Kimi wil er toch langs, Max verdedigd volgens de regels en het gaat om een plek. F1 is al lang verleden uit het oog verloren waar het echt om gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om andere coureurs regelrecht van de baan proberen te rijden
Dat is wat anders, maar dat moet hij zelf inschatten natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je snelheid verliest door te veel te verdedigen is dat niet per se altijd slim.
strategie is niet beste punt van RB he.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:56 schreef wimderon het volgende:
Waarom dan na rood starten op die oude mediums
Dat ja, op die mediums had die vast langer door gekund, maar dan werd die opgehouden door die groepquote:
Welkom bij F1. De setjes banden zij beperkt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:56 schreef wimderon het volgende:
Wat wel bijzonder is, want het is jaren hun sterkte punt geweestquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef franklop het volgende:
[..]
strategie is niet beste punt van RB he.
ga jij even relativeren. Het gaat over Max op FOK! ja.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Man man man echt super dom dat ze niet tijdens de red flag gewisseld hebben
Dit dusquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welkom bij F1. De setjes banden zij beperkt.
Eerst ernaartoe gereden en dan naar binnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ja, op die mediums had die vast langer door gekund, maar dan werd die opgehouden door die groep
Omdat hij er maar 1 van heeft. En twee softs en supersoft. Meteen op softs was moeilijk omdat get te ver was voor 2x soft. Nu kan hij verder met soft en supersoft op het eind.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:56 schreef wimderon het volgende:
Elk ander setje van de 4 die hij had was beter geweest. Welkom bij F1.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welkom bij F1. De setjes banden zij beperkt.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef Vallon het volgende:
Ik schakel net in... wil/kan iemand vertellen wat de reden was voor de red-flag...... ik zie teruglezend een hoop reacties maar kan niet destilleren waarom.....
Was er een aanrijding, crash ?, (brand)probleem in de pits of iemand die dwarslag ?
P.S. Olav Mol is/klinkt afstandelijk of dat ie een badminton (niet mis mee) wedstrijd becommentarieerd.
Ja dat weet ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen
Ook Olav is wel eens sarcastisch.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef ReplaR het volgende:
Maar 3 plaatsen... er zijn er niet meer
Supersoft houden het niet lang uit en voor 2x soft was het te nog te ver.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elk ander setje van de 4 die hij had was beter geweest. Welkom bij F1.
In het verleden werd er veel minder abrupt van rijrichting veranderd als iemand werd ingehaald. Dat wordt al jaren door oud-coureurs gezegd. En waarom deden ze dat? Omdat het toen nog om iemands gezondheid, ja zelfs om iemands leven ging. Nu deze sport nog veiliger is dan een rondje boodschappen doen, wordt er veel onverzoenlijker gereden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kimi wil er toch langs, Max verdedigd volgens de regels en het gaat om een plek. F1 is al lang verleden uit het oog verloren waar het echt om gaat.
Er komt nog een update voor de motor, ben benieuwd wat daar uit komt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef Fopje het volgende:
Barcelona blijft gewoon zn enige win in 2016
En die heeft hij bespaard voor later in de race.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elk ander setje van de 4 die hij had was beter geweest.
Dat zijn er nog altijd meer dan iedereen behalve de mercedes.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef Fopje het volgende:
Barcelona blijft gewoon zn enige win in 2016
MAG vloog de bandenstapel in en die moest gefixed worden. De stapel. Niet MAG.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik ooken je antwoord voegt niets toe.
Dat vindt je vreemd na een eraf gebeukte voorvleugel. En schade aan de onderkant van zijn frame?quote:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 28-08-2016 om 14:56:24Verstappen had last van onderstuur, daarom pits in. reageer retweet
Daarvoor is ook de regel ingevoerd dat je dat 1x mag doen ( en dan weer terug naar je lijn mag) en dat doet Max.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In het verleden werd er veel minder abrupt van rijrichting veranderd als iemand werd ingehaald. Dat wordt al jaren door oud-coureurs gezegd. En waarom deden ze dat? Omdat het toen nog om iemands gezondheid, ja zelfs om iemands leven ging. Nu deze sport nog veiliger is dan een rondje boodschappen doen, wordt er veel onverzoenlijker gereden.
Ik ben het met je eens dat het in deze sport om racen en inhalen gaat, maar dat geslinger, ooit ingevoerd door ene Schumacher, gaat soms veel te ver. Maar goed, dat is mijn mening.
Ray ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:01 schreef marcodej het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 28-08-2016 om 14:56:24Verstappen had last van onderstuur, daarom pits in. reageer retweet
Want? Hij had net best een punt. Hij klaagt nu niet over Grosjean hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Eens kijken of Kimi nu weer gaat janken
Dat iets niet tegen de regels is wil geenszins zeggen dat iets verstandig is. Beide acties hebben hem geen voordeel gegeven, alleen maar nadeel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:00 schreef Blik het volgende:
Al dat gezeik over die actie van Max, niks onregelmentairs aan en de raceleiding denkt er ook zo over zo te zien
Volgens de radio was het overstuur, maar oke.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:01 schreef marcodej het volgende:
jij snapt hetquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Want? Hij had net best een punt. Hij klaagt nu niet over Grosjean hoor.
Oh ja. Las dat die er niet meer komt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er komt nog een update voor de motor, ben benieuwd wat daar uit komt.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oh ja. Las dat die er niet meer komt.
2de actie niet, 1ste actie is jammer maar wel begrijpelijk gezien dat die zijn positie wil behouden. Als Vettel een ruimere bocht had genomen was er niks aan de hand geweestquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat iets niet tegen de regels is wil geenszins zeggen dat iets verstandig is. Beide acties hebben hem geen voordeel gegeven, alleen maar nadeel.
Tot op zeker hoogte ben ik dat met je eens maar komop, ze zijn nu ook niks meer gewend hoor. Een tikje en ze lopen al te janken over de radioquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In het verleden werd er veel minder abrupt van rijrichting veranderd als iemand werd ingehaald. Dat wordt al jaren door oud-coureurs gezegd. En waarom deden ze dat? Omdat het toen nog om iemands gezondheid, ja zelfs om iemands leven ging. Nu deze sport nog veiliger is dan een rondje boodschappen doen, wordt er veel onverzoenlijker gereden.
Ik ben het met je eens dat het in deze sport om racen en inhalen gaat, maar dat geslinger, ooit ingevoerd door ene Schumacher, gaat soms veel te ver. Maar goed, dat is mijn mening.
DRS is competitie vervalsing wat mij betreft. Hoop dat het zsm afgeschaft wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel jammer dat alle 'inhaalacties' eigenlijk alleen maar voorbij rijden is op rechte stuk, mede door DRS.
Als DRS word afgeschaft word er helemaal niet meer ingehaald.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
DRS is competitie vervalsing wat mij betreft. Hoop dat het zsm afgeschaft wordt.
Juist door DRS krijg je blokgedrag zoals van Max. Want anders ben je gewoon kansloos als voorste auto zijnde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
DRS is competitie vervalsing wat mij betreft. Hoop dat het zsm afgeschaft wordt.
nee dus, denk ikquote:
Als ja. Maar iedereen weet dat LaSource bij de start gewoon een gok/ego spel is, daar moet je je wagen zo breed mogelijk houden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:03 schreef Blik het volgende:
[..]
2de actie niet, 1ste actie is jammer maar wel begrijpelijk gezien dat die zijn positie wil behouden. Als Vettel een ruimere bocht had genomen was er niks aan de hand geweest
Gaat niet gebeuren met de huidige en toekomstige aero regels.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als DRS word afgeschaft word er helemaal niet meer ingehaald.
Ah een ad homimem. Maar voel je vooral superieur meneer de strateeg. Starten op oude mediums was zo'n briljante strategie dat geen enkele andere coureur die toepaste. En wat een succes was het ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die heeft hij bespaard voor later in de race.
Wat zijn er toch altijd veel idioten in dit topic. Vermakelijker dan de race, eigenlijk.
Alsof dit veel voorstelt. Met valse snelheid op het rechte stuk er voorbij. Dat is toch ook niet spannend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als DRS word afgeschaft word er helemaal niet meer ingehaald.
Waar finisht Max? Dat schijn je te weten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah een ad homimem. Maar voel je vooral superieur meneer de strateeg. Starten op oude mediums was zo'n briljante strategie dat geen enkele andere coureur die toepaste. En wat een succes was het ook.
verliest net niet genoeg om achter Kimi terecht te komenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:06 schreef Fokker89 het volgende:
Eindelijk eens een slechte pits voor HAM.
Na al de mazzel die hij heeft gehad werd het wel eens tijdquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:06 schreef Fokker89 het volgende:
Eindelijk eens een slechte pits voor HAM.
OK.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor is ook de regel ingevoerd dat je dat 1x mag doen ( en dan weer terug naar je lijn mag) en dat doet Max.
Alleen Rosberg.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef superniger het volgende:
Wie zijn de favorieten voor de overwinning?
Jij vond de rondes op die mediums wel heel goed gaan ja?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar finisht Max? Dat schijn je te weten.
Altijd leuk, die experts die denken het beter te weten dan de teams zelf![]()
.
Schumacherquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef superniger het volgende:
#1 Sainzquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef superniger het volgende:
Flauw hoor.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:00 schreef Caland het volgende:
De crash van Magnusson vanuit een ander perspectief. Via @YvBerg https://twitter.com/YvBerg/status/769874057064017920/video/1
Thxquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
MAG vloog de bandenstapel in en die moest gefixed worden. De stapel. Niet MAG.
Button, Sainz en Magnussen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef superniger het volgende:
alleen indien onderstuur.quote:
En dat hadden jij en die andere idioot voorspeld? Jij weet ook waar hij finisht?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vond de rondes op die mediums wel heel goed gaan ja?
Geen van beide.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Flauw hoor.
Michael of Ralph?
Senna was er ook goed in. Een halve race alleen maar blokken om de snellere Mansell achter zich te houden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
OK.
Voor mij is het met VES in dit seizoen meer een optelsom.
En ik reageerde op een opmerking dat er vroeger veel ruiger werd geraced. Dat is gewoon niet zo.
Ik houd zelf niet zo van die abrupte zwenkingen. Ik werd er al pissig van in Schumi's tijd. Als iemand anders sneller is, dan heb je gewoon pech. De volgende keer kan het andersom zijn. En dan moet je eens horen hoe, in dit geval, Max zal reageren.
Vangrails was kapot en dat moet wel gefixt worden, als je er niets aan doet dan kan de volgende een boom knuffelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Thx, voor mij bijspreken !!!
Raar dat dit een red-flag opleverde imho gewoon een incident waarbij iemand uit de bocht vloog. Het zou hooguit een safety car kunnen zijn om de rommel op te ruimen.
Enfin... ik ben weer bij met m'n te laat ingschakelde race.
bingoquote:
Gast, beledig je moeder. Ik heb helemaal niks voorspeld. Ik vraag je of je de rondes op de mediums goed vond gaan. Een ja of nee was genoeg. Kusje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat hadden jij en die andere idioot voorspeld? Jij weet ook waar hij finisht?
Daarvoor duurde het repareren te lang. Mis je een groot deel van de race.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Thx, voor mij bijspreken !!!
Raar dat dit een red-flag opleverde imho gewoon een incident waarbij iemand uit de bocht vloog. Het zou hooguit een safety car kunnen zijn om de rommel op te ruimen.
Enfin... ik ben weer bij met m'n te laat ingschakelde race.
En ik vraag hoe je nu al kan zeggen dat de strategie kut was.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, beledig je moeder. Ik heb helemaal niks voorspeld. Ik vraag je of je de rondes op de mediums goed vond gaan. Een ja of nee was genoeg. Kusje.
Ja, in die tijd begon die discussie al. Ayrton hield er ook niet van om gepasseerd te worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Senna was er ook goed in. Een halve race alleen maar blokken om de snellere Mansell achter zich te houden.
Stewart was meer jouw coureur dan.
Dat ik dat pretendeer te weten maak jij ervan. Ik denk dat hij zeer waarschijnlijk hoger zou zijn geëindigd met een andere strategie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar finisht Max? Dat schijn je te weten.
Altijd leuk, die experts die denken het beter te weten dan de teams zelf![]()
.
Waar zeg ik dat in godsnaam?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik vraag hoe je nu al kan zeggen dat de strategie kut was.
En je zit er dus naast want je wist niet dat de banden beperkt zijn. Zoals meerdere andere mensen ook aangaven.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ik dat pretendeer te weten maak jij ervan. Ik denk dat hij zeer waarschijnlijk hoger zou zijn geëindigd met een andere strategie.
Oudere bandjes dan de rest?quote:
onderstuurquote:
Hij rijdt in de punten. Omdat hij wisselde voordat hij opgehouden werd door een trein langzamere rijders.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat in godsnaam?
De rondes op de mediums waren uiteindelijk geen goede gok. Als zelfs de RBR-ers dat zelf vonden
Zal snel terug naar Limburg rijden straks.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:15 schreef King_Merc het volgende:
Max heeft het aan de stok met iedereen..
Hij luistert!quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:16 schreef marcodej het volgende:
Max nu pitten en uit proberen te rijden?
Ik heb eerder aangegeven dat hij 4 setjes had. Als jij betere info hebt verneem ik die graag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En je zit er dus naast want je wist niet dat de banden beperkt zijn. Zoals meerdere andere mensen ook aangaven.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het echt heel lastig voor je om gewoon op normale toon te discussiëren met je topicgenoten zonder ze voor idioten uit te maken? Die air van je staat je niet. Zonde. En een tikkie sneu.
Dat toontje van doorgewinterde F1-fans is af en toe best vermoeiend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij rijdt in de punten. Omdat hij wisselde voordat hij opgehouden werd door een trein langzamere rijders.
Is niet erg als je dat niet door hebt, hoor.
3 verse toch, 1 medium en 2 softquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb eerder aangegeven dat hij 4 setjes had. Als jij betere info hebt verneem ik die graag.
Hij heeft schade aan de vloer dus werkt de auto minder.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef ShaoliN het volgende:
Toch heeft Ricciardo een veel betere pace op die softs. Max is echt aan het harken.
Verstappen kan alleen aanvallen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Yaku het volgende:
Zou de druk van al die fans toch iets met hem doen?
max zijn setje wordt ouder... was net bij snelste op baan met zijn vorige setjequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef ShaoliN het volgende:
Toch heeft Ricciardo een veel betere pace op die softs. Max is echt aan het harken.
RIC heeft veel minder traffic.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef ShaoliN het volgende:
Beschadigde bodemplaat kost veel downdforce/snelheid en heeft ook weerslag op de levensduur van de banden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef ShaoliN het volgende:
hij's nog erg jong he?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Yaku het volgende:
Zou de druk van al die fans toch iets met hem doen?
bedoelde voor de racequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Medium had hij erop liggen. Hij had 2 gebruikte supersofts en 2 verse softs.
Het is anders best een aardige race hoor?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef Gutmensch het volgende:
Verstappen op twee na laatste?
Ben ik even blij dat ik niet kijk.
En met die 2 verse softs zou hij het van daar niet halen. Dus moest hij langer doorrijden op de mediums.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Medium had hij erop liggen. Hij had 2 gebruikte supersofts en 2 verse softs.
wij ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef Gutmensch het volgende:
Verstappen op twee na laatste?
Ben ik even blij dat ik niet kijk.
geheel in teamnl stijlquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef Fylax het volgende:
lol ik let ff neit op en hij is 15e man man man
Dat is racen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ik dacht Max gaat tot eind maar niets wil vandaag. Geen enkel lichtpuntje.
Wat een ongelooflijke deceptie moet dit zijn voor de tienduizenden Max fans die uren in file hebben gestaan en honderden euro's besteed hebben
Hadden ze maar naar Barcelona moeten gaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een ongelooflijke deceptie moet dit zijn voor de tienduizenden Max fans die uren in file hebben gestaan en honderden euro's besteed hebben
Zoiets heet een pitstop.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef Fylax het volgende:
lol ik let ff neit op en hij is 15e man man man
Eens met de boodschapquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Gedraag je dan ook niet als een betweterig kind dat net doet alsof ze het beter weten dan een F1-team.
Hoezo? Prima race verder.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
geldterugactie.nlquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Successupporters mogen per definitie opflikkeren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
plaatje had ik zelf geplaatst dus mag hopen dat ik dat nog wel goed weet te onthouden hahaquote:
Je bent een lulquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef Fopje het volgende:
Dit is niet mijn forum vriend. Maar iedereen met een zeikreactie op een mede FOK!er verwijder ik meteen.
Vanaf nu dan.
Een beetje zoals de Olympische Spelen. Zodra iedereen verwacht dat het wel goed zal gaan gaat het faliekant fout.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Dit dus, sowieso Ricciardo 2e nu.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat gezeurhij heeft pech, dat gdbrurd. Jammer deze race maar niks aan te doen, heerlijke race tot nu toe.
Jupquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef Yaku het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Olympische Spelen. Zodra iedereen verwacht dat het wel goed zal gaan gaat het faliekant fout.
Als je dat een deceptie vindt, moet he niet naar de race gaan. Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
HAM zal nog naar binnen moetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:20 schreef truedestiny het volgende:
Hamilton die hier 2e wordt. Wat een kutgrap.
Ik ben eigenlijk Jos-fan, volgde de F1 al voor Max geboren was.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Successupporters mogen per definitie opflikkeren.
Prima race. Veel inhaalacties van Max (en weer teruggaves). Botsingen, SC's. Alles zit erin. Wat wil je nog meer
Een heel seizoen op 1 circuit racen.. klinkt als de Saxo Cup in de 90'squote:Op zondag 28 augustus 2016 15:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hadden ze maar naar Barcelona moeten gaan
Ricciardo niet meer?quote:
Mazen in de wet opzoeken is al jaren onderdeel van de F1.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:20 schreef truedestiny het volgende:
Hamilton die hier 2e wordt. Wat een kutgrap.
Die zien toch een mooie race.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Jij hebt vandaag zeker de lolbroek aangedaan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:24 schreef Rodawa het volgende:
Veel fans in het oranje gekleed voor Force India! Mooi om te zien dat hun favorieten het goed doen
Ik zit lekker met alleen een boxer aan te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag zeker de lolbroek aangedaan?
Duitsland was best fijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hele seizoen is de regie al rampzalig
Precies.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:26 schreef BrandX het volgende:
ik hoop dat Ricciardo Hamelton gewoon lekker voorblijft en Max nog in de punten weet te rijden. Dan is de race wmb alsnog gesllaagd.
Gewoon op safe spelen? Geen risico op Soft banden of wellicht geen setjes meer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom zou je naar hard gaan voor nog 11 ronden?
Alleen nog maar M en SS hebben?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
Hamilton vraagt dit zich ook af.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
Lang circuit, 11 ronden is nog best veel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoor het jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton vraagt dit zich ook af.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De hardste, loop je nou op mij te zeiken? Verwijder dan je eigen reactie
Mwah..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:26 schreef BrandX het volgende:
ik hoop dat Ricciardo Hamelton gewoon lekker voorblijft en Max nog in de punten weet te rijden. Dan is de race wmb alsnog gesllaagd.
Hamilton is er alweer langs dus:Pquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef BrandX het volgende:
Hulkenberg mag bij Max in de leer hoe hij moet verdedigen
Mwoa, Max moet ook niet te hard pushen met zijn banden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef VacaLoca het volgende:
Er is idd meer mis gegaan met auto max aan begin want anders zou ie in clean air nooit langzamer zijn op nieuwe softs dan Ricciardo op oudere mediums
Beschadigde bodemplaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef VacaLoca het volgende:
Er is idd meer mis gegaan met auto max aan begin want anders zou ie in clean air nooit langzamer zijn op nieuwe softs dan Ricciardo op oudere mediums
6-jes cultuurquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah..
Een beetje het 'maar Dafne, zilver is ook goed joh' - gevoel.
serieus, 180 euroquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef Montelly het volgende:
180 euro voor een kaartje om max te zien, file leed..
Heerlijk thuis oo de bank met een biertje genieten
Er zullen nog wat subtoppers een stop maken denk ik? Heb geen zicht op wie waar vindt op plekken p6 tot P10 ?!quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:28 schreef franklop het volgende:
Gat naar de punten is wel groot voor Max..
Maar stuk rapper dan groepje et VET
ja vanwaar mijn post.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hamilton is er alweer langs dus:P
Je ziet dan wel 1 van de leukere races live. Je zou maar geld voor Baku betaald hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef Montelly het volgende:
of je gaat gewoon voor een mooie race met veel spanning, met als bonus dat VES het goed doet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef Montelly het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Max deze race als geslaagd gaat zien idd als hij 9e wordt.quote:
Mwa, is gewoon leuk om eens mee te maken irl, al ben ik er NOG niet geweest, wel bij de A1, en dat was ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef Montelly het volgende:
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of je gaat gewoon voor een mooie race met veel spanning, met als bonus dat VES het goed doet.
Valt toch reuze mee.quote:
Ach, dan heb je een leuk weekendje weg, dat betaal je ook voor een weekendje Centerparcs. En daar heb je geen reet te doen verder.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
veel meer voor een weekend inclusief parkeren, camping, eten en drinken
Wie weet, Alonso rijdt er nog voor, dan zit hij zo erachter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:33 schreef BrandX het volgende:
plaats 10 ligt idd wel te ver weg ben ik bang voor max. Gaat hij niet meer redden in de resterende rondjes
ja klopt, als toch nog eentje pit ofzo of een slippertje dus is er nog een heel klein kansjequote:
Gevolg van de botsing in de eerste ronde. Dus vanuit dat perspectief wel. Maar over het algemeen niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Max deze race als geslaagd gaat zien idd als hij 9e wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |