Sorry maar ik zoek momenteel geen vriendje.quote:
Momenteel niet? Dat klinkt veelbelovend voor de langere termijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Sorry maar ik zoek momenteel geen vriendje.
van al de troep die in deze topic is gepost, is dit wel het meest kankerverwekkendequote:
Het exceptioneel vinden om 16k in een barrel te rijden zonder noemenswaardige ellendequote:Op zondag 28 augustus 2016 22:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Leuk dat er nu zo gehaat word op mijn Twingo.
Maar ik rij zonder groot onderhoud in een auto van 300 euro zonder problemen al 16,000 kilometer rond in 3 kwart jaar, hoeveel mensen doen mij dit na?
Er is wel wat onderhoud geweest wat ik al zei, bakolie wissel, nieuwe Distributieriem, that's it.
Ding verbruikt geen druppel olie, alleen nu met de APK ben ik bang omdat het toch nog 4 maanden weg is, en wat ik al aangaf, het tóch een auto is van 300 euro, hoe goed ook onderhouden door de vorige eigenaar.
Heel simpel, auto heeft mij nog nooit echt laten staan, een keer mijn eigen domme schuld, en verder niet. Altijd starten lopen, nooit problemen, zuinig, betrouwbaar.
heb vertrouwen in je dieet en begrijp dat fluctuaties door weinig slaap/water et cetera logisch zijn. Als je meer meetresultaten hebt, zal je een beter beeld hebben van je progressquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat het niet heel verstandig is om mezelf een keer per week te wegen?
Zit er aan te denken om mezelf ook vanaf morgen nog maar 1x per maand te wegen.
Het verschilt bij mij ook heel veel.
De ene dag ben ik bijvoorbeeld 121,6 en als ik mij dan 2 dagen later weeg ben ik opeens 123,2 om maar wat geks te noemen.. Dat ontmoedigd mij behoorlijk.
Dat is niet eens een vlog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:42 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
van al de troep die in deze topic is gepost, is dit wel het meest kankerverwekkende
ik zeg dat het het meest kankerverwekkende filmpje uit deze topic is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:33 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dit topic gaat over vlogs toch? Jij reageert op een single.
Sorie k ben dis lek tiesjquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:33 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
ik zeg dat het het meest kankerverwekkende filmpje uit deze topic is.
lezen blijft lastig
Dat is fijn voor je.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:35 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
ik vind de schuld van deadprez wel een mooi liedje trouwens, chapeau
In Afrika is veel armoequote:
doe het voor mij bradgequote:Op maandag 29 augustus 2016 00:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, ik ga Mapima geen aandacht geven
Vorige postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |