Hou me absoluut niet bezig met pranks.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:48 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
wanneer ga je trouwens pranks uploaden braadmeister?
Als echter youtuber hoort dat er natuurlijk bij
RENAULT TWINGO GRAP (GAAT COMPLEET FOUT) (MAPIMA GEBELD)quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hou me absoluut niet bezig met pranks.
Doe wel aan clickbait en hoofdlettersMaar pranken ga ik nooit doen.
HAHAHAHAHAHA!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:49 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
RENAULT TWINGO GRAP (GAAT COMPLEET FOUT) (MAPIMA GEBELD)
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:49 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
RENAULT TWINGO GRAP (GAAT COMPLEET FOUT) (MAPIMA GEBELD)
mapima maak hier een liedje op lolquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik hou het voorlopig ook wel ff hierbij :
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:02 schreef leolinedance het volgende:
Je speelt wel aardig goed gitaar Braadslee! Doe nog eens een gitaarfilmpje binnenkort!
Vlogs van Homofiele basisschool kinderen mochten hier toch niet gedeeld wordenquote:
Mapima deelde die rommelquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vlogs van Homofiele basisschool kinderen mochten hier toch niet gedeeld worden
Het was meer een algemene opmerking over DusDavid (quote:
Oh, ja dat is zeker waar, ook fijn dat er zoveel context bij zit he en het maar 1 of 2 filmpjes per dag zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was meer een algemene opmerking over DusDavid () maar alles wat mapima deelt is rommel
Moet je het niet eens over willen hebben met haar, ze is veel te druk met haar 'advocaten opleiding' om context te leverenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh, ja dat is zeker waar, ook fijn dat er zoveel context bij zit he en het maar 1 of 2 filmpjes per dag zijn
Oh ja dat is ook zo.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je het niet eens over willen hebben met haar, ze is veel te druk met haar 'advocaten opleiding' om context te leveren
Autisten die niets anders kunnen dan alleen maar zeiken over vloggers zonder context, en vervolgens een vlog een "Film" noemenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:14 schreef IDkaart het volgende:
Autisten die hun eigen films in een vlog afzeiktopic plaatsen HAHAHA
Dafuq heb ik nu weer naar gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:16 schreef IDkaart het volgende:
Sabrina Vaz is bekend van haar goede covers... -.-
Nu heeft ze ook al een morningroutine.
Echt interessant met die iPhone poesjes handdoek bril en ze zegt niks ze houdt wel eindelijk haar mond maar toch is het flut.
Nou ik ga er maar eens een kijken aangezien ze hier voorbij blijven stromenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.
Nouja, even een filmpje van mijn kant:
Doe je goed manquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:20 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Nou ik ga er maar eens een kijken aangezien ze hier voorbij blijven stromen
Sluit het deurtje van de wasmachine niet meer?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.
Nouja, even een filmpje van mijn kant:
Jawel, maar lui.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sluit het deurtje van de wasmachine niet meer?
Die laat ik altijd open tegen muffe luchtjes.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sluit het deurtje van de wasmachine niet meer?
Ja, dat is natuurlijk de essentie van waarom jij je daar überhaupt staat te wegen maar dat openstaande deurtje gaat door merg en been.quote:
Laat je het deurtje ook open tijdens het filmen van je wekelijkse weegmoment?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Die laat ik altijd open tegen muffe luchtjes.
Al ben ik bang dat dat geen zin meer heeft in dat hok.
Naar een chick uit 1997 die een paar jaar geleden al plastische chirurgie onderging voor haar clipsquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:19 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Dafuq heb ik nu weer naar gekeken
En dan ernaast gaan vloggen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Die laat ik altijd open tegen muffe luchtjes.
Al ben ik bang dat dat geen zin meer heeft in dat hok.
Ik weeg mijzelf niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat je het deurtje ook open tijdens het filmen van je wekelijkse weegmoment?
Of doe je dat niet in de nabijheid van de wasmachine?
Ik vlog niet.quote:
quote:
Ik somde meer op wat alles bij elkaar een beetje het plan is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:41 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als je nou slim bent, bouw je het langzaam op. Ga nou niet elke dag hardlopen en gewichten optillen, want zeker met jouw conditie weet ik zeker dat je het na amper een week voor gezien houdt.
Je bent een nieuwe gewoonte aan het leren, namelijk meer bewegen. Dat kost tijd. Ga je te snel veranderen, dan gaat je lichaam protesteren en val je weer terug in je oude ritme. En dat lijkt me nou niet ideaal.
In een eerder filmpje zeg je nog dat hardlopen met jouw gewicht niet goed voor je is, en nu zeg je dat je het elke dag gaat doen. Ik zou jezelf niet voor de gek houden, maar haalbare doelen stellen, waarvan je zeker weet dat je het vol KAN houden.
Rome is ook niet in één dag gebouwd...
Zo, dat moest er even uit![]()
Wat een zwak mannetje, ik hoop van harte dat zijn ''haters'' hem wegpesten van YouTube.quote:
Misschien moet die vent eens omgaan met mensen van zijn eigen leeftijd?quote:
Zij verdient echt kartelmessen in haar strottenhoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is denk ik wel het ultieme voorbeeld van hoe inhoudsloos vloggers kunnen zijn:
En dat heeft 314k volgers
Samenvatting? Wat een langdradig kut verhaal is dit zeg.quote:
Zou wel raken, 314 keerquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is denk ik wel het ultieme voorbeeld van hoe inhoudsloos vloggers kunnen zijn:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Is er niet, die gozer is niet te verstaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een langdradig kut verhaal is dit zeg.
Een man van in de 30 (die nog leraar is) en zich bemoeid met snotjochies van max 18 jaar. Nu krijgt hij een beetje haat en gaat hij dreigen met advocaten, politie, rechtzaken, taakstraffen, ouders kaal plukken, van school gehaald worden etc.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een langdradig kut verhaal is dit zeg.
Dat dacht ik wel na de eerste paar keer daten met verschillende meiden en steeds maar niks worden..quote:
Ik denk wanneer Mapima eens de stap durft te nemen dat hier heel snel verandering in kan gaan komenquote:
Doorsnee youtube kneus dus, een vent van 30 die waarschijnlijk alles te danken heeft aan zijn viewers en youtube voelt zich nou te goed en gaat janken van de consequenties.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een man van in de 30 (die nog leraar is) en zich bemoeid met snotjochies van max 18 jaar. Nu krijgt hij een beetje haat en gaat hij dreigen met advocaten, politie, rechtzaken, taakstraffen, ouders kaal plukken, van school gehaald worden etc.
daarnaast is deze man talentvol bokser, voetballer, rapper, radiostem, commedian aldus de man zelf.
Daarnaast pleurt hij alles oo het internet van zijn vrouw en kinderen. Daar komen soms wat reacties op omdat deze man behoorlijk arrogant en irritant is.
dus als ik vast zit komt het waarschijnlijk door deze post
Daar is niks mis meequote:Op maandag 29 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel na de eerste paar keer daten met verschillende meiden en steeds maar niks worden..
Maar heb mij er nu wel bij neergelegd, ga het niet meer forceren. Als er iets op m`n pad komt komt er iets op m`n pad, en anders vind ik het ook niet erg om alleen oud te worden.
Daarom, kan wel steeds op zoek gaan geforceerd op datingsites maar dat is voornamelijk verspilde moeite lijkt het.quote:
net zo'n mongool als die dus davidquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een man van in de 30 (die nog leraar is) en zich bemoeid met snotjochies van max 18 jaar. Nu krijgt hij een beetje haat en gaat hij dreigen met advocaten, politie, rechtzaken, taakstraffen, ouders kaal plukken, van school gehaald worden etc.
daarnaast is deze man talentvol bokser, voetballer, rapper, radiostem, commedian aldus de man zelf.
Daarnaast pleurt hij alles oo het internet van zijn vrouw en kinderen. Daar komen soms wat reacties op omdat deze man behoorlijk arrogant en irritant is.
Uitgemaakt worden voor gehaktbal is funest voor ieders zelfvertrouwen.quote:
Hij post ook allemaal smerige 18+ video'squote:Op maandag 29 augustus 2016 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:33 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hij post ook allemaal smerige 18+ video's
Ja serieus, echt bizarquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:26 schreef hugecooll het volgende:
Je had ouwe schoenen aan en roos
Wel goeie verhalen op zich. Ik vraag me wel af waar de fuck je al die dates hebt geregeld
Zeker als ik daarbij vergeleken word met haar verstandelijk gehandicapte buurjongetje, en ik weet precies wie ze bedoelt dat is nog het ergste ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uitgemaakt worden voor gehaktbal is funest voor ieders zelfvertrouwen.
Geloof er niks van dat je ze hebt geteldquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben weer drie miljoen zaadcellen armer
Ik heb daar een app voorquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat je ze hebt geteld
bradge je komt over als een redelijk slimme kerel, wat heb je op school gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dankje man, moet toch wat doen op de Maandag avond
Ik een slimme kerel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:03 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
bradge je komt over als een redelijk slimme kerel, wat heb je op school gedaan?
Te laat is het toch niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik een slimme kerel?
Op school was ik voornamelijk een verschrikkelijk vervelende leerling, nooit luisteren, altijd huiswerk met tegenzin maken, of half afleveren, bijna niet opletten tijdens de les.
Heb veel scholen gehad, dus mijn kennis van een hoop zaken is echt beneden pijl, topografie, bio heb ik nooit gehad, nooit wiskunde, aardrijkskunde is echt zwaar beneden pijl.. En dat allemaal omdat ik het op school heb verneukt vroeger en veel scholen heb gehad, wou dat ik het anders had gedaan, zeker als ik kijk naar leeftijdsgenoten, maar dat is allemaal achteraf..
Maar die chick beweerde dat je niet was komen opdagen en toen gingen al haar vrienden jou berichten sturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eigenlijk behoor je zo naar bed te gaan he jongemanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |