SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang #33 er maar niet bij betrokken isquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal vooraan en helemaal achteraan
Ach ja, je betaalt er ook weer niks extras voor hequote:Op zondag 28 augustus 2016 13:51 schreef Gezicht het volgende:
Ziggo altijd met te veel reclame voorafgaand aan de race.Ik wil verdomme startinggrid interviews en dat soort meuk zien.
Na de start de 2e auto dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zolang #33 er maar niet bij betrokken is
Ben allang blij dat ze tijdens race geen reclames hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:51 schreef Gezicht het volgende:
Ziggo altijd met te veel reclame voorafgaand aan de race.Ik wil verdomme startinggrid interviews en dat soort meuk zien.
Jaren in NL gekartquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
Hu, wist niet dat Nico Nederland spreekt
En Frans. Wat een talentquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
De Hülk? Die komt uit Emmerikquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
Geruchten gaan dat de F1 gekocht gaat worden door Liberty Media van John Malone. Goede gelegenheid om afscheid te nemen van Bernie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Dat de races steeds minder bezocht worden komt ook door bernie. Bernie is te veel een geldwolf. Hopelijk gaat hij snel dood.
Sorry
Paar races geleden deed ie het interview ook al in het Nederlandsquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ook niet. Zit al te kijken of die wellicht Nederlandse roots heeft ergens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
Ik heb laatst inderdaad een keer noodgedwongen de race op de Duitser moeten kijken, die hadden dus inderdaad wel reclames tijdens de race. Dat is echtquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze tijdens race geen reclames hebben
Dus vissen naar complimentenquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef franklop het volgende:
Nederlanders die aan buitenlanders gaan vragen hoe Nederlanders het doen of gaan doen
Deze komt elke race weer terugquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
Nee, komt van net over de grens waar ook wat Nederlands gesproken wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit al te kijken of die wellicht Nederlandse roots heeft ergens.
Kut dat heb ik nu gemist omdat ik Sky kijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef raptorix het volgende:
Ik schakel meestal pas om 2 uur in, dus zie niet zoveel interviewsquote:
Een rib uit je lijf gok ik zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:55 schreef Metalfreak het volgende:
Wat kostte een kaartje voor Spa vandaag eigenlijk?
450 euroquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:55 schreef Metalfreak het volgende:
Rosberg die na een paar bochten 2e is vervolgens Raikonnen of Vettel achterin krijgt.quote:
Singaporequote:
Dat zijn de F1 tokkies.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:57 schreef Gezicht het volgende:
De hoeveelheid mensen met oranje voetbalshirts
Ze gebruiken geloof ik echt spul uit 1920 ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:57 schreef franklop het volgende:
Als ziggo nou eens iets meer geld uittrekt voor geluid ter plaatse
Ik heb Olav op staan op de computer en Sporza met het geluid uit. Zodra ziggo weer faalt met hun stream ga ik gelijk over naar Sporza.quote:
125 voor een staanplaats.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:55 schreef Metalfreak het volgende:
oranje is oranje simpelquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:57 schreef Gezicht het volgende:
De hoeveelheid mensen met oranje voetbalshirts
Olavquote:
Ik dacht dat Spa goedkoop was.quote:
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag net iemand met een oranje hockeyshirt, dan ook?
Nee. 140 voor het weekend en tribuneplaatsen tussem de 300 en 600 euro of zo.quote:
Crash in de eerste bocht dus.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Max voor zijn thuispubliek, dat moet toch een enorme boost geven.
Paus mobile.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Was dat een normaal rookpluimpje bij Rosberg?
Volgens Olav welquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat valt nog wel mee..., de openbare weg is nog beroerder in Belgiëquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
laat Rosberg maar wachtenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:01 schreef franklop het volgende:
Max ontzettend rustige warm up lap, want SS band
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:01 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee..., de openbare weg is nog beroerder in België
Hebben ze veel races wel gehad ja, even een beetje rook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |