quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:25 schreef Fokker89 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-voor-de-tk2017.html
En FOK voller zit met anti-PVV'ers dan met PVV'ers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Verrassend. Terwijl de FP juist zo z'n best doen om aanhangers van elke politieke partij een platform te geven.
Kom op, je kan het! Nog even volhouden! You're halfway!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:35 schreef halfway het volgende:
Met zo'n username bombardeer ik dit topic tot
KUTTOPIC!!
Heb geen vertrouwen in de politiek. Als het te erg gaat worden ga ik als een rat het schip verlaten.quote:
Marianne Thiemequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:33 schreef Dven het volgende:
Als ik zou gaan stemmen dan had ikPvdD
gestemd
Omdatdieren
Ga je emigreren jongen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:38 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Heb geen vertrouwen in de politiek. Als het te erg gaat worden ga ik als een rat het schip verlaten.
Dat noem je pech gehad ik noem het het is hun grootste geluk geweest, waarom zou een ander ook zo gedraaid hebben en hun zin gegeven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:24 schreef wegmetdeEU het volgende:
De VVD heeft sowieso pech gehad door in een coalitie te gaan met de PvdA, maar kon ook niet verl anders met die zetelverdeling.
John, wil je alsjeblieft voor een of andere partij op de lijst gaan staan, dan stem ik je de Kamer in. Dat moet hilarische taferelen opleveren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat noem je pech gehad ik noem het het is hun grootste geluk geweest, waarom zou een ander ook zo gedraaid hebben en hun zin gegeven?
Ik denk dat als de vvd met d66 in een coalitie gezeten zou hebben ze er beter voor stonden dan nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
John, wil je alsjeblieft voor een of andere partij op de lijst gaan staan, dan stem ik je de Kamer in. Dat moet hilarische taferelen opleveren.
Als ik terug kijk naar menig debat hoe verliefd ze keken naar mekaar denk ik dat ook!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:59 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Ik denk dat als de vvd met d66 in een coalitie gezeten zou hebben ze er beter voor stonden dan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |