Als je mijn postgeschiedenis bekijkt zal je zien dat ik eigenlijk alleen nog maar hier komquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wtf. Jij hier?. Vroeger fanatiek, ja. Nu af en toe - om naar de kunstjes van Max te kijken,
.
Het enige wat hij niet had moeten doen is ervan uitgaan dat Kimi instuurt, en dus gewoon maar insturen, maar reageren op wat er gebeurt. Dus niet insturen als blijkt dat Kimi niet instuurt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vettel laat wel ruimte voor Kimi maar niet voor Kimi en Max. Maar volgens jou had Vettel zo wijd moeten gaan dat er eventueel wel 3 of 4 autos door konden want ja je weet het maar nooit he ?
twitter:F1 twitterde op zondag 28-08-2016 om 20:21:09RACE HIGHLIGHTS: This is a big six minutes of #F1. Watch! >> https://t.co/epEb24t6Rn #BelgianGP https://t.co/bojAYVen4m reageer retweet
Ik zie het, ja. Dacht eigenlijk dat je hier ( op Fok ) helemaal niet meer actief was.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je mijn postgeschiedenis bekijkt zal je zien dat ik eigenlijk alleen nog maar hier kom
Maarja je moet ergens vanuit gaan toch als je het niet kan zien ? Dat gebeurt constant tijdens een race als rijders elkaar niet goed kunnen zien, en dat is vaker dan je waarschijnlijk denkt. Dan maken ze een berekende inschatting over waar de andere zich waarschijnlijk bevinden en laten ze daar genoeg ruimte voor diegene. Dat deed Vettel ook. En aangezien Kimi die die wel kon zien al bijna helemaal naar rechts zat was de aanname dat daarnaast niemand meer zat in principe een goede inschatting.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het enige wat hij niet had moeten doen is ervan uitgaan dat Kimi instuurt, en dus gewoon maar insturen, maar reageren op wat er gebeurt. Dus niet insturen als blijkt dat Kimi niet instuurt.
Dit is een beslissing in een split second waarschijnlijk, en dat maakt hem niet direct de hoofdschuldige, maar het insturen van Vettel is wel de oorzaak van dit domino-effect.
Bedankt, deze staat in nu m'n favorieten. Goede eindconclusie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:35 schreef Geralt het volgende:
Max kon niet anders dan in dat gat duiken.
Opgelost, slotje.
Zo. Tijd voor een bierjte
Max zat meer dan halfweg bij Kimi en had daar alle recht toe. Als Vettel er niet geweest was had Kimi ruimte moeten laten. Dat deed hij overigens ook netjes.quote:
Klaar voor jou ja. Niet voor ons.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:53 schreef Wombcat het volgende:
Als Verstappen gewoon goed gestart was, hadden ze niet voor 'm gezeten, maar achter hem. het was dus gewoon zijn eigen schuld. Klaar.
Ik wil het best een keer wat uitgebreider lezen om het op zijn inhoud te beoordelen, maar iemand die voorbeelden neemt van de jaren 70 t/m 2014 waarbij Hamilton en Hunt goed zitten en Schumacher en Vettel fout kan ik op autoriteit niet serieus nemen. De voorbeelden die hij aanhaalt zijn ook in andere opzichten niet de voorbeelden die het optimaal illustreren, en hij smokkelt met de feitelijk weergave van de gevallen. Ik zie tot nu toe niets dat het in positieve zin onderscheidt van wat bij Sky voor een analyse moet doorgaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Uit de rules of racing:
[..]
Edit: Hier staan ook de regels beschreven over wie recht op de bocht heeft waar ik in mijn vorige reactie op doel over de eerste bocht. Regels die blijkbaar al in 1994 van kracht waren, aangezien ze ook in een boek staan waar naar verwezen wordt. Een boek dat ik ook in mijn bezit heb en het even heb nagekeken.
Het gaat er helemaal niet om of het volgens de regels was of niet. Het was ook gewoon volgens de regels want niemand heeft verder een penalty gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max zat meer dan halfweg bij Kimi en had daar alle recht toe. Als Vettel er niet geweest was had Kimi ruimte moeten laten. Dat deed hij overigens ook netjes.
Kimi zat ook meer dan halfweg bij Vettel dus Vettel had ruimte voor Kimi moeten laten.
Meer kan ik er niet van maken.
Het wordt gewoon tijd dat hij in de race gestraft wordt. Want hij krijgt zo wel het gevoel dat hij toch gelijk heeft. Terwijl het een dwazenactie is en hij zijn onvolwassenheid toont.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
Paar acties Max toonden teveel frustratie en waren gevaarlijk, zoals na eau rouge. Zoals Kimi zegt als ie daar niet vol op de rem was gegaan was het een groot ongeluk geweest. Was Kimi wss het bos in gelanceerd.
Begrijp dat Max ook letterlijk heeft gezegd na de race dat ie de Ferrari's er liever afrijd dan ze voorbij laat nadat ze z'n race hebben verpest.
Snap dat het frustrerend is dat je 'thuisrace' over is na bocht 1, vooral door de permanente schade (vloer) (anders had ie mss nog wel z'n zinnen op top vijf gezet, wat gezien pace Ricciardo ook mogelijk was geweest). Maar dat moet je niet gaan uiten met je bolide, dat is te gevaarlijk, het is geen computerspel waar je kan gaan ragen.
Heb normaal geen slecht woord over Max, maar hoop dat Horner of wie dan ook 'm hier even op rechte pad brengt.
Dit is niet onderuit te halenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:53 schreef Wombcat het volgende:
Als Verstappen gewoon goed gestart was, hadden ze niet voor 'm gezeten, maar achter hem. het was dus gewoon zijn eigen schuld. Klaar.
dat. Samenloop van omstandigheden. Fouten her en der gemaakt. Kut. Jammer. Van leren. Door.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:53 schreef Wombcat het volgende:
Of zou het de FOM/FIA zijn die denken *Als we hem nu al been straf geven is de show snel over, we laten hem nog even karren tot het echt niet verder kan". Max is, zonder een oranje bril op te hebben, voer voor alle tv-stations die de sport uitzenden. Blijkbaar is het nog steeds 'genoeg' binnen de lijntjes om vrijuit te gaan. Max rijdt als een tennisbal die elke keer nét in is en er gewacht word op een overduidelijke uit-bal !quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat hij in de race gestraft wordt. Want hij krijgt zo wel het gevoel dat hij toch gelijk heeft. Terwijl het een dwazenactie is en hij zijn onvolwassenheid toont.
Zo lust ik er nog wel een paar: als Vettel uit z'n doppen had gekeken hadden ze allemaal veel betere resultaten behaald.quote:
Volgens mij zit er weinig gedachte achter de toepassing van de regels. Het is willekeur wat de klok slaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of zou het de FOM/FIA zijn die denken *Als we hem nu al been straf geven is de show snel over, we laten hem nog even karren tot het echt niet verder kan". Max is, zonder een oranje bril op te hebben, voer voor alle tv-stations die de sport uitzenden. Blijkbaar is het nog steeds 'genoeg' binnen de lijntjes om vrijuit te gaan. Max rijdt als een tennisbal die elke keer nét in is en er gewacht word op een overduidelijke uit-bal !
Het zal zeker meespelen want hij brengt wel leven in de brouwerijquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of zou het de FOM/FIA zijn die denken *Als we hem nu al been straf geven is de show snel over, we laten hem nog even karren tot het echt niet verder kan". Max is, zonder een oranje bril op te hebben, voer voor alle tv-stations die de sport uitzenden. Blijkbaar is het nog steeds 'genoeg' binnen de lijntjes om vrijuit te gaan. Max rijdt als een tennisbal die elke keer nét in is en er gewacht word op een overduidelijke uit-bal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |