Dan vind ik Doornroosje ook een mening.quote:
Ook goed, dan noemen we Doornroosje een sprookje. En de Islam ook. Is dat ineens een argument om het te mogen verbieden?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dan vind ik Doornroosje ook een mening.
Zo kun je het begrip wel heel lang trekken en dus misbruiken vind je niet?
Flying SpaghettiMonster much?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dan vind ik Doornroosje ook een mening.
Zo kun je het begrip wel heel lang trekken en dus misbruiken vind je niet?
Hoe kom je erbij dat ons land naar de knoppen gaat? Door moslim-immigranten nog wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Joodse financiers ja, wat erg man.![]()
Ik zou je alu hoedje maar alvast op zetten.
Als we het over landverraad gaan hebben:
Ons land gaat naar de knoppen vanwege de toestroom immigranten uit moslimlanden de afgelopen decennia. Zij die dat hebben laten gebeuren zou je kunnen omschrijven als landverraders, niet degenen die het proberen te stoppen.
Eens. En ook geen godsdienst. Het is een ideologie die qua gewelddadigheid en gevaar voor de menselijkheid op gelijke hoogte staat met het nazisme en communisme.quote:
- Overbevolking; het verdwijnen van onze natuurquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ons land naar de knoppen gaat? Door moslim-immigranten nog wel?
Wat een klinkklare onzin. Wat ons land naar de knoppen zou helpen is als de PVV het voor het zeggen krijgt.
Ik zou zeggen : pak de wapens op en ga in het verzetquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ons land naar de knoppen gaat? Door moslim-immigranten nog wel?
Wat een klinkklare onzin. Wat ons land naar de knoppen zou helpen is als de PVV het voor het zeggen krijgt.
Nee, dan beland je in de gevangenis. De oorlog is inmiddels begonnen: De politie heeft de zaak allang niet meer onder controle. 15 cultuurverrijkers vallen een man aan in Duinrell, en de politie pakt er maar 4 ondanks dat ze met enorme aantallen agenten waren. Ook in de Schilderswijk en in Ede heeft niet-westers tuig het voor het zeggen. Maar een gewone Nederlander zich wil verdedigen weet de politie wel te vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : pak de wapens op en ga in het verzet
Hij niet omdat ie Wilders wil executerenquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, dan beland je in de gevangenis. De oorlog is inmiddels begonnen: De politie heeft de zaak allang niet meer onder controle. 15 cultuurverrijkers vallen een man aan in Duinrell, en de politie pakt er maar 4 ondanks dat ze met enorme aantallen agenten waren. Maar een gewone Nederlander zich wil verdedigen weet de politie wel te vinden.
Staat niet in het programma, want slechts een A4-tje. Ik verwacht dat de PVV hier helaas geen bezwaar tegen heeft, gezien eerder ingenomen standpunten. De PVV heeft weinig met bijstandsgerechtigden. Het wordt tijd dat dit soort praktijken gewoon keihard verboden worden. Maar daarom zou een coalitie SP en PVV zo goed zijn: het sociale van de SP en alle illegalen en de islam worden door de PVV aangepakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:19 schreef Ulx het volgende:
Wil de PVV goedkope arbeidskrachten leveren aan grote bedrijven door bijstands/uitkeringsgerechtigden te verplichten voor minder dan het minimumloon te gaan werken?
Dat zou inderdaad geweldig zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar daarom zou een coalitie SP en PVV zo goed zijn: het sociale van de SP en alle illegalen en de islam worden door de PVV aangepakt.
De SP wil het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad geweldig zijn.
Maar ik zie het niet gebeuren helaas.
Klopt, en Roemer heeft trouwens de uitstraling van een pannenkoek, maar dat is bijzaak.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De SP wil het niet.
Zij kiezen voor de multiculturele samenleving en al die zielige "vluchtelingen" in plaats van hun achterban. Daarom blijven ze steken op 15 zetels.
Ik denk dat de oude immigratiestandpunten van de SP vooral klappen geeft aan PvdA/GL/CDA en niet aan de PVV. Veel mensen stemmen nu geen PVV omdat de PVV niet echt professioneel opereert, zoals nu ook weer blijkt uit dat magere verkiezingsprogramma. Dus blijven mensen hangen bij andere partijen. Maar als er een alternatief komt..volgens mij willen heel veel mensen sociaal beleid voor Nederlanders en stoppen met het toelaten van asielzoekers (die hier niets te zoeken hebben want in een wijde omtrek is het veilig).quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, en Roemer heeft trouwens de uitstraling van een pannenkoek, maar dat is bijzaak.
Als de SP hun immigratiestandpunten eens een keer flink zouden bijwerken (zoals ze vroeger hadden) dan kan de PVV flinke klappen krijgen.
En dan hebben we dus eindelijk een mooie conservatieve partij, met een economisch links beleid, en een strenge immigratie.
Leuk en aardig maar ondertussen wil de "echte" Nederlander niet naar Oost Europa verkassen omdat hij daar, jawel, minder verdient.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Overbevolking; het verdwijnen van onze natuur
- Het verdwijnen van onze cultuur
- De dominantie van de islam in het straatbeeld; overal hoofddoekjes, zelfs in provinciale dorpjes.
- De vervanging van de Nederlandse bevolking door moslims; wat in de grote steden al grotendeels is voltooid.
Ons land is nu al naar de knoppen. Ga eens een weekje naar Oost-Europa, dan kun je zien hoe mooi en Europees Nederland 50 jaar geleden nog was.
Dat is de reden deels. De kosten zijn daar ook veel lager. Als je in Oost-Europa een goede baan hebt, dan kun je een stuk grond kopen en een huis laten bouwen waar je in Nederland een topinkomen voor nodig hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar ondertussen wil de "echte" Nederlander niet naar Oost Europa verkassen omdat hij daar, jawel, minder verdient.
Dat zal ik doen als de fascisten van de PVV het voor het zeggen krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : pak de wapens op en ga in het verzet
Valt wel mee. Als je technisch geschoold bent kun je in de meeste landen aan de slag. Naar ratio ga je er in koopkracht niet op achteruit, eerder op voorruit. Ligt ook aan de mate waarin je lokale producten en diensten wil afnemen, daar merk je het verschil natuurlijk pas echt in.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is de reden deels. De kosten zijn daar ook veel lager. Als je in Oost-Europa een goede baan hebt, dan kun je een stuk grond kopen en een huis laten bouwen waar je in Nederland een topinkomen voor nodig hebt.
Probleem is echter dat de koopkracht meestal wel lager is. Daarnaast is niet elke baan in Oost-Europa te doen en worden daar talen gesproken die we niet op de middelbare school hebben geleerd en ook niet eenvoudig zijn (met soms wel 7 naamvallen bijvoorbeeld).
Klinkklare onzin.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Overbevolking; het verdwijnen van onze natuur
- Het verdwijnen van onze cultuur
- De dominantie van de islam in het straatbeeld; overal hoofddoekjes, zelfs in provinciale dorpjes.
- De vervanging van de Nederlandse bevolking door moslims; wat in de grote steden al grotendeels is voltooid.
Ons land is nu al naar de knoppen. Ga eens een weekje naar Oost-Europa, dan kun je zien hoe mooi en Europees Nederland 50 jaar geleden nog was.
Misschien dat jij in die ene moskee bent geweest, maar hoofddoekjes vind je niet op straat in Oost-Europa. Mijn leven is prima, maar dit land is een grote onleefbare puinhoop geworden. In de steden lijkt het meer op Afrika dan op Europa.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Klinkklare onzin.
En ik ben net twee weken in oost-Europa geweest: Tsjechië, Slowakije, Slovenië en Kroatië en ik moet zeggen dat ik in Praag en Ljubljana veel meer hoofddoekjes zag dan hier. En zelfs niqabs, die ik in Nederland zelden zie. Maar ik zag ook niemand die daar moeilijk over deed gelukkig.
De rest van je post is nog grotere onzin, ons land is niet naar de knoppen. Jouw leven misschien, maar dat ligt dan aan jezelf en niet aan de moslims.
Als je zo zuur kan worden als jij in dit mooie land is je leven wel degelijk gewoon aantoonbaar kut. Een andere oorzaak kan er immers niet zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Misschien dat jij in die ene moskee bent geweest, maar hoofddoekjes vind je niet op straat in Oost-Europa. Mijn leven is prima, maar dit land is een grote onleefbare puinhoop geworden. In de steden lijkt het meer op Afrika dan op Europa.
De afrikanisering en islamisering van een land dat in slechts 50 jaar tijd volledig is verziekt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je zo zuur kan worden als jij in dit mooie land is je leven wel degelijk gewoon aantoonbaar kut. Een andere oorzaak kan er immers niet zijn.
Je lult, ik ben in geen enkele moskee geweest maar heb net een roadtrip door Oost-Europa gemaakt en daar zag ik gewoon meer islam in het straatbeeld dan hier. Misschien moet je er zelf eens gaan kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Misschien dat jij in die ene moskee bent geweest, maar hoofddoekjes vind je niet op straat in Oost-Europa. Mijn leven is prima, maar dit land is een grote onleefbare puinhoop geworden. In de steden lijkt het meer op Afrika dan op Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |