dagelijksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Transformers... weleens aan gedacht wat er zou gebeuren als een autobot even vergeet dat er een menselijke bestuurder in hem zit en plotseling transformeert? Bloedbad man.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Transformers... weleens aan gedacht wat er zou gebeuren als een autobot even vergeet dat er een menselijke bestuurder in hem zit en plotseling transformeert? Bloedbad man.
Ik hoop het m'n jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig maar dat komt ammel wel ok
JA!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd HORK! Vanavond aan zuip op rode steen
ja, moet wel zeggen dat ik je muziek nog niet heb geluisterdquote:
zou ideaal zijn voor de maffiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat kan.. is geen religieuze plicht ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja, moet wel zeggen dat ik je muziek nog niet heb geluisterd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ideaal zijn voor de maffia
Ik denk persoonlijk dat Decepticons voor de maffia gaan werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ideaal zijn voor de maffia
behalve soundwave, want die is niet te verstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Decepticons voor de maffia gaan werken
Netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik drink geen alcohol meer... al drie weken sober
ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Decepticons voor de maffia gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |