De belastingdruk is inderdaad "gigantisch" in Nederland. Ik hoor daar wel vaker klachten over. En dat belasting betalen eigenlijk gelijk staat aan "diefstal". Tja, niet eenvoudig allemaal. Het liefste houden we ons geld waar we allemaal "keihard" voor liever voor ons zelf. Maar ja, de maatschappij en dat soort lastige fenomenen. En de straatverlichting enzo. Als niemand daarvoor wil betalen. Maar terechte klacht Erik!quote:
Geen idee wat je er nu weer allemaal aan de haren bijsleept.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De belastingdruk is inderdaad "gigantisch" in Nederland. Ik hoor daar wel vaker klachten over. En dat belasting betalen eigenlijk gelijk staat aan "diefstal". Tja, niet eenvoudig allemaal. Het liefste houden we ons geld waar we allemaal "keihard" voor liever voor ons zelf. Maar ja, de maatschappij en dat soort lastige fenomenen.
Ik focuste even op dat hilarische woordje "excessief". Valt daar wel mee te leven eigenlijk? Met het idee dat je gewoon bestolen wordt in het land waar je leeft? Lijkt me niet prettig voor het gevoel van welbevinden.quote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Tja. Iemand die sympathiseert aan dit partijprogramma draagt imo gewoon zelf mee aan de haatcultuur in Nederland.
Gaat prima, geen zorgen Bart. Ik ben blij dat we met een tarief van 52% bij twee keer modaal de straatverlichting aan kunnen houden. Chapeau overheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik focuste even op dat hilarische woordje "excessief". Valt daar wel mee te leven eigenlijk? Met het idee dat je gewoon bestolen wordt in het land waar je leeft? Lijkt me niet prettig voor het gevoel van welbevinden.
Ditquote:
Wat is er fout aan 'het systeem'?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is m.i. het probleem met jou: dat je het idee hebt dat het inhoudelijk is wat je doet. Terwijl je uitsluitend onnozele one-liners produceert. Ik kan daar niets mee. Temeer omdat die daarnet genoemde onnozele one-liners ook nog eens een zeer agressieve insteek hebben. Ik weet inmiddels dat jouw reacties niet bedoeld zijn om een fijne opbouwende discussie te stimuleren. Dat kan ook heel anders. Maar dat schijnt niet binnen jouw vermogen te liggen. En dat is best triest. Veel blijven oefenen, misschien dat dat helpt.
Volgens mij is het niet verder over een randje dan voorgaande ideeën of uitingen van de PVV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Onnoman het volgende:
ik begin er steeds meer van bewust te zijn dat Wilders nooit de intentie heeft en heeft gehad om de grootste partij van Nederland te worden.
Hij zoekt met zijn programma telkens iets verder dan zijn eigen randje op zodat het zelfs voor de twijfelaar net dat ene randje is om niet op hem te gaan stemmen.
Ik neig soms zelfs te denken aan samenzweringen met het doel een politiek balans te creëren waar bepaalde agendapunten nooit uitvoerbaar zullen worden (een van de redenen waarom Pim destijds is vermoord?). Maar goed, een dergelijke gedachte is vaak een gebed zonder einde.
Dat stond in die eerste 2 zinnen die je wederom niet gelezen hebt blijkbaar. Het komt erg onnozel over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er fout aan 'het systeem'?
Curieuze post ook van iemand die - zoals je ziet in dit topic - niet veel verder komt dan jij-bakken en wat vrijblijvende algemeenheden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er fout aan 'het systeem'?
Wat zal hij over vier jaar roepen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Dit
In voorgaande programma's sprak hij nooit over het sluiten van alle moskeën
ik ben hier namelijk op tegen
die gast slaat gewoon in zijn standpunten door
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Onnoman het volgende:
ik begin er steeds meer van bewust te zijn dat Wilders nooit de intentie heeft en heeft gehad om de grootste partij van Nederland te worden.
Hij zoekt met zijn programma telkens iets verder dan zijn eigen grens op zodat het zelfs voor de twijfelaar net dat ene randje is om niet op hem te gaan stemmen.
Ik neig soms zelfs te denken aan samenzweringen met het doel een politiek balans te creëren waar bepaalde agendapunten nooit uitvoerbaar zullen worden
Hoeveel is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dus pertinente onzin, alleen al vanwege de inkomensafhankelijke bijdrage zorgverzekeringswet.
maar dat is dus precies wat ik zeg..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet verder over een randje dan voorgaande ideeën of uitingen van de PVV.
Verder is het roepen van steeds extremere dingen ook een noodzakelijk gevolg van de strategie van Wilders. Hij leunt op continue media-aandacht door steeds maar van alles te roepen, net zoals bijvoorbeeld Trump dat doet. Dat kun je feitelijk ook niet echt meer omkeren.
Ik denk dat dat bewust is. Heb zo het gevoel dat hij heel goed weet wat te roepen op het juiste moment. Heb om eerlijk te zijn het gevoel dat hij eigenlijk helemaal niet zo extreem is.quote:
Google er maar op.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef polderturk het volgende:
Rita Verdonk was echt een veel beter alternatief geweest. Jammer dat Fortuyn niet meer leeft.
Je lijkt nu wel een beetje op Piet V. Die heeft het ook altijd over "roepen" (en met poppen gooien als hun stem niet gehoord wordt). Het beste zou de discussie gevoerd worden op argumenten en dus niet roepen dat een ander iets roept.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet verder over een randje dan voorgaande ideeën of uitingen van de PVV.
Verder is het roepen van steeds extremere dingen ook een noodzakelijk gevolg van de strategie van Wilders. Hij leunt op continue media-aandacht door steeds maar van alles te roepen, net zoals bijvoorbeeld Trump dat doet. Dat kun je feitelijk ook niet echt meer omkeren.
Doe eens een poging. De meest concrete discussie hier verzandde zojuist omdat jij weer begon over straatverlichting.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je lijkt nu wel een beetje op Piet V. Die heeft het ook altijd over "roepen" (en met poppen gooien als hun stem niet gehoord wordt). Het beste zou de discussie gevoerd worden op argumenten en dus niet roepen dat een ander iets roept.
Jah..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef polderturk het volgende:
Jammer dat Fortuyn niet meer leeft.
Nee dat is niet wat je zegt. Je hebt het over bewust niet de grootste willen worden en zelfs samenzweringen. Wat ik zeg is dat zijn appeal bij een groot deel van de achterban nu juist is dat hij zijn toon niet matigt maar er steeds weer een schepje bovenop doet. Stopt hij daarmee dan kost het kiezers. Als je steeds die kant op schuift, dan creëer je een electoraat dat het niet pikt dat je opeens je toon matigt. Je kunt dus niet meer terug. Je kunt dus helemaal niet de grootste worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar dat is dus precies wat ik zeg..
er zit een strategie achter wat twijfelaars zoals ik zal weerhouden om op hem te stemmen
overweeg om misschien wel sgp, cu of zelfs VNL te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |