LOL. Mkhitaryan > Rooney.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
Buiten Zlatan, Rooney en Pogba om heeft United nog steeds een matige selectie
Ze hebben DepayGODquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
Rooney en pogba zijn anders ook behoorlijk matigquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
De Gea is ook wel een aardig keepertjequote:Op zaterdag 10 september 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
Klopt maar ik ben dan ook de enige met wat verstand van voetbal vergeleken met die zolderkamerdikzakken die nog nooit een bal aangeraakt hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je bent de enige die dit vindt.
Ik zit niet op een zolderkamer en ik ben niet dikquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben dan ook de enige met wat verstand van voetbal vergeleken met die zolderkamerdikzakken die nog nooit een bal aangeraakt hebben
Je mag niet een mening over voetbal hebben zonder het zelf gespeeld te hebben, lollers.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben dan ook de enige met wat verstand van voetbal vergeleken met die zolderkamerdikzakken die nog nooit een bal aangeraakt hebben
quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of in het stadion gezeten te hebben, vergeet dat niet!quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag niet een mening over voetbal hebben zonder het zelf gespeeld te hebben, lollers.
Ik verbied niemand iets, Klaas. Die mening is dan alleen ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag niet een mening over voetbal hebben zonder het zelf gespeeld te hebben, lollers.
Wie was dat ook alweerquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of in het stadion gezeten te hebben, vergeet dat niet!
Gelukkig ga ik morgen weer naar een stadion dus mag ik voortaan mijn mening gaan ventileren. Wat een opluchtingquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of in het stadion gezeten te hebben, vergeet dat niet!
Sow, dat is erg fijn om te horenquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik morgen weer naar een stadion dus mag ik voortaan mijn mening gaan ventileren. Wat een opluchting
Waarom vind je deze ongeloofwaardig? Ken je het verhaal van Andre Villas-Boas?quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verbied niemand iets, Klaas. Die mening is dan alleen ongeloofwaardig.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:51 schreef FireFox1 het volgende:
Pogba morgen naast Hans Nijlandgod
Ik ga natuurlijk met trillende handen erheen... Gelukkig wel woensdag revanche tegen Willem IIquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, dat is erg fijn om te horen
Na het Willem II-debacle durf ik niet meer natuurlijk
Ik wil deze post graag bevestigen. Vieze Guardialo rukkers hier zonder eigen mening.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is er dan KNVB beker?quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk met trillende handen erheen... Gelukkig wel woensdag revanche tegen Willem II
Dat is toch niet deze woensdag al?quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk met trillende handen erheen... Gelukkig wel woensdag revanche tegen Willem II
Donderdag PAN-AJAquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is toch niet deze woensdag al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |