quote:
Doelde meer op deze reactie van jouw, moest haar ergens mee lokken toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou Mapima, doe eens even jouw vlog op YouTube gooien op verborgen, en geef ons het linkje eens.
Doet niet onder voor Patty Brard wat dat betreft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Plus Braddie natuurlijk, hij is de uitzondering
Oooh, ja had dat ff niet gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:17 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
[..]
Doelde meer op deze reactie van jouw, moest haar ergens mee lokken toch.
Naah, Bas weet hier vanquote:Op zondag 28 augustus 2016 02:41 schreef chroestjov het volgende:
Een directe oorlogsverklaring aan ene Bas.
Jaydenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:04 schreef IDkaart het volgende:
Mensen pranken zelfs hun kinderen van 5. :S
Niet zo bescheiden, je bent de nieuwe zanger Bob!quote:
Je bent wel heel erg met haar bezig hé, groeit er iets tussen jullie?quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:37 schreef DoubleDip het volgende:
IDkaart, waar blijft die vlog van je nou?
Groeien doet het zeker.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg met haar bezig hé, groeit er iets tussen jullie?
Dus je zegt eigenlijk dat het niet heel verstandig is om mezelf een keer per week te wegen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:20 schreef Wave103 het volgende:
Begrijp ik hieruit dat je je 1x per week weegt? Let dan vooral op dat gewicht behoorlijk kan fluctueren per dag door onder andere watergewicht, hoeveel je gegeten of gedronken hebt, zelfs als je altijd op het zelfde moment weegt. Bij mij kan m'n gewicht per dag een goeie 1-1,5 kilo verschillen. Het gevaar is dus dat je onterecht kan denken dat je niet bent afgevallen of juist wel.
Hieronder een voorbeeld van iemand die zich elke dag weegt: de fluctuaties per dag maken niet zo uit zo lang de algehele trend maar naar beneden is.
[ afbeelding ]
Fixeer dus niet te veel op dat ene getal per week! Vooruitgang is vooruitgang.
LOLquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je bent de nieuwe zanger Bob!
Ik zou zelf elke dag of elke 2 dagen wegen, en dat in een simpel excelletje plotten om de trend te zien. En dan vooral niet te veel waarde hechten aan het getal, wat lastig kan zijn: als het lijkt te stagneren of te stijgen, geen probleem, dan zie je dat snel en kan je je calorie-intake iets naar beneden aanpassen. Zie je gewicht als een tool om je dieet te monitoren, niet als einddoel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat het niet heel verstandig is om mezelf een keer per week te wegen?
Zit er aan te denken om mezelf ook vanaf morgen nog maar 1x per maand te wegen.
Het verschilt bij mij ook heel veel.
De ene dag ben ik bijvoorbeeld 121,6 en als ik mij dan 2 dagen later weeg ben ik opeens 123,2 om maar wat geks te noemen.. Dat ontmoedigd mij behoorlijk.
Ook wel bekend als Mapima??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |