quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg Maar Niets Meer is ook een cover
het grootste deel van zijn repertoire is een coverquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg Maar Niets Meer is ook een cover
Sowieso door Dusty Springfield gezongen, dat nummer. Maar ik weet even niet zeker of zij de eerste uitvoerende is.quote:
Nee dat is iemand anders, ook al overleden inmiddelsquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso door Dusty Springfield gezongen, dat nummer. Maar ik weet even niet zeker of zij de eerste uitvoerende is.
Zelfs z'n kinderen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het grootste deel van zijn repertoire is een cover
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is iemand anders, ook al overleden inmiddels
niet voorzeggen!quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Straks een van de originelen van Rowwen Hèze? Anselma?
die had ik er bewust buiten gelatenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Straks een van de originelen van Rowwen Hèze? Anselma?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik er bewust buiten gelaten
Maar als er liefhebbers zijn, geen probleem
Die zaten ook op een prominent plekje in mijn D-show, laatstquote:
Dat hadden we toen nog niet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog waar ik dit album op cassette kocht in Dld, kan het zo met Streetview aanwijzen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Deze is ook best letterlijk vertaald
Meer de pophits dan...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan wel een keer in een volgend deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |