''Hebben jullie met Ziyech gesproken?''quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een overtuigend interview van netto
Dit is toch niet om aan te horen. Drie van die idiote antwoorden op rij.quote:
Hij zelf dus niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hebben jullie met Ziyech gesproken?''
....
...
...
''Nou ehhhhhhhhh jaaaaa wij hebben met Ziyech gesproken''
Per Smsquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hebben jullie met Ziyech gesproken?''
....
...
...
''Nou ehhhhhhhhh jaaaaa wij hebben met Ziyech gesproken''
Mwa, vooral "de autocue staat op zwart"quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef Caland het volgende:
Egbers komt niet uit zijn woorden
Gras is groen
Bosz zei dat hij wel met Ziyech gesproken heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef bombmannl het volgende:
Snap wel dat hij niet zomaar dingen mag zeggen.
Maar hij zegt elke keer gewoon het eerlijke antwoord. Alleen het komt er uit alsof hij door zijn mond aan het poepen is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef bombmannl het volgende:
Snap wel dat hij niet zomaar dingen mag zeggen.
Ja leukquote:
Dat is wel een mooi mannetje.quote:
Sowieso is dat best een degelijke back gewordenquote:
Jij oordeelt ook weer lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat NEC is wel lachwekkend ja.
Story of his life.quote:
PSV bestrijdt het goed hoor, niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij oordeelt ook weer lekker makkelijk.
In de CL nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hendrix, Pröpper en Ramselaar is een erg leuk middenveld.
Bergwijn en Zinchenko gaan het sowieso beter doen. Eigenlijk ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer gaat PSV goede buitenspelers kopen, waarde Davy.
Gewoon 4-4-2 spelen met Ramselaar en Guardado als 'buitenspelers'. De Jong en Pereiro in de spits. #ikbencocuquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hendrix, Pröpper en Ramselaar is een erg leuk middenveld.
Ik ken die Zinchenko niet zo, wat voor speler is dat?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bergwijn en Zinchenko gaan het sowieso beter doen. Eigenlijk ook niet moeilijk.
Dan ben ik ook Cocu. Wat een fantastisch nieuws.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 4-4-2 spelen met Ramselaar en Guardado als 'buitenspelers'. De Jong en Pereiro in de spits. #ikbencocu
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 4-4-2 spelen met Ramselaar en Guardado als 'buitenspelers'. De Jong en Pereiro in de spits. #ikbencocu
Geen idee.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken die Zinchenko niet zo, wat voor speler is dat?
Zucht niet weer zon gozer.quote:
Het wordt druk op het middenveld zo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zucht niet weer zon gozer.
We missen spelers die op de brommer zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt druk op het middenveld zo.
Ik denk dat je iets meer bedoelt dan spelers die op een brommer zijn, want Narsingh heeft ook een brommertje.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen spelers die op de brommer zijn.
Komt Willem II uit Rusland?
Hmm nog maar even fappen tussendoor danquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 23:50 pas Match of the Day. Jeetje.
Daar gaan wij goed klaar voor zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de klapstoeltjes al neergezet voor de televisie.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar gaan wij goed klaar voor zitten.
Hassani is voetballend natuurlijk veel beter, AZ is wel zijn topquote:
13 in een dozijnquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hassani is voetballend natuurlijk veel beter, AZ is wel zijn top
Het boeiendste heb ik al live gezien, dus dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
WHU-Watford wil ik zien.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeiendste heb ik al live gezien, dus dat geloof ik wel.
Moet jij zeggen joh smurfquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor rare UI?
Is dat wat?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk nu vlucht HS13
Bij mij ook ja, leuke spelers maar er gebeurt geen bal.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen staat op mijn lijst van de hoop.
Beter dan Cillessen.quote:
Hoe keepte hij vandaag? Liet hij nog wat door?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Cillessen.
Stijn is nu MAD
Als je van Amersfoort moet neerzetten als halfspeler, weet je dat er dingen in je selectiebreedte spaak lopen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, leuke spelers maar er gebeurt geen bal.
Wel leuk dat Larsson er nog is
quote:
Duurt beetje lang om er goed in te komen (Haha, wie maakt hem boys?).quote:
Er valt niet veel te juichenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik juich nu voor Twente (Ties).
JR en ik zijn ook blij voor AZ. Noord-Holland hé
fredsjquote:
Heerenveen mist een type Lurling.quote:
Elke keer weer cringe als iemand het zo uitspreekt. Ik heb liever gewoon Fredquote:
Fredsj was wel gewoon correct geloof ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elke keer weer cringe als iemand het zo uitspreekt. Ik heb liever gewoon Fred
Blessaquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Waar blijft die SUPERTURK van Twente
Klopt, maar in Brazilië hebben ze ook van die gekke namen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fredsj was wel gewoon correct geloof ik
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente had vroeger een wijk die niet aan gort was door een vuurwerkexplosie.
Sorry jongens.
Onder de gordel Stijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente had vroeger een wijk die niet aan gort was door een vuurwerkexplosie.
Sorry jongens.
Leuk dat je mijn post kopiëertquote:
Het getuigt ook van bijzonder weinig hersencapaciteit om een verdediger van Twente te kopen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fuck heb ik net deze week Ter Avest in mijn voetbalmanager gezet
Driekwart van de Eredivisie kan niet verdedigen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het getuigt ook van bijzonder weinig hersencapaciteit om een verdediger van Twente te kopen.
Ik had 2-0 bij AZ-WIL goed.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had dus 2-1 voorspeld.
Ik was minder blij met deze treffer.
Ik heb weinig tegen Heerenveen. Vind het DKV-gezeik ook altijd een beetje chanantquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen bah bah bah
hopen dat ze choken volgende wedstrijd.
Twente is shit value. Die hebben ook echt een aidsverdediging voor hoeveel ze kosten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Driekwart van de Eredivisie kan niet verdedigen.
En die van Ajax en PSV zijn te duur.
Ik heb er ook een paar van Sparta en Kowet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente is shit value. Die hebben ook echt een aidsverdediging voor hoeveel ze kosten.
Heracles, NEC (als ze niet tegen PSV moeten), ADO zijn het veel meer waard
Ik heb Van Drongelen er uit gekegeld.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar van Sparta en Kowet.
Ik heb Kortsmit; Arias, Sanchez, Riedewald; Klich, Spierings, Ziyech, Brands; Achahbar, Jörgensen, Duplanquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar van Sparta en Kowet.
Hafc zit nu weer KEIHARD TE JUICHEN.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior gaat zich trouwens weer handhaven
Hafcfan vindt dit extreem leuk
Mijn bloedhekel jegens Excelsior begint met de week erger te worden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior gaat zich trouwens weer handhaven
Hafcfan vindt dit extreem leuk
In Almelo? Hahahahahaquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hafc zit nu weer KEIHARD TE JUICHEN.
Of hij is op dit moment aan het uitgaan.
Ze spelen wel leuk voetbal, moet ik helaas toegeven. Maar Excelsior is geen clubquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn bloedhekel jegens Excelsior begint met de week erger te worden.
Kan wel, leuke chick in mijn klas komt helemaal vanuit het oosten. Ik sluit niets uit.quote:
Ik van Drongelen, Dumfries, Hector Moreno en ter Avest in de verdediging zie ik net. Schenk er dus uit gehaald, die zal dit weekend wel een hattrick maken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Van Drongelen er uit gekegeld.
Ik heb Heracles, AZ, Feyenoord, Ajax en Jones als doelman.
Heracles heeft nul creativiteit, al 3 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met een middenveld Vujicevic - Pelupessy - Bruns ga je ook niet de zilvervloot kopen.
De zilvervloot koop je nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met een middenveld Vujicevic - Pelupessy - Bruns ga je ook niet de zilvervloot kopen.
Buiten Bel Hassani bedoel je.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles heeft nul creativiteit, al 3 jaar ofzo.
Tannanequote:Op zaterdag 10 september 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles heeft nul creativiteit, al 3 jaar ofzo.
Dat was wel een momentenvoetballer ja, maar ook alleen als ie zn dag had. Als die een keertje niet zo goed was (en dat was 50% van de tijd) was het meteen niksquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten Bel Hassani bedoel je.
Tannane is wel een baas.quote:
Die kan er al jaren geen flikker meer vanquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf speelt Hadouir bij Excelsior.
Die ging ooit bijna naar Ajax
Stijn, je stond weer behoorlijk voor lul vandaag.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt meegenieten van Kevin de Bruyne.
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, je stond weer behoorlijk voor lul vandaag.
Sommige mensen hebben wat rust nodig na een drukke week hequote:Op zaterdag 10 september 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje mietjes.
Morgen kan je ook uitslapen, amice.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wat rust nodig na een drukke week he
Als ik niks had moeten doen voor mijn werk en studie had je helemaal gelijk mijn bestequote:Op zaterdag 10 september 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kan je ook uitslapen, amice.
Hij zat er weer eens naast. Gras is groen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2760 Op zoek naar hoop
Dit vat het ongeveer samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |