ah tabak doe ik al een paar maanden niet meer. alcohol ook met twee uitzonderingen, maar ga ik ook niet meer doen. wiet ook een weekje gestopt nu en dat was dagelijkse routine. dus best wel nuchter allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen nog tabak.. en medicijnen, maar die moeten.
Omdat ik dan waarschijnlijk elke dag van de week werk en gezien m'n werk moet ik sowieso 100% sober zijn. Dus dan maar geen alcohol (of nouja, op een festival kan het natuurlijk nog, moet ik wel meerdere dagen vrij zijn gewoon)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar waarom zou je dat doen? echt?
cd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben helemaal in een cd sinds 3 dagen..prachtig
ik heb vroeger best veel paddo's salvia mescaline en lsd gedaan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ah tabak doe ik al een paar maanden niet meer. alcohol ook met twee uitzonderingen, maar ga ik ook niet meer doen. wiet ook een weekje gestopt nu en dat was dagelijkse routine. dus best wel nuchter allemaal.
aleen paar x per jaar lsd of paddo's. en dmt als ik dat weer kan regelen of maken
o druk geestjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die erbij, maar nu vooral om te slapen.
Een auto is wel compacter dan een straaljager.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen alleen decepticons dat doen of is een autobot ook welkom?
Je zegt zelf dat ze fictief zijn dus hoe kunnen ze dat bij mij doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mogen alleen decepticons dat doen of is een autobot ook welkom?
ja ok , is prima dan toch , ik word echt hyper als ik geen alcohol heb hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik dan waarschijnlijk elke dag van de week werk en gezien m'n werk moet ik sowieso 100% sober zijn. Dus dan maar geen alcohol (of nouja, op een festival kan het natuurlijk nog, moet ik wel meerdere dagen vrij zijn gewoon)
jij hebt toch van die speelgoeddingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze fictief zijn dus hoe kunnen ze dat bij mij doen?
nee? hoe lang geleden is het. ik heb maximale tussenpoze van 1,5 jaar ofzo, maar angst is wel verdwenen. heb ook wel heel vaak lsd en dmt gedaan, en met dmt ook wel beetje een uiterste van psychedelische ervaringen bereikt volgens mij...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb vroeger best veel paddo's salvia mescaline en lsd gedaan..
durf het nu niet meer denk ik
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt toch van die speelgoeddingen
Rij-instructeur en alcohol... Er zijn betere huwelijken te verzinnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik dan waarschijnlijk elke dag van de week werk en gezien m'n werk moet ik sowieso 100% sober zijn. Dus dan maar geen alcohol (of nouja, op een festival kan het natuurlijk nog, moet ik wel meerdere dagen vrij zijn gewoon)
denk dat die vleugels van een straaljager wel voor gevorderde zijn jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een auto is wel compacter dan een straaljager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |