Dit nummer heeft nog een hele tijd op nummer 1 gestaan in de playlist op een plaats waar ik ooit heb gewerkt zodra de laatste klant de tent uit was.quote:
En terechtquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nog een hele tijd op nummer 1 gestaan in de playlist op een plaats waar ik ooit heb gewerkt zodra de laatste klant de tent uit was.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DJ Knuckles is irie crazy DJ is hun comment.
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nog een hele tijd op nummer 1 gestaan in de playlist op een plaats waar ik ooit heb gewerkt zodra de laatste klant de tent uit was.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DJ Knuckles is irie crazy DJ is hun comment.
Hebben zij ook nog verzoekjes?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze nu zitten beetje vaag rond te kijken.
Het is een aanrader, wel druk en iemand die de weg kent is wel handig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:40 schreef knokkels het volgende:
[..]Volgend jaar ga ik mee als ik geen evenement heb dus?
Ik heb google maps op mijn telefoon en kan in de EU voor een bepaald bedrag vrij internettenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een aanrader, wel druk en iemand die de weg kent is wel handig.
Dillinger - Tribal War, kreeg ik door.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben zij ook nog verzoekjes?![]()
Die verzoekjeslijn is standaard open natuurlijk![]()
Errybody... jooooin innnnnnnnnn
Disclaimer: Dit nummer berust niet op ware feiten
Ik verzoek zo mijn bed mij te aanvaarden...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben zij ook nog verzoekjes?![]()
Die verzoekjeslijn is standaard open natuurlijk![]()
Errybody... jooooin innnnnnnnnn
Disclaimer: Dit nummer berust niet op ware feiten
De politie daar is ook tof man, hebben fun en helpen je de weg te vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb google maps op mijn telefoon en kan in de EU voor een bepaald bedrag vrij internetten
Knijpen ze een oogje toe in de wietwolken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De politie daar is ook tof man, hebben fun en helpen je de weg te vinden.
Slaapliedje voor Madquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verzoek zo mijn bed mij te aanvaarden...
Zelfs met deze magistrale kwaliteit?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knokkels je scoort punten nu hier.
Osdorp Posse gequeuedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |