dat dere diabeetusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:15 schreef Rozevla het volgende:
Bijna een liter chocolademelk op...........
DAT WORD ZOIEZO KOTSEN VANNACHT
![]()
![]()
![]()
Phark, bark bark I'm a shark.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:15 schreef Pharkus het volgende:
Ah die ex onz mod is jarig, feliciteer hem.
Hey Etto, ik ben het, je vriend waar je zo lekker veel de letter r voor kon gebruiken. Je vrrrrriend. Wittewel.quote:
Wat leuk, dag lieve Tardis!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:17 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Hey Etto, ik ben het, je vriend waar je zo lekker veel de letter r voor kon gebruiken. Je vrrrrriend. Wittewel.
Hoe is de leefquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf
[..]
hey knulletje
Hey, hoe gaat het met je mijn vriend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat leuk, dag lieve Tardis!
Die ligt met een OD onder een brug denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef Thezappa het volgende:
waar is dead dan? zit die ergens te chineeze?
hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die ligt met een OD onder een brug denk ik
Speakerfreaken denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef Thezappa het volgende:
heeft fissaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef Thezappa het volgende:
Matig maar dat komt ammel wel okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:18 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het met je mijn vriend.
dagelijksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Transformers... weleens aan gedacht wat er zou gebeuren als een autobot even vergeet dat er een menselijke bestuurder in hem zit en plotseling transformeert? Bloedbad man.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Transformers... weleens aan gedacht wat er zou gebeuren als een autobot even vergeet dat er een menselijke bestuurder in hem zit en plotseling transformeert? Bloedbad man.
Ik hoop het m'n jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig maar dat komt ammel wel ok
JA!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd HORK! Vanavond aan zuip op rode steen
ja, moet wel zeggen dat ik je muziek nog niet heb geluisterdquote:
zou ideaal zijn voor de maffiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat kan.. is geen religieuze plicht ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja, moet wel zeggen dat ik je muziek nog niet heb geluisterd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ideaal zijn voor de maffia
Ik denk persoonlijk dat Decepticons voor de maffia gaan werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ideaal zijn voor de maffia
behalve soundwave, want die is niet te verstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Decepticons voor de maffia gaan werken
Netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik drink geen alcohol meer... al drie weken sober
ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Decepticons voor de maffia gaan werken
volgend jaar misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Rozevla het volgende:
Gaat iemand van jullie naar comic con?
nee, werd me te gortig.. helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ga volledig sober na m'n vakantie, dan moet ik toch sowieso nuchter blijven voor m'n werk en in het weekend/vakanties drinken heeft dan ook geen waarde meer eigenlijk.
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk het niet
decepticons zijn namelijk fictief
wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ga volledig sober na m'n vakantie, dan moet ik toch sowieso nuchter blijven voor m'n werk en in het weekend/vakanties drinken heeft dan ook geen waarde meer eigenlijk.
netjes. alcohol is lame. beter gewoon psychedelicsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik drink geen alcohol meer... al drie weken sober
nee zo bedoel ik het ook niet , maar als iemand iets leuk vind en er over nagedacht heeft ist vaak goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan.. is geen religieuze plicht ofzo
alleen nog tabak.. en medicijnen, maar die moeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
[..]
netjes. alcohol is lame. beter gewoon psychedelics
ben helemaal in een cd sinds 3 dagen..prachtigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan.. is geen religieuze plicht ofzo
gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel![]()
Flikkerparkiet
bah , vieze dreadlockjes overalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
illegale krakersfissa volgens mij. duurt 24 uur tenzij iba3esh komt dichtgooien
heb ik ook vaak.. staan maanden op repeatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben helemaal in een cd sinds 3 dagen..prachtig
nerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig maar
heeft optimus je prostaat nog gemasseerd?
waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen nog tabak.. en medicijnen, maar die moeten.
ja is wel fijn..had vanmiddag mijn oude liefde -devorigecd- nog keer opgezet..was ook weer fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ik ook vaak.. staan maanden op repeat
ah tabak doe ik al een paar maanden niet meer. alcohol ook met twee uitzonderingen, maar ga ik ook niet meer doen. wiet ook een weekje gestopt nu en dat was dagelijkse routine. dus best wel nuchter allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen nog tabak.. en medicijnen, maar die moeten.
Omdat ik dan waarschijnlijk elke dag van de week werk en gezien m'n werk moet ik sowieso 100% sober zijn. Dus dan maar geen alcohol (of nouja, op een festival kan het natuurlijk nog, moet ik wel meerdere dagen vrij zijn gewoon)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar waarom zou je dat doen? echt?
cd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben helemaal in een cd sinds 3 dagen..prachtig
ik heb vroeger best veel paddo's salvia mescaline en lsd gedaan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ah tabak doe ik al een paar maanden niet meer. alcohol ook met twee uitzonderingen, maar ga ik ook niet meer doen. wiet ook een weekje gestopt nu en dat was dagelijkse routine. dus best wel nuchter allemaal.
aleen paar x per jaar lsd of paddo's. en dmt als ik dat weer kan regelen of maken
o druk geestjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die erbij, maar nu vooral om te slapen.
Een auto is wel compacter dan een straaljager.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen alleen decepticons dat doen of is een autobot ook welkom?
Je zegt zelf dat ze fictief zijn dus hoe kunnen ze dat bij mij doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen alleen decepticons dat doen of is een autobot ook welkom?
ja ok , is prima dan toch , ik word echt hyper als ik geen alcohol heb hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik dan waarschijnlijk elke dag van de week werk en gezien m'n werk moet ik sowieso 100% sober zijn. Dus dan maar geen alcohol (of nouja, op een festival kan het natuurlijk nog, moet ik wel meerdere dagen vrij zijn gewoon)
jij hebt toch van die speelgoeddingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze fictief zijn dus hoe kunnen ze dat bij mij doen?
nee? hoe lang geleden is het. ik heb maximale tussenpoze van 1,5 jaar ofzo, maar angst is wel verdwenen. heb ook wel heel vaak lsd en dmt gedaan, en met dmt ook wel beetje een uiterste van psychedelische ervaringen bereikt volgens mij...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb vroeger best veel paddo's salvia mescaline en lsd gedaan..
durf het nu niet meer denk ik
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt toch van die speelgoeddingen
Rij-instructeur en alcohol... Er zijn betere huwelijken te verzinnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik dan waarschijnlijk elke dag van de week werk en gezien m'n werk moet ik sowieso 100% sober zijn. Dus dan maar geen alcohol (of nouja, op een festival kan het natuurlijk nog, moet ik wel meerdere dagen vrij zijn gewoon)
denk dat die vleugels van een straaljager wel voor gevorderde zijn jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een auto is wel compacter dan een straaljager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |