volgend jaar misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Rozevla het volgende:
Gaat iemand van jullie naar comic con?
nee, werd me te gortig.. helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ga volledig sober na m'n vakantie, dan moet ik toch sowieso nuchter blijven voor m'n werk en in het weekend/vakanties drinken heeft dan ook geen waarde meer eigenlijk.
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk het niet
decepticons zijn namelijk fictief
wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik ga volledig sober na m'n vakantie, dan moet ik toch sowieso nuchter blijven voor m'n werk en in het weekend/vakanties drinken heeft dan ook geen waarde meer eigenlijk.
netjes. alcohol is lame. beter gewoon psychedelicsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik drink geen alcohol meer... al drie weken sober
nee zo bedoel ik het ook niet , maar als iemand iets leuk vind en er over nagedacht heeft ist vaak goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan.. is geen religieuze plicht ofzo
alleen nog tabak.. en medicijnen, maar die moeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
[..]
netjes. alcohol is lame. beter gewoon psychedelics
ben helemaal in een cd sinds 3 dagen..prachtigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan.. is geen religieuze plicht ofzo
gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel![]()
Flikkerparkiet
bah , vieze dreadlockjes overalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
illegale krakersfissa volgens mij. duurt 24 uur tenzij iba3esh komt dichtgooien
heb ik ook vaak.. staan maanden op repeatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben helemaal in een cd sinds 3 dagen..prachtig
nerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Netjes![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig maar
heeft optimus je prostaat nog gemasseerd?
waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen nog tabak.. en medicijnen, maar die moeten.
ja is wel fijn..had vanmiddag mijn oude liefde -devorigecd- nog keer opgezet..was ook weer fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ik ook vaak.. staan maanden op repeat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |