Jawel, maar lui.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sluit het deurtje van de wasmachine niet meer?
Die laat ik altijd open tegen muffe luchtjes.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sluit het deurtje van de wasmachine niet meer?
Ja, dat is natuurlijk de essentie van waarom jij je daar berhaupt staat te wegen maar dat openstaande deurtje gaat door merg en been.quote:
Laat je het deurtje ook open tijdens het filmen van je wekelijkse weegmoment?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Die laat ik altijd open tegen muffe luchtjes.
Al ben ik bang dat dat geen zin meer heeft in dat hok.
Naar een chick uit 1997 die een paar jaar geleden al plastische chirurgie onderging voor haar clipsquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:19 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Dafuq heb ik nu weer naar gekeken
En dan ernaast gaan vloggen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Die laat ik altijd open tegen muffe luchtjes.
Al ben ik bang dat dat geen zin meer heeft in dat hok.
Ik weeg mijzelf niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laat je het deurtje ook open tijdens het filmen van je wekelijkse weegmoment?
Of doe je dat niet in de nabijheid van de wasmachine?
Ik vlog niet.quote:
quote:
Ik somde meer op wat alles bij elkaar een beetje het plan is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:41 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als je nou slim bent, bouw je het langzaam op. Ga nou niet elke dag hardlopen en gewichten optillen, want zeker met jouw conditie weet ik zeker dat je het na amper een week voor gezien houdt.
Je bent een nieuwe gewoonte aan het leren, namelijk meer bewegen. Dat kost tijd. Ga je te snel veranderen, dan gaat je lichaam protesteren en val je weer terug in je oude ritme. En dat lijkt me nou niet ideaal.
In een eerder filmpje zeg je nog dat hardlopen met jouw gewicht niet goed voor je is, en nu zeg je dat je het elke dag gaat doen. Ik zou jezelf niet voor de gek houden, maar haalbare doelen stellen, waarvan je zeker weet dat je het vol KAN houden.
Rome is ook niet in n dag gebouwd...
Zo, dat moest er even uit![]()
Wat een zwak mannetje, ik hoop van harte dat zijn ''haters'' hem wegpesten van YouTube.quote:
Misschien moet die vent eens omgaan met mensen van zijn eigen leeftijd?quote:
Zij verdient echt kartelmessen in haar strottenhoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is denk ik wel het ultieme voorbeeld van hoe inhoudsloos vloggers kunnen zijn:
En dat heeft 314k volgers
Samenvatting? Wat een langdradig kut verhaal is dit zeg.quote:
Zou wel raken, 314 keerquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is denk ik wel het ultieme voorbeeld van hoe inhoudsloos vloggers kunnen zijn:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Is er niet, die gozer is niet te verstaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een langdradig kut verhaal is dit zeg.
Een man van in de 30 (die nog leraar is) en zich bemoeid met snotjochies van max 18 jaar. Nu krijgt hij een beetje haat en gaat hij dreigen met advocaten, politie, rechtzaken, taakstraffen, ouders kaal plukken, van school gehaald worden etc.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samenvatting? Wat een langdradig kut verhaal is dit zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |