SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef Slowking het volgende:
Het is maar goed dat die foto van die mevrouw in het vorige topic niet in 3D is
Kwam iets voorbij over de serie Vikings, geen idee of dat mbt het zelfde nummer is thoughquote:
Ow ik had die opmerking van Elf niet eens gezien!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef Slowking het volgende:
[..]
Kwam iets voorbij over de serie Vikings, geen idee of dat mbt het zelfde nummer is though
Ah, ja nu snap ik de username ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen = mijn UI!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ah, ja nu snap ik de username ook.
Ben een keer met je UI aan het stoeien geweest, maar ben nog niet tevredenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen = mijn UI!
Ow tof man!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben een keer met je UI aan het stoeien geweest, maar ben nog niet tevreden
ik heb gisteren ook met een ui gestoeid...quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben een keer met je UI aan het stoeien geweest, maar ben nog niet tevreden
Zat je niet in [DRG]?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
In [BNW] zag iemand hier het Disney-kasteel in, en nog heel veel andere symboliek!
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe!
Nee ik was toen modje van BNW, alleen dachten sommigen dat ik door de illuminati was ingehuurd om de waarheid te onderdrukken!
Ja, tot dus ver vond ik de vorige zelf prettiger.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
Dit is dus die band waarvan ik net zei dat het nieuwere werk prettiger in het gehoor ligt en het oudere werk krachtiger is.
Dit is de oude!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:29 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ja, tot dus ver vond ik de vorige zelf prettiger.
Want ik heb geen idee welke van de 2 nou de nieuwe of de oude is
Týr!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:33 schreef Slowking het volgende:
Dit klinkt wel erg vrolijk.
Is het dat ook?
Ik weet, maar van mij part zingen ze op dit moment over dood en verderf, ik zou het niet wetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Týr!Je weet wel, waar ik mee begon en waar ik tijdens de show van Knokkels die foto's van had geplaatst!
Beetje sprookjesachtigquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
Ik heb zelf nog een paar andere, maar daar ben ik ook niet zo tevreden over.
In [BNW] zag iemand hier het Disney-kasteel in, en nog heel veel andere symboliek!
Ik stoei regelmatig met UI'squote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren ook met een ui gestoeid...
Ik moest huilen
Ow sorry, dit gaat over een veldslag met de Schotten die hen aanvielen. Die waren RUIM in de meerderheid, maar de eilandbewoners kwamen over de heide en dat scheen een groot tactisch voordeel te hebben. Ze hebben de veldslag gewonnen en in Schotland staat nu een monument ter nagedachtenis van de gevallenen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:34 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik weet, maar van mij part zingen ze op dit moment over dood en verderf, ik zou het niet weten
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow sorry, dit gaat over een veldslag met de Schotten die hen aanvielen. Die waren RUIM in de meerderheid, maar de eilandbewoners kwamen over de heide en dat scheen een groot tactisch voordeel te hebben. Ze hebben de veldslag gewonnen en in Schotland staat nu een monument ter nagedachtenis van de gevallenen.
Het lied eindigt met dat bij een echte Faroër het hart sneller gaat kloppen van het zien van dat monument!
Dus inderdaad dood en verderf ja!
Ja dat eerste nummer heb ik ook eens nagekeken, maar ik weet niet meer precies waar die over ging. Iets over een held die een koning vermoorde, maar verder weet ik het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:39 schreef Slowking het volgende:
[..]![]()
Nou, ze hebben ook nog eens gewonnen, wat de vrolijke tune zou kunnen verklaren!
De cirkel is weer rond
Deze info is dan weer jammer, ik vond haar best wel schattig, en dan laat jij mijn bubbel knallenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:45 schreef ToT het volgende:
Zanger en zangeres zijn trouwens een stelletje:
[ afbeelding ]
En er zijn naaktfoto's van hen te vinden!
Helaas, helaas!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:46 schreef Slowking het volgende:
[..]
Deze info is dan weer jammer, ik vond haar best wel schattig, en dan laat jij mijn bubbel knallen
The Raven of het nummer wat bij het laatste plaatje hoort?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]Aight!
En probeer DIT maar eens mee te zingen!
Dat denk je. Het klinkt erg makkelijk, maar de intonatie, het gevoel wat hij er inlegt, best lastig nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Slowking het volgende:
[..]
The Raven of het nummer wat bij het laatste plaatje hoort?
Want dit is nog wel te doen volgens mij.
Hmm, zo ver had ik er nog niet over nagedachtquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat denk je. Het klinkt erg makkelijk, maar de intonatie, het gevoel wat hij er inlegt, best lastig nog.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Slowking het volgende:
[..]
En dan de puike OP quoten.
Navond!
Many have tried and failedquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Slowking het volgende:
[..]
Hmm, zo ver had ik er nog niet over nagedacht
Shoot, heb ik gemistquote:
Ik vind het een aardige tongbreker op bepaalde momenten hoor!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Slowking het volgende:
[..]
The Raven of het nummer wat bij het laatste plaatje hoort?
Want dit is nog wel te doen volgens mij.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Back @Ariwa en nu even de voeten op de bank poe poe.
Navond x 2quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Back @Ariwa en nu even de voeten op de bank poe poe.
Hmm ja, ook na de comment van knokkels, vrees ik dat ik wat voorbarig wasquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige tongbreker op bepaalde momenten hoor!
Ik kan de TT niet quoten, was ik even vergetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan veranderd?
En hee man!
Dat hoor je zo!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:00 schreef Slowking het volgende:
Wat zegt ze in dat laatste gifje?
I am .. ?
Oh ik heb ook wel genoeg elektronische muziek hoor!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:02 schreef Slowking het volgende:
Is dit tevens van die zelfde lui van Hide Yo Kids of zijn die stemmen gewoon erg toevallig
Niet dan?quote:
Het is wel een geniaal gedicht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:54 schreef Slowking het volgende:
[..]
Hmm ja, ook na de comment van knokkels, vrees ik dat ik wat voorbarig was
Nee ik snap je wel hoor, maar da's gewoon autotune.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef Slowking het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Die remix daar van klinkt ook zo ;_;
Waarom probeer ik dit soort spul überhaupt uit te leggen
Nu ga ik het vannacht lezen ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is wel een geniaal gedicht.
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Raven
Bonus: Het volledige gedicht: E.A. Poe - The Raven
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het er überhaupt bij haaldequote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik snap je wel hoor, maar da's gewoon autotune.
quote:
White Foxes + Audeze LCD-X + Decware Taboo MK III = lange termijn ellende voor je gehoor!quote:
Ik kan zo nog wel een andere versie van dat gedicht draaien?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:05 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nu ga ik het vannacht lezen ook![]()
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het er überhaupt bij haalde
Goedenavond, trouwensquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
Total Commander staakt. En die wil niet weggaan.
Als in: Gecrasht, en laat zich niet uit het geheugen verwijderen. what the..
Ik wist dat ie zou komen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan zo nog wel een andere versie van dat gedicht draaien?Kun je het er meteen bij lezen!
Ha, Elfquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zou komen.Als Total Commander niet had dwarsgelegen up until now had ik hem aangevraagd
Echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |