abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164880464
Asielzoekers moeten van de PVV het land uit. Ook als ze al een tijdelijke verblijfsvergunning hebben.
De PVV wil radicale moslims preventief opsluiten. Dat betekent dat ze de cel in moeten zonder dat ze door een rechter zijn veroordeeld.
Criminelen met een dubbele nationaliteit worden het land uitgezet.
Het eigen risico in de zorg helemaal afschaffen en de motorrijtuigen belasting halveren.
Geen geld meer naar ontwikkelingshulp, windmolens, kunstsubsidies en de Publieke Omroep.

"In plaats van het financieren van de hele wereld en mensen die we hier niet willen, geven we het geld uit aan de gewone Nederlander", vat het de partij het programma samen

G.W schijnt dit op zijn Facebook geplaatst te hebben, is ie gestopt met twitter ofzo
onrealistische onuitvoerbare rechtse plannen , verder

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lzoekerscentra-dicht
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164880558
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef eriksd het volgende:
excessief af
De belastingdruk is inderdaad "gigantisch" in Nederland. Ik hoor daar wel vaker klachten over. En dat belasting betalen eigenlijk gelijk staat aan "diefstal". Tja, niet eenvoudig allemaal. Het liefste houden we ons geld waar we allemaal "keihard" voor liever voor ons zelf. Maar ja, de maatschappij en dat soort lastige fenomenen. En de straatverlichting enzo. Als niemand daarvoor wil betalen. Maar terechte klacht Erik!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:24:26 #3
165633 eriksd
The grand facade...
pi_164880600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

De belastingdruk is inderdaad "gigantisch" in Nederland. Ik hoor daar wel vaker klachten over. En dat belasting betalen eigenlijk gelijk staat aan "diefstal". Tja, niet eenvoudig allemaal. Het liefste houden we ons geld waar we allemaal "keihard" voor liever voor ons zelf. Maar ja, de maatschappij en dat soort lastige fenomenen.
Geen idee wat je er nu weer allemaal aan de haren bijsleept.
Maargoed, ik trek het wel weer naar de inhoud: de bijdrage aan de zorg is al inkomensafhankelijk. Geen zorgen Robin.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:26:40 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164880668
ik begin er steeds meer van bewust te zijn dat Wilders nooit de intentie heeft en heeft gehad om de grootste partij van Nederland te worden.
Hij zoekt met zijn programma telkens iets verder dan zijn eigen grens op zodat het zelfs voor de twijfelaar net dat ene randje is om niet op hem te gaan stemmen.
Ik neig soms zelfs te denken aan samenzweringen met het doel een politiek balans te creëren waar bepaalde agendapunten nooit uitvoerbaar zullen worden (een van de redenen waarom Pim destijds is vermoord?). Maar goed, een dergelijke gedachte is vaak een gebed zonder einde.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164880691
Wilders wordt steeds extremer.
pi_164880707
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef eriksd het volgende:
Geen idee
Ik focuste even op dat hilarische woordje "excessief". Valt daar wel mee te leven eigenlijk? Met het idee dat je gewoon bestolen wordt in het land waar je leeft? Lijkt me niet prettig voor het gevoel van welbevinden.
pi_164880728
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Tja. Iemand die sympathiseert aan dit partijprogramma draagt imo gewoon zelf mee aan de haatcultuur in Nederland.
Wat een onzin :D
Haat is afkomstig van islamieten die denken het westen te gaan 'bekeren' en boos worden als dat niet helemaal lukt :{w
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:28:45 #8
165633 eriksd
The grand facade...
pi_164880746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik focuste even op dat hilarische woordje "excessief". Valt daar wel mee te leven eigenlijk? Met het idee dat je gewoon bestolen wordt in het land waar je leeft? Lijkt me niet prettig voor het gevoel van welbevinden.
Gaat prima, geen zorgen Bart. Ik ben blij dat we met een tarief van 52% bij twee keer modaal de straatverlichting aan kunnen houden. Chapeau overheid.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:28:51 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164880750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:27 schreef polderturk het volgende:
Dit
In voorgaande programma's sprak hij nooit over het sluiten van alle moskeën
ik ben hier namelijk op tegen
die gast slaat gewoon in zijn standpunten door
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:29:29 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_164880763
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is m.i. het probleem met jou: dat je het idee hebt dat het inhoudelijk is wat je doet. Terwijl je uitsluitend onnozele one-liners produceert. Ik kan daar niets mee. Temeer omdat die daarnet genoemde onnozele one-liners ook nog eens een zeer agressieve insteek hebben. Ik weet inmiddels dat jouw reacties niet bedoeld zijn om een fijne opbouwende discussie te stimuleren. Dat kan ook heel anders. Maar dat schijnt niet binnen jouw vermogen te liggen. En dat is best triest. Veel blijven oefenen, misschien dat dat helpt.
Wat is er fout aan 'het systeem'?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_164880786
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Onnoman het volgende:
ik begin er steeds meer van bewust te zijn dat Wilders nooit de intentie heeft en heeft gehad om de grootste partij van Nederland te worden.
Hij zoekt met zijn programma telkens iets verder dan zijn eigen randje op zodat het zelfs voor de twijfelaar net dat ene randje is om niet op hem te gaan stemmen.
Ik neig soms zelfs te denken aan samenzweringen met het doel een politiek balans te creëren waar bepaalde agendapunten nooit uitvoerbaar zullen worden (een van de redenen waarom Pim destijds is vermoord?). Maar goed, een dergelijke gedachte is vaak een gebed zonder einde.
Volgens mij is het niet verder over een randje dan voorgaande ideeën of uitingen van de PVV.
Verder is het roepen van steeds extremere dingen ook een noodzakelijk gevolg van de strategie van Wilders. Hij leunt op continue media-aandacht door steeds maar van alles te roepen, net zoals bijvoorbeeld Trump dat doet. Dat kun je feitelijk ook niet echt meer omkeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164880817
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat stond in die eerste 2 zinnen die je wederom niet gelezen hebt blijkbaar. Het komt erg onnozel over.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:31:06 #13
165633 eriksd
The grand facade...
pi_164880822
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Curieuze post ook van iemand die - zoals je ziet in dit topic - niet veel verder komt dan jij-bakken en wat vrijblijvende algemeenheden.
Bis bis bis
pi_164880842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Dit
In voorgaande programma's sprak hij nooit over het sluiten van alle moskeën
ik ben hier namelijk op tegen
die gast slaat gewoon in zijn standpunten door
Wat zal hij over vier jaar roepen?
pi_164880893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Onnoman het volgende:
Hij zoekt met zijn programma telkens iets verder dan zijn eigen grens op zodat het zelfs voor de twijfelaar net dat ene randje is om niet op hem te gaan stemmen.
Ik neig soms zelfs te denken aan samenzweringen met het doel een politiek balans te creëren waar bepaalde agendapunten nooit uitvoerbaar zullen worden
~O>

Maar goed, een dergelijke gedachte is vaak een gebed zonder einde.
[/quote] Zou ik niet meteen zeggen O-)
Streven naar ........ :P
pi_164880895
Rita Verdonk was echt een veel beter alternatief geweest. Jammer dat Fortuyn niet meer leeft.
pi_164880909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:13 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat is dus pertinente onzin, alleen al vanwege de inkomensafhankelijke bijdrage zorgverzekeringswet.
Hoeveel is dat?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:33:33 #18
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164880918
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet verder over een randje dan voorgaande ideeën of uitingen van de PVV.
Verder is het roepen van steeds extremere dingen ook een noodzakelijk gevolg van de strategie van Wilders. Hij leunt op continue media-aandacht door steeds maar van alles te roepen, net zoals bijvoorbeeld Trump dat doet. Dat kun je feitelijk ook niet echt meer omkeren.
maar dat is dus precies wat ik zeg..
er zit een strategie achter wat twijfelaars zoals ik zal weerhouden om op hem te stemmen

overweeg om misschien wel sgp, cu of zelfs VNL te stemmen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164880938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:27 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat dat bewust is. Heb zo het gevoel dat hij heel goed weet wat te roepen op het juiste moment. Heb om eerlijk te zijn het gevoel dat hij eigenlijk helemaal niet zo extreem is.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:34:00 #20
165633 eriksd
The grand facade...
pi_164880940
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoeveel is dat?
Google er maar op.
Bis bis bis
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:34:10 #21
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164880949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef polderturk het volgende:
Rita Verdonk was echt een veel beter alternatief geweest. Jammer dat Fortuyn niet meer leeft.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164880957
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je lijkt nu wel een beetje op Piet V. Die heeft het ook altijd over "roepen" (en met poppen gooien als hun stem niet gehoord wordt). Het beste zou de discussie gevoerd worden op argumenten en dus niet roepen dat een ander iets roept.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:35:12 #23
165633 eriksd
The grand facade...
pi_164880978
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je lijkt nu wel een beetje op Piet V. Die heeft het ook altijd over "roepen" (en met poppen gooien als hun stem niet gehoord wordt). Het beste zou de discussie gevoerd worden op argumenten en dus niet roepen dat een ander iets roept.
Doe eens een poging. De meest concrete discussie hier verzandde zojuist omdat jij weer begon over straatverlichting.
Bis bis bis
pi_164880998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef polderturk het volgende:
Jammer dat Fortuyn niet meer leeft.
Jah.. ;( ;(
pi_164881040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar dat is dus precies wat ik zeg..
er zit een strategie achter wat twijfelaars zoals ik zal weerhouden om op hem te stemmen

overweeg om misschien wel sgp, cu of zelfs VNL te stemmen
Nee dat is niet wat je zegt. Je hebt het over bewust niet de grootste willen worden en zelfs samenzweringen. Wat ik zeg is dat zijn appeal bij een groot deel van de achterban nu juist is dat hij zijn toon niet matigt maar er steeds weer een schepje bovenop doet. Stopt hij daarmee dan kost het kiezers. Als je steeds die kant op schuift, dan creëer je een electoraat dat het niet pikt dat je opeens je toon matigt. Je kunt dus niet meer terug. Je kunt dus helemaal niet de grootste worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')