SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Updates:
The Levantine War - Reddit
https://twitter.com/IraqiSecurity
Ben trouwens benieuwd hoeveel meer we van dit gaan zien. Dit is duidelijk US supplied.twitter:kimlulz twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 16:17:23Some of #FSA (Sultan Murad Division) rebel use M4 rifle (with handgrip, scope) @RaoKumar747 @badly_xeroxed https://t.co/R49AlJ0UnD reageer retweet
onmogelijk te zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit is duidelijk US supplied.
Koerden gaan ook lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:10 schreef Atak het volgende:
Overzichtje van gisteren en vandaag (tot nu toe):
[ afbeelding ]
Het FSA heeft haar territorium in 1 dag verdubbeld.
dat zijn geen koerden als het goed isquote:
Beetje racistisch wel dat alleen zij wegmoetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zijn geen koerden als het goed is
Nee hoor. Het FSA gaat straks ook andere delen van Noord-Syri overnemen zodat niemand kan zeuren over discriminatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje racistisch wel dat alleen zij wegmoeten
twitter:Interbrigades twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:44:13I wonder if these "#SDF" fighting as #PKK's stooges will start defecting soon, if they realize TR is serious.Likely PKK will hide as SDF. reageer retweet
twitter:Interbrigades twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:49:06#PKK created Syrian branch under the disguise of "#YPG".PKK continued this name game by creating the #SDF as disguise to please the USA. reageer retweet
als ze verstandig zijn gaan ze zich idd aansluiten bij de rebellen zoalss ze dat eerder ook hebben gedaan bij de ypgquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
twitter:Interbrigades twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:44:13I wonder if these "#SDF" fighting as #PKK's stooges will start defecting soon, if they realize TR is serious.Likely PKK will hide as SDF. reageer retweet
twitter:Interbrigades twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:49:06#PKK created Syrian branch under the disguise of "#YPG".PKK continued this name game by creating the #SDF as disguise to please the USA. reageer retweet
Wat ik begrepen heb is dat die Arabische facties betaalde vechters(huurlingen) zijn. Hetzelfde geldt voor die Amerikaanse huurlingen. Als het FSA ze kan overtuigen met een hoger salaris denk ik dat ze zo overstappen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
als ze verstandig zijn gaan ze zich idd aansluiten bij de rebellen zoalss ze dat eerder ook hebben gedaan bij de ypg
alleen is het de vraag hoeveel ze onder de ypg plak ze zitten om die meest verstandige beslissing te nemen. anders moetenz e maar verkassen ten oosten van de eufraat om samen met de pkk een communistische heilstaat op te zetten
nederlandse mediaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ANP propaganda gaat dooorrrrrrrrr
[ afbeelding ]
twitter:Syria_Rebel_Obs twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:05:45#SOHR itself recognizing only local arab and turkmen fighters are defending their homes against #Turkey, W-Turkmen and #Idlib salafis... reageer retweet
SDF? De rest wat over is valt dus niet onder SDF en kan opgeblazen worden.twitter:OIRSpox twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:50:24The Syrian Democratic Forces have moved east across the Euphrates to prepare for the eventual liberation of Raqqa, Syria #defeatdaesh reageer retweet
Wie is wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:10 schreef Atak het volgende:
Overzichtje van gisteren en vandaag (tot nu toe):
[ afbeelding ]
Het FSA heeft haar territorium in 1 dag verdubbeld.
Dat zijn dan toch juist Arabieren waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SDF? De rest wat over is valt dus niet onder SDF en kan opgeblazen worden.twitter:OIRSpox twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:50:24The Syrian Democratic Forces have moved east across the Euphrates to prepare for the eventual liberation of Raqqa, Syria #defeatdaesh reageer retweet
Waarschijnlijk hebben de Amerikanen grip op de Arabieren in SDF en zelf hebben ze ook motivatie om Raqqa te bevrijden. De Koerden hebben hele andere intenties die in ieder geval niet voordelig zijn voor Syri. Die gaan waarschijnlijk de instructies van de VS niet opvolgen en zijn ze rijp voor de slacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch juist Arabieren waarschijnlijk....
Nogmaals, het maakt geen fuck uit wie er overblijft: arabier of koerd, wie in de weg staat en geen bufferzone wilt hebben wordt gewoon naar de hel geschoten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch juist Arabieren waarschijnlijk....
rare tweet van een paar dagen terug. lees die reacties van butthurt koerden en koerden lovers overigensquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
twitter:Syria_Rebel_Obs twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:57:41URGENT ! Two #Turkey tanks were destroyed minutes ago by al-Jadir family (from #Jarablus) led local #SDF forces. Also reported by pro-opp. reageer retweet
SDF beschikt over een aardige hoeveelheid ATGM's en Javelins. Allemaal gekregen via de zwarte markt, KRG.twitter:Syria_Rebel_Obs twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:59:08Qasioun agency (anti-#SDF) recognized information we were keeping for now. It's showing that occupying #Manbij will cut high for #Turkey. reageer retweet
twitter:Charles_Lister twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:20:01Northern #Aleppo now:CIA/DoD/#Turkey-backed FSA opposition factionsvs.DoD-backed SDF anti-#ISIS factions.= Disgraceful mess. reageer retweet
bronquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:02 schreef Atak het volgende:
1 Turkse soldaat is omgekomen in zuid-Jarablus.
twitter:bdrhmnhrk twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:01:29In the meantime, Assad prepares Arabian coffee https://t.co/fSoQXEmUNr reageer retweet
dat wordt beweerd pf dat zo is???quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:08 schreef BEFEM het volgende:
Dus nu gaat Turkije jihadisten van Idlib laten vechten tegen Arabieren die hun eigen land wilden veroveren op IS? Er vanuitgaande dat YPG nu grotendeels teruggetrokken is, als ik dat zo hierboven lees.
Er is nog geen officieel statement. Sommigen zeggen 1 soldaat gewond, sommigen zeggen 1 soldaat omgekomen.quote:
assad vindt het uiteraard prachtig allemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:08 schreef Domingesto het volgende:
[ afbeelding ][twitter:bdrhmnhrk twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:01:29In the meantime, Assad prepares Arabian coffee https://t.co/fSoQXEmUNr reageer retweet
Ja ik weet dus niet zeker of dat zo is (wie wel...). Maar hierboven hebben ze het dus over delen van de SDF die ook uit Jarabalus komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat wordt beweerd pf dat zo is???
maar het is idd 1 grote tering zooi.
Dat beweren ze ja maar de SDF beweert zoveel waarvan 90% niet waar is gebleken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:10 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet zeker of dat zo is (wie wel...). Maar hierboven hebben ze het dus over delen van de SDF die ook uit Jarabalus komen.
Die komen uit Jarablus ja. Gevechten worden geleid door het JMC (Jarablus Military Council):quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:10 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet zeker of dat zo is (wie wel...). Maar hierboven hebben ze het dus over delen van de SDF die ook uit Jarabalus komen.
twitter:hxhassan twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:12:53Background on the rebels-SDF clashes in Aleppo:1. Jarablus military council was set up a day before TK began op https://t.co/5VPXLl6zQ7 reageer retweet
twitter:hxhassan twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:16:204. The "military council" seemed local and didn't sound linked to the SDF or that the SDF wanted it to look organic. reageer retweet
twitter:hxhassan twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:17:415. For now, it seems that it's the Arab component of the SDF that's spearheading the clashes. YPG might be going for a different tactic here reageer retweet
twitter:GissiSim twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:37:41Looks like we are seeing confirmation of the first Turkish tank commander killed in Syria h/t @arbetarsolenhttps://t.co/cwsbn0rhFK reageer retweet
Die Turken gaan all out als dit klopt en de gehele Turkse bevolking zal achter de operatie staan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:39 schreef Domingesto het volgende:
twitter:GissiSim twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:37:41Looks like we are seeing confirmation of the first Turkish tank commander killed in Syria h/t @arbetarsolenhttps://t.co/cwsbn0rhFK reageer retweet
Het zijn toch alleen Syriers die ze de grens over stuurden en niet de Turken zelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:42 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Die Turken gaan all out als dit klopt en de gehele Turkse bevolking zal achter de operatie staan.
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het zijn toch alleen Syriers die ze de grens over stuurden en niet de Turken zelf?
Turkse tanks gaan ze niet aan Syrirs geven. De commander is geraakt (of gesneuveld). Waarschijnlijk was hij niet in de tank toen de RPG de tank raakte. Dit is mijn theorie van wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het zijn toch alleen Syriers die ze de grens over stuurden en niet de Turken zelf?
twitter:ragipsoylu twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:56:04Turkey deploys Leopard 2 Next Generation tanks to Turkish-Syrian border https://t.co/Ju1dq18WRS reageer retweet
Dan is het een nog grotere clusterfuck dan ik dacht. Gaan ze dus gewoon land inpikken van Arabieren waar ze nu tegen vechten. Denk dat niemand deze oorlog had kunnen uittekenen een paar jaar terugquote:
Onzin, Turkije heeft totaal geen voordeel bij het bezetten van delen van Syri. Worst case zou een bezetting het uiteenvallen van Syri juist helpen, iets wat Turkije niet wilt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dan is het een nog grotere clusterfuck dan ik dacht. Gaan ze dus gewoon land inpikken van Arabieren waar ze nu tegen vechten. Denk dat niemand deze oorlog had kunnen uittekenen een paar jaar terug![]()
Overigens verdacht stil rondom Aleppo.
Persoonlijk hoop ik dat ze die gaan gebruiken. Dan is het ook gelijk einde oefening betreft NAVO steun aan de SDF/YPG plus zal het free-game worden in Noord-Syri.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef Domingesto het volgende:
Dit gaat verder escaleren. SDF beschikt ook over MILAN's, maar worden voorlopig nog niet gebruikt.
ik kan me best voorstellen dat de leveranciers (navo landen) duidelijk hebben gemaakt dat ze in te zetten waren tegen isis. denk dat die leveringen meteen afgelopen zijn als ze die dingen tegen een navo bondgenoot gaan inzetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef Domingesto het volgende:
Dit gaat verder escaleren. SDF beschikt ook over MILAN's, maar worden voorlopig nog niet gebruikt.
nee hoor daar is het al weken hel op aardequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Overigens verdacht stil rondom Aleppo.
Ik weet niet of die direct geleverd worden, of via smokkel met KRG binnen komen. Lijkt me onvoorbarig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat de leveranciers (navo landen) duidelijk hebben gemaakt dat ze in te zetten waren tegen isis. denk dat die leveringen meteen afgelopen zijn als ze die dingen tegen een navo bondgenoot gaan inzetten.
Precies je gaat op veldtocht net als Napoleon in 1812 en wordt compleet in de pan gehakt door de Russen. Sultan Donkey the First gaat niet eens doorkrijgen wat hem te wachten zal staan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef Atak het volgende:
Eigenlijk komt deze inval een perfecte timing. Na de coup was de prestige van het Turkse leger historisch laag. Na zo'n militaire veldtoch zal het weer een hoge prestige krijgen. Deze actie is te vergelijken met de politiek van Napoleon. Als je binnenlandse problemen hebt ga dan op een militaire veldtocht. Het Turkse leger zal nu ook ervaring op doen. Gezien de gebeurtenissen in de regio zijn de conflicten nog lang niet voorbij.
ik denk niet dat de peshmerga die dingen aan hun vijand de pkk zouden geven om te kunnen gebruiken tegen hun matties de turken :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:04 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Ik weet niet of die direct geleverd worden, of via smokkel met KRG binnen komen. Lijkt me onvoorbarig.
Hier zie je er eentje in actie:
[ afbeelding ]
Is smokkelwaar, niet te traceren. En vergis je niet, KRG is diepverdeeld tussen een KCK-kamp en KDP. Duitsland heeft veel van die dingen geleverd aan Peshmerge en veel van die dingen zijn terecht gekomen op de zwarte markt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk niet dat de peshmerga die dingen aan hun vijand de pkk zouden geven om te kunnen gebruiken tegen hun matties de turken :p
Zouden ze die cadeaus in Hasakah hebben gebruikt denk je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:13 schreef IPA35 het volgende:
Cadeau van Assad. YPG ontkent nu dan wel wapens van SAA te hebben gekregen, maar wij weten beter.
jij leeft dus nog...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:13 schreef IPA35 het volgende:
Cadeau van Assad. YPG ontkent nu dan wel wapens van SAA te hebben gekregen, maar wij weten beter.
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 20:13:58BREAKING: Turkish media report that 1 soldier has died & 2 wounded after a rocket hit tank near Jarabulus, #Syria.https://t.co/R1Owwrw9IJ reageer retweet
Ach, soms duik ik even op uit mijn buien van alcoholisme en culturele uitzichtloosheid...quote:
toont maar weer hoe verdeeld de rebellen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:13 schreef zarGon het volgende:
Dat vechten om/rond Manbij is zo onnodig heh.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ach, soms duik ik even op uit mijn buien van alcoholisme en culturele uitzichtloosheid...
Die malle Zuid-Afrikaan die altijd minachtend doet over het Syrische leger en maar al te graag Nusra propaganda retweet (ik bedoel natuurlijk Oryx/Spioenkop) lijkt te beweren dat hier een poging een beschadigde BMP-2 naar veiligheid te slepen met genievoertuigen flink misgaat waardoor twee genievoertuigen kaput gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:18 schreef Slayage het volgende:
wie kan volgen wat hier in dit filmpje gebeurd want ik snap et niet![]()
Toenadering van Turkije met Rusland kan verkeerd gevallen zijn bij sommigen. Zich niet gedragen als Navo land kan leiden dat de VS, de Turken een lesje wil leren door te voelen. Er is geeneen land die de Turken vriendschappelijk gezind is in de regio, zowel Nato bondgenoten als Rusland vertrouwen Turkije niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat de leveranciers (navo landen) duidelijk hebben gemaakt dat ze in te zetten waren tegen isis. denk dat die leveringen meteen afgelopen zijn als ze die dingen tegen een navo bondgenoot gaan inzetten.
Ach voor Turkije zijn ze allemaal vervangbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef IPA35 het volgende:
M60's zijn rijdende sardineblikjes. Gaat nog leuk worden.twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 20:13:58BREAKING: Turkish media report that 1 soldier has died & 2 wounded after a rocket hit tank near Jarabulus, #Syria.https://t.co/R1Owwrw9IJ reageer retweet
Die dingen worden niet meer gemaakt hoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ach voor Turkije zijn ze allemaal vervangbaar.
Turkije heeft er nog genoeg van ze staan. Meer dan dat de ypg anti-tank wapens heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die dingen worden niet meer gemaakt hoor...
Maar als je verstand van geschiedenis had wist je dat Napoleon in het middenoosten in de pan werd gehakt door de Turken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:06 schreef KebabRemovalTeam het volgende:
[..]
Precies je gaat op veldtocht net als Napoleon in 1812 en wordt compleet in de pan gehakt door de Russen. Sultan Donkey the First gaat niet eens doorkrijgen wat hem te wachten zal staan.
Dat is weinig relevant. Verliezen staan nu eenmaal slecht, ook al vormen ze militair geen probleem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije heeft er nog genoeg van ze staan. Meer dan dat de ypg anti-tank wapens heeft.
deze gast zegt weer iets andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die malle Zuid-Afrikaan die altijd minachtend doet over het Syrische leger en maar al te graag Nusra propaganda retweet (ik bedoel natuurlijk Oryx/Spioenkop) lijkt te beweren dat hier een poging een beschadigde BMP-2 naar veiligheid te slepen met genievoertuigen flink misgaat waardoor twee genievoertuigen kaput gaan.
net als deze gasttwitter:QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:04:59Footage: total Regime failure in #Aleppo Arti Base
Rebels destroying armour behind lines. https://t.co/ckMDPPnOh8 https://t.co/6LLCsxHtUJ reageer retweet
twitter:AbuUnknownn twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:59:40Drone footage of another failed shiite militia counter attack in South Aleepo, A LOT OF PANIC AMONGST THEMhttps://t.co/vUGeR2jthJ reageer retweet
Voor Turken niet. Als je dat na de mislukte coup niet hebt begrepen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is weinig relevant. Verliezen staan nu eenmaal slecht, ook al vormen ze militair geen probleem.
Daarom moet men ook geen tanks inzetten maar met luchtbombardementen en artillerie de grond gelijk maken en kijken wat er van over blijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is weinig relevant. Verliezen staan nu eenmaal slecht, ook al vormen ze militair geen probleem.
oh het is een complot tegen turkijequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:22 schreef KebabRemovalTeam het volgende:
[..]
Zich niet gedragen als Navo land kan leiden dat de VS, de Turken een lesje wil leren door te voelen.
Dat spul krijgen ze alleen 1 per stuk. De PKK/YPG heeft sowieso geen grote stock van die wapens. Misschien 1-5 stuks in stock. Maar als ze die gebruiken dan houdt het ook op en dan krijgen ze ook niet meer. Die ATMG's zijn sowieso niet goed om NAVO tanks kapot te maken. Daarom zie je dat Turkije in Jarablus alleen zware tanks gebruikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk niet dat de peshmerga die dingen aan hun vijand de pkk zouden geven om te kunnen gebruiken tegen hun matties de turken :p
De Franse invasie van Rusland vergelijken met de Turkse invasie van Syri is best lame.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:06 schreef KebabRemovalTeam het volgende:
[..]
Precies je gaat op veldtocht net als Napoleon in 1812 en wordt compleet in de pan gehakt door de Russen. Sultan Donkey the First gaat niet eens doorkrijgen wat hem te wachten zal staan.
Napoleon was best een kneus. Wat hem vooral hielp was een ziek revolutionair gedachtegoed dat zich door Europa had verspreid waardoor de Fransen wat als bevrijders werden gezien. Voorbeeld zijn de Nederlandse """Patriotten""".quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar als je verstand van geschiedenis had wist je dat Napoleon in het middenoosten in de pan werd gehakt door de Turken.
Nee hoor, gewoon volledig binnenvallen is het beste. YPG kan zich niet verdedigen tegen een volle invasie, maar wel tegen paar tanks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom moet men ook geen tanks inzetten maar met luchtbombardementen en artillerie de grond gelijk maken en kijken wat er van over blijft.
Wat hij bedoelt is dat die BMP-2 kapot ging in een poging noorden van de artillerie basis te heroveren ("technical college").quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze gast zegt weer iets andersnet als deze gasttwitter:QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:04:59Footage: total Regime failure in #Aleppo Arti Base
Rebels destroying armour behind lines. https://t.co/ckMDPPnOh8 https://t.co/6LLCsxHtUJ reageer retweet
twitter:AbuUnknownn twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:59:40Drone footage of another failed shiite militia counter attack in South Aleepo, A LOT OF PANIC AMONGST THEMhttps://t.co/vUGeR2jthJ reageer retweet
Mr. Verstand, niet ik neem Napoleon als voorbeeld, maar jij. Net zoals Napoleon nergens toe geleid heeft zal de Turkse politiek ook nergens toe leiden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar als je verstand van geschiedenis had wist je dat Napoleon in het middenoosten in de pan werd gehakt door de Turken.
En waar baseer jij dat dan op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:31 schreef KebabRemovalTeam het volgende:
[..]
Mr. Verstand, niet ik neem Napoleon als voorbeeld, maar jij. Net zoals Napoleon nergens toe geleid heeft zal de Turkse politiek ook nergens toe leiden.
Ja, daarom dat de Houthi'is in Jemen ABRAHAMs tank stuk na stukt vernietigt met soviet materieel van 1960....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat spul krijgen ze alleen 1 per stuk. De PKK/YPG heeft sowieso geen grote stock van die wapens. Misschien 1-5 stuks in stock. Maar als ze die gebruiken dan houdt het ook op en dan krijgen ze ook niet meer. Die ATMG's zijn sowieso niet goed om NAVO tanks kapot te maken. Daarom zie je dat Turkije in Jarablus alleen zware tanks gebruikt.
Ik was eigenlijk eerst meer pro YPG en SDF dan ik nu ben omdat ze eerst goed bezig waren tegen IS. Daarna gingen ze stoer doen in Hasakeh en werden hun ambities te groot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef zarGon het volgende:
Vraagje aan de niet-Turken hier: wat vinden jullie eigenlijk van de inval van Turkije?
En dan ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar de supporters van SAA/Assad/Hezbollah/Iran/Rusland en de Koerden.
Een van de weinige SDF Turkmeense brigades.twitter:Syria_Rebel_Obs twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 20:23:48Liwa al-Seljukiya reinforcements arrived at Sajur river to support #SDF local #Jarablus resistance, digging trenches near the river. reageer retweet
Zijn dat niet die maffe gasten die ontkennen dat Hawsh Al-Nasri is gepakt door SAA?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze gast zegt weer iets andersnet als deze gasttwitter:QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:04:59Footage: total Regime failure in #Aleppo Arti Base
maakt mij weinig uit wie ze zijn. het gaat mij om de beelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:38 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Zijn dat niet die maffe gasten die ontkennen dat Hawsh Al-Nasri is gepakt door SAA?
Gewoon weer een Twitter ''expert''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |