Japan heeft zeer strenge asielwetten. Zelfs een oorlogsvluchteling heeft niet heel snel recht op asiel, maar moet worden herplaatst naar veilige delen van zijn herkomstland. Ze hebben afgelopen jaar wel over hun hart gestreken en gaan een paar tientallen studentenvisa verstrekken aan Syriërs zodat ze voor een jaar kunnen studeren aan Japanse universiteiten. Het gaat over 150 studentenvisa verdeeld over 5 jaar. Het idee dat ze die kennis dan weer later gebruiken om hun land te helpen maar verblijfsrecht krijgen ze niet. Een welvarende natie als Zuid-Korea moet ook weinig van vluchtelingen hebben. Singapore trouwens neemt ook helemaal niks op. China idem dito. Heel verstandig. Het bespaart ze enorme ellende op het gebied van etnische spanningen, meer criminaliteit, uitkeringsafhankelijkheid, terreuraanslagen, islamitisch extremisme in de vorm van boerka's en aanslagen. Dan kunnen ze hun geld en aandacht stoppen in zaken waar het om draait zoals innovatie en wetenschap. China heeft afgelopen maand haar eerste kwantumsatelliet de ruimte ingeschoten en is nu bezig met het bouwen van een enorme wereldhub tussen de Chinese provincie Xinjiang en Kazachstan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:58 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee hoor, Japan (meer dan 100 miljoen inwoners) neemt 10 vluchtelingen per jaar op
Die migratiestromen zijn er nu meer dan voorheen omdat de sluizen naar Europa wagenwijd open gezet werden, en via sociale media weten ze dat nu ook in de binnenlanden van Afrika.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:35 schreef erodome het volgende:
Nou ja, oa die migratiestromen dus. Dacht dat jij dat als een groot probleem zag, maar blijkbaar niet. Fijn om te weten!
Alleen het klimaat de schuld te geven van slechte oogsten is ook een beetje makkelijk.quote:Maar ook oogsten die (deels) mislukken in eigen land, zo was het in het begin van de zomer wat lastiger om aan spinazie te komen bv. Onze eigen boeren hier hebben het stevig voor hun kiezen gekregen de afgelopen jaren (en in andere landen nog erger). Maar he, dat gaat niet over jou persoonlijk en ga je dus pas over huilen als je het gaat voelen in de prijsverhogingen die eraan zitten te komen door steeds minder voedsel dat geleverd kan worden.
Amper vreten hebben noem je slechts een excuus? En nee, zoals jij het hier stelt was het niet, de migratiestroom was er al, de emmer liep al over.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:29 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die migratiestromen zijn er nu meer dan voorheen omdat de sluizen naar Europa wagenwijd open gezet werden, en via sociale media weten ze dat nu ook in de binnenlanden van Afrika.
Slechte oogsten zijn slechts een excuus.
Waar geef ik alleen het klimaat de schuld, bij de uitleg over syrie spreek ik ook al over verkeerd beleid.quote:Alleen het klimaat de schuld te geven van slechte oogsten is ook een beetje makkelijk.
Beetje efficient landbouwbeleid is ook wel makkelijk, en dan verbouw je geen gewassen die slecht tegen droogte kunnen in landen die statistische gezien regelmatig (zeer) droge periode`s kennen.
In 1985 toen Bob Geldof actief was met Liveaid voor de arme negertjes in Ethiopie, woonden er daar iets meer als 40 miljoen, nu iets van 90/95 miljoen.
De VN verwacht voor 2050 145 miljoen inwoners.
Dat wordt toch lastig met eten hoor......
Welvaart heeft te maken met de geschiedenis, maar die welvaart komt wel. Sterker nog, binnen 30 jaar zijn Oost-Europese landen welvarender dan Nederland. Tegen die tijd zal West-Europa compleet leeggezogen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daarom zijn de meeste oost Europese landen ook zo ontzettend welvarend en fijn om in te leven.
Werden? Nog steeds en het wordt erger. Het is de laatste jaren zelfs doelbewust beleid. Alles wijst er op dat doelbewust de Europese bevolking wordt vervangen. Zie ook dit schokkende artikel op GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_ophaal_dienst.htmlquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:29 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die migratiestromen zijn er nu meer dan voorheen omdat de sluizen naar Europa wagenwijd open gezet werden, en via sociale media weten ze dat nu ook in de binnenlanden van Afrika.
Slechte oogsten zijn slechts een excuus.
Spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:39 schreef bluemoon23 het volgende:
Simpel gezegd:
Ze hebben te weinig te vreten omdat ze meer kinderen krijgen dan het land kan voeden.
Toen vroeger het grootste deel van de kinderen de kindertijd niet overleefde viel dat nog niet zo op, maar nu wordt dat toch wat lastig.
Massaal naar Europa trekken is daarvoor niet de oplossing.
Want wat achterblijft in Afrika en het MiddenOosten fokt op hetzelfde tempo door.
Sterker nog, volgens de prognoses (van onder andere de VN) komen er nog veel meer bij dan die 200 miljoen.quote:Op zondag 4 september 2016 01:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stel dat... Binnen 30 jaar is de bevolking van Afrika weer met 200 miljoen mensen toegenomen en begint het gezeik weer van voor af aan. Immigratie is zinloos; geboortebeperking is de enige oplossing.
En voor over 100 jaar....quote:In Niger, where GDP per capita is less than $1 per day, the average number of children a woman is likely to have in her life is more than seven.
Since the middle of the last century, improvements in public health have led to a inspiring decrease in infant and child mortality rates. Overall life expectancy has also risen. The 12 million Africans born in 1955 could expect to live only until the age of 37. Encouragingly, the 42 million Africans born this year can expect to live to the age of 60.
Meanwhile, another key demographic variable – the number of children the average African woman is likely to have in her lifetime, or total fertility rate – remains elevated compared to global rates. The total fertility rate of Africa is 88% higher than the world standard (2.5 children per woman globally, 4.7 children per woman in Africa).
Maar geboortebeperking is genocide en zelf gaan ze niet bedenken dat dit de enige oplossing is.quote:Op zondag 4 september 2016 01:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
geboortebeperking is de enige oplossing.
Die geboortebeperking genocide heeft volgens mij niet helemaal in de gaten dat het hier gaat om het voorkomen van zwangerschappen en niet om het doden van baby's. Politiek correct links vindt echter dat de boze witte man de zielige Afrikaan niet mag opleggen dat hij zijn voortplantingsdrift moet matigen. En zo gaat onze aarde er aan. De ellende is dat Afrika ook Europa meesleept in de ellende door de massale immigratie.quote:Op zondag 4 september 2016 01:26 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Maar geboortebeperking is genocide en zelf gaan ze niet bedenken dat dit de enige oplossing is.
Complimenten voor de bronnen die je meegeeft. Ik weet dat ik er ver onder zit. Ik ben aan de lage kant gaan zitten, anders zeggen cultureel-marxistische fokkers dat ik overdrijf, maar in tegendeel het probleem is nog veel groter..quote:Op zondag 4 september 2016 01:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens de prognoses (van onder andere de VN) komen er nog veel meer bij dan die 200 miljoen.
Nu wonen er 1,2 miljoen in Afrika, in 2050 is dat naar verwachting verdubbeld naar 2,4 miljard![]()
https://www.theguardian.c(...)ale-of-the-challenge
[..]
En voor over 100 jaar....
http://s.telegraph.co.uk/graphics/projects/Africa-in-100-years/
Rapportje van de VN https://esa.un.org/unpd/w(...)indings_WPP_2015.pdfquote:Op zondag 4 september 2016 02:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik weet dat ik er ver onder zit. Ik ben aan de lage kant gaan zitten, anders zeggen cultureel-marxistische fokkers dat ik overdrijf, maar in tegendeel het probleem is nog veel groter..
Volkomen duidelijk dat het uit de hand gaat lopen. Deze gegevens zijn openbaar, politici hebben ze ook, maar in hun ogen is een oude auto in de binnenstad van Utrecht een grotere bedreiging voor de aarde dan dit..quote:Op zondag 4 september 2016 02:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Rapportje van de VN https://esa.un.org/unpd/w(...)indings_WPP_2015.pdf
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2016 06:28 schreef Reya het volgende:
Het gaat zo langzamerhand erg offtopic hier. Terug ontopic, graag.
Ja, over dat A4tje van Wilders ben je snel uitgeluld, zo veel achtergrondinfo staat daar niet bij.quote:Op zondag 4 september 2016 06:28 schreef Reya het volgende:
Het gaat zo langzamerhand erg offtopic hier. Terug ontopic, graag.
Als er niet veel is om over te praten, dan is er niet veel om over te praten. Hele discussies waar verder referenties aan dit programma volledig onderbreken gaan sowieso verwijderd wordenquote:Op zondag 4 september 2016 13:18 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, over dat A4tje van Wilders ben je snel uitgeluld, zo veel achtergrondinfo staat daar niet bij.
Dan moeten we dan maar zelf voor zorgen
Dat is ook de reden dat het gauw offtopic lijkt te gaan. Zonde, want met een A4-tje ben je snel klaar. Reya, je hebt wat te veel weggehaald, want er stond ook een post tussen over PVV-kamerleden.quote:Op zondag 4 september 2016 13:18 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, over dat A4tje van Wilders ben je snel uitgeluld, zo veel achtergrondinfo staat daar niet bij.
Dan moeten we dan maar zelf voor zorgen
Zou een goed topic zijn. Als deze er niet is, dan maken (in POL denk ik). Misschien kan Reya daar de verwijderde posts in zetten, want de discussie vond ik wel interessant ook al was deze OT.quote:Op zondag 4 september 2016 13:21 schreef Gutmensch het volgende:
De kernvraag is "Waarom zou je immigratie willen stoppen?".
Wellicht is daar al een apart topic over?
Het lijkt me inderdaad het beste om de discussie voort te zetten in een topic dat specifiek over dit onderwerp gaat; dit topic moet wel toegankelijk blijven voor mensen die over het A4-tje van de PVV willen praten, zonder verzeild te raken in vaag gerelateerde achtergronddiscussies.quote:Op zondag 4 september 2016 13:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zou een goed topic zijn. Als deze er niet is, dan maken (in POL denk ik). Misschien kan Reya daar de verwijderde posts in zetten.
Het is toch vreselijk dat zo'n Wilders zo weinig rekening houdt met de nederlandse cultuur dat hij zelfs de oude molens weer wil laten verkrotten. Molens die dankzij de overheid en de hardwerkende belastingbetaler er vaak piekfijn bijstaan. En Wilders wil dit nederlands erfgoed laten vergaan?quote:Geen geld meer naar windmolens.
Politiek correct links is juist vrij actief in oa Afrika om allerlei voorbehoedsmiddelen aan de man/vrouw te brengen, dat naast educatie over waarom dat belangrijk is en hoe je als de man niet wil dat er anticonceptie gebruikt wordt toch zoveel mogelijk kan voorkomen om maar kind op kind te baren. Ook middelen die niet opvallen voor de man worden toegepast, zoals de prikpil e.d.quote:Op zondag 4 september 2016 02:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die geboortebeperking genocide heeft volgens mij niet helemaal in de gaten dat het hier gaat om het voorkomen van zwangerschappen en niet om het doden van baby's. Politiek correct links vindt echter dat de boze witte man de zielige Afrikaan niet mag opleggen dat hij zijn voortplantingsdrift moet matigen. En zo gaat onze aarde er aan. De ellende is dat Afrika ook Europa meesleept in de ellende door de massale immigratie.
De oplossing van links: Een vleestax en nog hogere brandstofaccijns
Links heeft niets gedaan om de geboortecijfers in Afrika te laten dalen.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Politiek correct links is juist vrij actief in oa Afrika om allerlei voorbehoedsmiddelen aan de man/vrouw te brengen, dat naast educatie over waarom dat belangrijk is en hoe je als de man niet wil dat er anticonceptie gebruikt wordt toch zoveel mogelijk kan voorkomen om maar kind op kind te baren. Ook middelen die niet opvallen voor de man worden toegepast, zoals de prikpil e.d.
Politiek correcht links heeft er voor een fiks deel voor gezorgt dat ook in Afrika het aantal kinderen per vrouw dalende is. En politiek correct links gaat daar gestaag mee door, heeft als doel dat aantal kinderen per vrouw nog meer te laten dalen.
Het zijn enge mannetjes zoals jij die overal de handen af willen trekken die dit dwars zitten, want he, er mag van type's zoals jij geen cent daarheen gaan. Dat dat betekend dat dat geboortecijfer weer omhoog zal schieten vergeet je maar snel.
Zonder ontwikkelingshulp (om weer ontopic te komen) gaat het alleen maar harder met de bevolkingsgroei.
Dat ontwikkelingshulp anders ingezet moet worden hier en daar ben ik het mee eens, oa door meer te steken in zorgen dat dat geboortecijfer omlaag gaat, maar ook in mensen met goede initiatieven steunen ipv het via corrupte overheden te laten gaan en erg veel aan de strijkstok bij hulporganisatie's te laten plakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |