bijna nooit thuis, helaas.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vind niet belangrijk hoeveel luisteraars ik heb.
jawel, osdorp, vannacht nog door knok gedraaidquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zegt me ff zo snel niets mbt dit thema
New Kids geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
No Sleep Till Brooklyn/Geen Slaap Tot Osforp...quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je iets met een jodeljongen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Met het zaad tot aan mijn knieën...
Och ja!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No Sleep Till Brooklyn/Geen Slaap Tot Osforp...
Precies...quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jawel, osdorp, vannacht nog door knok gedraaid
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je iets met een jodeljongen?
Dat ben ik zelf...quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je iets met een jodeljongen?
Ik ook niet, al is meer dan 2-3 wel leukquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vind niet belangrijk hoeveel luisteraars ik heb.
Maar niet bij Basisschool de Roos, daar is de helft van de Turkjes boosquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Hij draagt een broek en een jurk, daar heb je Achmed de Turk...
hij heeft meer nummers geleendquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
Ik kon me zelfs toentertijd als kind niet voorstellen dat hij de melodie zelf bedacht had!
Verbaast me niks!quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft meer nummers geleend
Jazekerquote:
doe niet zo bescheidenquote:
Hehehe ik ben benieuwd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jazeker
Niet met wat ik wilde, maar wel een van zijn mooiste liedjes
Ik loop op te ruimen en te luisterenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kon er serieus even niet op komen!
Ik ben met krachttraining bezig en na wat oefeningen moet ik altijd even tot rust komen voor ik me ergens op kan concentreren!quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik loop op te ruimen en te luisteren
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb je genomen bij de Akropolis...
daarom zing ik je naam ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb je genomen bij de Akropolis...
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg Maar Niets Meer is ook een cover
het grootste deel van zijn repertoire is een coverquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg Maar Niets Meer is ook een cover
Sowieso door Dusty Springfield gezongen, dat nummer. Maar ik weet even niet zeker of zij de eerste uitvoerende is.quote:
Nee dat is iemand anders, ook al overleden inmiddelsquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso door Dusty Springfield gezongen, dat nummer. Maar ik weet even niet zeker of zij de eerste uitvoerende is.
Zelfs z'n kinderen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het grootste deel van zijn repertoire is een cover
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is iemand anders, ook al overleden inmiddels
niet voorzeggen!quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Straks een van de originelen van Rowwen Hčze? Anselma?
die had ik er bewust buiten gelatenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Straks een van de originelen van Rowwen Hčze? Anselma?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik er bewust buiten gelaten
Maar als er liefhebbers zijn, geen probleem
Die zaten ook op een prominent plekje in mijn D-show, laatstquote:
Dat hadden we toen nog niet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog waar ik dit album op cassette kocht in Dld, kan het zo met Streetview aanwijzen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Deze is ook best letterlijk vertaald
Meer de pophits dan...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan wel een keer in een volgend deel
Toen ik vrijdagavond voorop in de polonaise ging stond met ex toch wel even vreemd te kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Meeuwis staat zijn gitaar al te stemmen in de badkamer
waar is de polonaise-smilie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ik vrijdagavond voorop in de polonaise ging stond met ex toch wel even vreemd te kijken
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaan we voor een half uur verlenging?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaan we voor een half uur verlenging?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn vertrouwen in de Nederlandstalige muziek is vanavond wel aanzienlijk afgebrokkeld zeg...
Hoezo? Het meeste is toch wel bekend...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn vertrouwen in de Nederlandstalige muziek is vanavond wel aanzienlijk afgebrokkeld zeg...
en dan hebben we nog heeeeel veel seventies en Borsato niet gehadquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |