SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 28-08-2016 22:14:45 ]![]()
Godver Cee
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ook het koppie?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja
Gewoon gezellige gozer (alles mee zachte g eej)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Yvon heeft Ferry Doedens ooit een irritant kutkind genoemd toen hij haar als jochie om een handtekening vroeg. Wat een feeks.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij krijgt vast van Oostblock&Co een oproepje. "Ik kom je boerderij opknappen als je mijn dochter doet" | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Bij dit soort shots vind ik altijd dat ze zo ziek dicht op elkaar staan. Nu heb ik misschien wel een grote cirkel om mij heen maar hij kan haar zo aantikken joh.![]()
Watermeloen heb je in allerlei kleurenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef Cee het volgende:
Ambitieuze kerel, dat wel.
Watermeloen ziet er een beetje oranje uit.![]()
![]()
In Boekarest heb je hele goeie nachtclubs, met voldoende aanspraak van vrouwen. Maar meestal zijn dat gewoon hoeren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als het maar een verzorgde flamoes heeft. Dan is alles goed. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Idd, kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef Cee het volgende:
Ambitieuze kerel, dat wel.
Watermeloen ziet er een beetje oranje uit.![]()
Bij de vorig Internationale haakte ik af.
Deze boeren vind ik wel leuk!
Maar wat als er maar twee vrouwen op een boer reageren?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Doet me denken aan Jan Kees de Jager
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit stukje cultuur om de vrouwen te laten doen schrijven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: