Bij mij komt m'n muis altijd met een dooie kat naar binnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Goverdomme zeg, komt de kat met een levende muis mijn kamer binnen.
We zitten in ONZ mortaxx.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit er nog een transfer naar onz in Frank?
Is pinman dan een muis of een hond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat flauw zeg
als je een fokmeet houdt is wheeljack dus niet welkom
In de droom liep de hond ook buitenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, dat is kut, doen die van ons ook altijd
[..]
Haha, dat is duidelijk een droom. Een hond in mijn huis betekend de doodstraf.
Het is zo ontiegelijk slecht dat als je te veel reacties zoals deze leest je - tot je schaamte - bijna dreigt te gaan lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij mij komt m'n muis altijd met een dooie kat naar binnen
Zwom hij ook in de sloot?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de droom liep de hond ook buiten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:33 schreef Drug het volgende:
[..]
gadver
daarom moet ik geen dieren in m'n leven. behalve misschien een mens
Je bent ook gewoon echt een downie frankquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is zo ontiegelijk slecht dat als je te veel reacties zoals deze leest je - tot je schaamte - bijna dreigt te gaan lachen.
Crewbash. Banquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon echt een downie frank
Mijn dooie kat komt helemaal niet meerr binnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij mij komt m'n muis altijd met een dooie kat naar binnen
Kan er niets aan doen. Mijn humor is te flauw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon echt een downie frank
Zij!quote:
Je soep ook.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Mijn humor is te flauw.
Ah!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zij!
Maar in de droom wel.
En aan de oever vol kinderen die met haar wilden spelen
Liggen 2 soepkommen in bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Mijn humor is te flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |