SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee en nee, ik ben het gewend, alleen gamen hierop lukt hiet.
Het irritante is, dat ik 3 verschillende laptops heb, met allemaal andere toetsenborden, dat is wel vervelend als je van de 1 naar de ander wisselt, dan typ ik vaak mis. De een heeft heel brede toetsen, en de ander weer normalere, en mn chickie een mac.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat de rest in bed luisteren, dank voor de deuntjes Piet![]()
Zo kon ik vroeger ook niet met die muizen omgaan he... zo'n touchpad... nu leef ik ervoor.quote:
Is al gefixt zo te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je slotje loopt over een kwartier af!
best handig inderdaad. En vroeger had je de Clit ook nog eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo kon ik vroeger ook niet met die muizen omgaan he... zo'n touchpad... nu leef ik ervoor.
wasn't mequote:
Die heb ik ook nog eropquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
best handig inderdaad. En vroeger had je de Clit ook nog eens
Draaien ze daar ook weleens Dub?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef EggsTC het volgende:
ikw acht eigenlijk op filmpjes van psyfi, maar zie nog niets op facebook
Je hebt veel verschillende stylen, ook dub ja, zelfs reggae stage vorig jaar, maar voornamelijk hi-tech, psy en goa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draaien ze daar ook weleens Dub?
Best wel!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:00 schreef EggsTC het volgende:
lekkere shit weer piet, as fucking usual
Een goeie kont wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]Niks mis mee!
Maar mag dit wel buiten [ONZ]?
Als het via Google komt zou het moeten mogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]Niks mis mee!
Tieten zijn verboden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het via Google komt zou het moeten mogen
manboobsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen tieten, mannen tieten mogen wel
i dont care, in mn dromen van afgelopen week heeft yvonne me toch al permbanned omdat ik een houten eend kapot had geblazen met vuurwerk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]Niks mis mee!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
i dont care, in mn dromen van afgelopen week heeft yvonne me toch al permbanned omdat ik een houten eend kapot had geblazen met vuurwerk.
Zeker, zeker!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
gaat z'n gangetje welHier ook?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piet is inmiddels zo stoned geworden hier.
Dan laat je toch 1 van die andere gasten losgaan hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piet is inmiddels zo stoned als een garnaal geworden hier.
Die liggen op de bank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan laat je toch 1 van die andere gasten losgaan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |