Ja, even wat winkels laten zien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dit stukje cultuur om de vrouwen te laten doen schrijven
Ik mis een Johenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef danos het volgende:
Ik heb nu alleen maar welbespraakte zelfstandige boeren gezien. Geen autistische, onzekere boeren met hun moeder nog in huis en tapijt op tafel. Dat is wat BZV ooit was en leuk maakte. Nu is het meer een reisprogramma met vlotte gasten die een vrouwtje zoeken.
Herman?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef danos het volgende:
Ik heb nu alleen maar welbespraakte zelfstandige boeren gezien. Geen autistische, onzekere boeren met hun moeder nog in huis en tapijt op tafel. Dat is wat BZV ooit was en leuk maakte. Nu is het meer een reisprogramma met vlotte gasten die een vrouwtje zoeken.
Dat meende ik ook te horen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zei hij nou dat zij er eentje voor haar vader moest opsteken?
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, klopt!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ja heb je zeker gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet lelijk toch? Bedoel, zijn ergere voorbij gekomen.
Sommige mensen zijn niet tokkie genoeg om te kunnen overnachten in een caravan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:22 schreef Renesite het volgende:
Maar, waarom doet hij een huisje kopen? Ik bedoel, een caravan bij de boerderij kan toch ook?
Daarom is hij ook wat molligquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:22 schreef Mozy het volgende:
Yvon is 1.69, hij komt daar niet ver bovenuit.
Hij zoekt een Dominatrix.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Hj wil gewoon onder de plak zitten, ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Manlet iddquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:22 schreef Mozy het volgende:
Yvon is 1.69, hij komt daar niet ver bovenuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |