Verschrikkelijk slecht gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Liggen 2 soepkommen in bed
Zegt de een tegen de ander
Maggi erin??
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
hoe maak je een pratende cake
voicemail
HAHAHAHAH
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maggi erin??
Ik mis ze ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis DP en TARDIS. Die zijn tenminste wel normaal
ga je ze toch lekker dm'en azijnpisserquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ghehe, oudjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maggi erin??
Nou en bedankt hé.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 jaar ofzo , toen ik studeerdequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee? hoe lang geleden is het. ik heb maximale tussenpoze van 1,5 jaar ofzo, maar angst is wel verdwenen. heb ook wel heel vaak lsd en dmt gedaan, en met dmt ook wel beetje een uiterste van psychedelische ervaringen bereikt volgens mij...
Ja een fucking levende muis in mijn kamer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sorry schat, je was wel beetje hysterisch over een muis
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het zelf ff op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht gewoon![]()
![]()
.
Neuh, het gekke is die hond speelt niet, wel enthousiast als je binnen komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah!
Maar dan was het gewoon een grote rat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |