geef maar een plaatje, pleur ik hem erinquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef chufi het volgende:
Meestal doen we een plaatje of zo in de OP
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
geef maar een plaatje, pleur ik hem erin
Van wie danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
Dan hebje toch een plaatje ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/43(...)te-nos-journaal.html
Ik vind het enger dat je als klein kind praat.quote:
ik ben nog maar 12quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat je als klein kind praat.
Ga dan voor Elly en Rikkert ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga dan voor Elly en Rikkert ...Dat tong ding gaat lapo hunten en dan staat ie er nog wel aantal tipocs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat jij weer terug in het land bent zal het wel weer over gewaaid zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tong ding gaat lapo hunten en dan staat ie er nog wel aantal tipocs.
Laat alles overwaaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weer terug in het land bent zal het wel weer over gewaaid zijn
Alles staat hier en muziek genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef sacha het volgende:
zelfs vanuit Engeland doet Piet de radio!
Heb je wel een vette USB-stik mee ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles staat hier en muziek genoeg.
Niet nodig, alleen 1 met inloggevens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een vette USB-stik mee ?
dit is een drugs gerelateerde opmerking, hier moet ik ingrijpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een vette USB-stik mee ?
Ja, maar heb je ook een fototoestel mee? Zou leuk zijn om wat fotos te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die is 32 Gig en kan aardig wat muziek op nog.
Dit speelt in de UK, dus daar heb je verder geen zeggenschap overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is een drugs gerelateerde opmerking, hier moet ik ingrijpen
Ben geen toerist daar en neem fototoestel niet mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar heb je ook een fototoestel mee? Zou leuk zijn om wat fotos te zien
OK ik ben daarom blij met mn mobieltje... maar daar heb je ook een basic uitvoering van voorzover ik het me kan herinnerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben geen toerist daar en neem fototoestel niet mee.
Die heb ik ook niet bij, gewoon ff helemaal zonder en er is prima internet en ganja hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik ben daarom blij met mn mobieltje... maar daar heb je ook een basic uitvoering van voorzover ik het me kan herinneren
Internetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit speelt in de UK, dus daar heb je verder geen zeggenschap over
Is dat iets nieuws?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Internet
(zag je dat, ik gebruikte een hoofdletter!)
puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang Aap nog maar wel die dingen gebruikt voor op school boeit het me verder niet
x 7 toch ? Ja oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ze was hier 15. Dat is dan ehm... oud?
ze wil geen ekte postquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik de postbussen wel langs gaan op zoek naar een Griekse naam...
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:
jij wil ook geen ekte post?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Dat ligt er helemaal aan van wie, en waarom, en misschien zelfs wanneer..................quote:
Ik heb wel een iets gedetaileerdere benadering, maar daar kom je er ook niet meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
aan Fann
Langs het IJ
Amsterdam Noord
neh...
nou gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan van wie, en waarom, en misschien zelfs wanneer..................
Oh dan gaat het vast snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef sacha het volgende:
Fan krijgt mijn adres pas als ik de hare krijg, dat kerstpakket staat al 2 jaar in de kelder
Dat is moeilijk te zeggen, als er een goede reden voor is zou ik er geen probleem mee hebben, de vraag is, wat is dan een goede reden?quote:
Een koffieshop?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er biologische winkel in de buurt daar?
Volgens mij gaat ze gewoon meestal naar de supers in de buurt en anders naar het winkelcentrum in Noordquote:
geef jij nooit iemand zo maar iets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen, als er een goede reden voor is zou ik er geen probleem mee hebben, de vraag is, wat is dan een goede reden?
Ik heb al een enveloppe gevonden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
jullie hadden het over mij?![]()
Ik was effe elders![]()
Sas als je persé de Ikea gids van mij wil hebben, zal je eerst je ades moeten PMmen, mijn adres deel ik niet zomaar aan iedereen uit natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet eens zo héél lang geleden ben ik daar geweest, maar toen ging ik met mijn broertje mee die wiet moest hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, kom je weleens in koffieshop?
Die in A'dam Noord zijn goedkoper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog niet eens zo héél lang geleden ben ik daar geweest, maar toen ging ik met mijn broertje mee die wiet moest hebben
Dan heb jij vast een streepje voor op Joosiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een enveloppe gevonden...
Joosie kreeg em niet..
Als ik het een keer weer wil proberen, wat raadt jij dan aan om lekker relax te worden enzo ....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die in A'dam Noord zijn goedkoper.
Joosie komt in KSCquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een streepje voor op Joosie![]()
Géén idéé wie Joosie is maar dat maakt niet uit
Hebben ze daar broodjes ook?quote:
Rook je nog?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik het een keer weer wil proberen, wat raadt jij dan aan om lekker relax te worden enzo ....
als je begrijpt wat ik bedoel.............
Maakt niet uit...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die ken ik ook niet allmaal dus kan wel kloppen...
Mooi zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit...
Ikeaguide 2016 goes to the Island
De broodjes bij vreettenten zijn in Noord stuk vriendelijker qua prijs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze daar broodjes ook?
geen idee, daar achter is wel een soort van Café maar daar ben ik niet geweest,wiet verkopen'
ze meteen daar waar je binnenkomt...
Oh , kan best , geen idee wat het elders kostquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De broodjes bij vreettenten zijn in Noord stuk vriendelijker qua prijs.
Zelf draaien tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pakjes of zelf draaien?
Met zelf draaien donder je er keer wat wiet door.
Met de goedkoopste beginnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelf draaien tegenwoordig![]()
maar wat moet ik er doorheen donderen dan?
Ja wat is de goedkoopste dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de goedkoopste beginnen.
Je kunt vaak ook eerst bellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:30 schreef FANN het volgende:
Nah, mischien stap ik wel een keer gewoon binnen en vraag advies
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van hoor Fann
mew.......... ik zie wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt vaak ook eerst bellen.
En dan vraag je wat is de goedkoopste jooint>?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt vaak ook eerst bellen.
Voorgedraaiden hebben ze vast wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan vraag je wat is de goedkoopste jooint>?
Daar zou ik ook voor gaan als ik er voor gingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorgedraaiden hebben ze vast wel.
Jij waait met alle winden mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voor gaan als ik er voor ging
Maar ik rook niet meer dus neequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij waait met alle winden mee.
Jawel, maar ik geef nooit zomaar iemand mijn adres, waarom zou ik?.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
geef jij nooit iemand zo maar iets?
Lijkt me nogal logisch, maar Sas schijnt dat raar te vinden, nou ja, dan ben ik in dat opzicht maar raar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
jullie hadden het over mij?![]()
Ik was effe elders![]()
Sas als je persé de Ikea gids van mij wil hebben, zal je eerst je ades moeten PMmen, mijn adres deel ik niet zomaar aan iedereen uit natuurlijk![]()
Nah, Sas mag best mijn adres hebben hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, maar Sas schijnt dat raar te vinden, nou ja, dan ben ik in dat opzicht maar raar.
huh?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch, maar Sas schijnt dat raar te vinden, nou ja, dan ben ik in dat opzicht maar raar.
kijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, Sas mag best mijn adres hebben hoor
Er is sowieso niemand geïnteresseerd in mijn adres, dus waar hebben we het eigenlijk over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, Sas mag best mijn adres hebben hoor
Mo, mag ik je adres?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is sowieso niemand geïnteresseerd in mijn adres, dus waar hebben we het eigenlijk over.
Maar dan ga jij iets naar mij sturen en dan zit ik nog met die Klote Ikea gids in mijn maag.quote:
quote:
Voor sommigen maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook het adres van Mo, kan ik hem een kaartje sturen
Maar ik kan me zo voorstellen dat je niet op een kaartje uit mijn woonplaats zit te wachtenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Voor sommigen maak ik een uitzondering.
Nee hoor, stuur jij maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dan ga jij iets naar mij sturen en dan zit ik nog met die Klote Ikea gids in mijn maag.
Bovendien gaat Chufi dan over de rooiedie wil dat ding sturen
Nou, stuur maar!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Voor sommigen maak ik een uitzondering.
Neeheeeeeeeeeee ik heb hem al niet eens meer na dat gedoe van gisterenquote:
OK maar dan wil ik ook een kaartjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeee ik heb hem al niet eens meer na dat gedoe van gisteren![]()
JIJ zou hem sturen, dus nu moet je dat maar doen ook
Om heel eerlijk te zijn ben ik daar maar 1 keer in mijn leven geweest en die dag vergeet ik nooit meer, en dat bedoel ik bepaald niet in positieve zin, maar ach, er zullen ook wel leuke mensen in dat stadje wonen, ik zal maar niet iedereen over één kam scheren....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik kan me zo voorstellen dat je niet op een kaartje uit mijn woonplaats zit te wachten
Is goed!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar dan wil ik ook een kaartje
Ik denk dat zij de uitzondering waren, in dit kleine stadje wonen vooral leuke mensenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik daar maar 1 keer in mijn leven geweest en die dag vergeet ik nooit meer, en dat bedoel ik bepaald niet in positieve zin, maar ach, er zullen ook wel leuke mensen in dat stadje wonen, ik zal maar niet iedereen over één kam scheren....
OK ik wachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is goed!
Stuur je adres maar, zoek ik een mooie uit
Ach, het was mijn ex zwager, tja, moet er wel bij zeggen dat ik zijn vrouw wel kon pruimen, die deed als een van de weinigen uit mijn ex schoonfamilie wel normaal tegen me, plus een tante van mijn ex, die was ook OK, de rest kon ik niet uitstaan en dat was blijkbaar wederzijds.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de uitzondering waren, in dit kleine stadje wonen vooral leuke mensen
Geef me je adres maar stuur ik je wat wiet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ow.. als ie in een lijstje komt ga ik héééél goed zoeken, misschien maak ik hem wel zélf danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alvast bedankt , ik ga er een mooi lijstje omheen zoeken
hmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geef me je adres maar stuur ik je wat wiet.![]()
Dan komt ie zeker in een lijstjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. als ie in een lijstje komt ga ik héééél goed zoeken, misschien maak ik hem wel zélf dan
Gewoon in een leeg plastic CD doosje stoppen, dan valt het minder op.quote:
Kom je na het oproken ervan dan wel op Fok! posten?quote:
heb je hem opgegeten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dan ga jij iets naar mij sturen en dan zit ik nog met die Klote Ikea gids in mijn maag.
Doe er dan ook wat vloei bij en instrukties hoe te maken..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon in een leeg plastic CD doosje stoppen, dan valt het minder op.
seeeeeeeeeeeeeeeeeekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom je na het oproken ervan dan wel op Fok! posten?
Dan kan je er net zo goed voorgedraaide inproppen, maar iedereen die een sjekkie ken draaien ken ook wel een jonko bouwen hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat vloei bij en instrukties hoe te maken..
BTW: Ik zag dat ik nog grote vloei heb liggen in een laatje
Ik was er geen ster in dus heb ik het ook niet vaak gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan je er net zo goed voorgedraaide inproppen, maar iedereen die een sjekkie ken draaien ken ook wel een jonko bouwen hoor.
Dat kan je een aap nog leren, zover ik op de hoogte ben kan Knokkels het zelfs, dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er geen ster in dus heb ik het ook niet vaak gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je een aap nog leren, zover ik op de hoogte ben kan Knokkels het zelfs, dus.![]()
Vloeitje is iets langer dus je moet goed opletten.Maar goed ik heb geen tabak in huis en dat wou ik ook maar zo laten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op VRTquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:50 schreef chufi het volgende:
Weinig Max gezien... Betrouwbare autos die Renaults
Mijn digitaal is stuk. Moet nog worden hersteld. Heb nu maar 24 zenders.quote:
Lekker rustigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn digitaal is stuk. Moet nog worden hersteld. Heb nu maar 24 zenders.
Klopt, scheelt weer zappen.quote:
Eerste startrij. Morgen live op de VRT.quote:
Heb je toch maar weer mazzelquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste startrij. Morgen live op de VRT.
Ja lekker. Ben geen kenner. Wel betrokken en liefhebber.quote:
Ik ken meer F-1 winnaars dan de gemiddelde liefhebber en zogenaamde kenner. Ik ben echter nederig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:44 schreef chufi het volgende:
Ik noem mijzelf ook geen kenner, maar ja waar ligt de scheidslijn tussen kenner en liefhebber
Ik vergeet dat soort details meestal weer, maar heb dan vaak het Oh ja erlebnis gevoelquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken meer F-1 winnaars dan de gemiddelde liefhebber en zogenaamde kenner. Ik ben echter nederig.
Een paar namen op kunnen noemen isn't exactly rocket science.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort details meestal weer, maar heb dan vaak het Oh ja erlebnis gevoel
Altijd handig in de AKQ of in MENquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paar namen op kunnen noemen isn't exactly rocket science.
En je hebt er in feite geen ene reet aan.![]()
![]()
Mijn broer en ik hebben ooit nieuwe Triviant-regels bedacht. Zodat de geluksfactor werd uitgeschakeld.quote:
Enige sportinteresse is wel meegomnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paar namen op kunnen noemen isn't exactly rocket science.
En je hebt er in feite geen ene reet aan.![]()
![]()
Johan Kruif ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enige sportinteresse is wel meegomnen.
Kruffiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarnet schreef je het ergens anders nog met een C
Ik ben een fan van Jessiequote:
Daas ben je iddquote:
quote:
Je kaartje is een puinhoop, die verf droogt onder mijn handenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:29 schreef chufi het volgende:
Dat bedoel ik .. Kan ik weer met een gerust hart naar bed, wanneer ik zin krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga aan de wijn en laat de hele klerezooi liggen![]()
Wat water er door of olijfolie ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
Ik heb álle potjes open gehad maar het meeste in verdoogt
olijfolie?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
Maar doe rustig aan.. Volgende week / maand is ook goed
Geniet lekker van je wijntjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Vanavond hou ik het voor gezien in elk geval
heb je die foto's gezien? of scrol je daar weer ovreheen met je duffe hoofd...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
Maar doe rustig aan.. Volgende week / maand is ook goed
Je hebt het gewoon telang niet meer gedaan dat is hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
olijfolie?![]()
water heb ik gedaan, maar mooi is anders ik weet niet of ik mijn naam daar wel op ga zetten![]()
maar ik geef nog niet op...
beloofd is beloofd, maar eh....... mooi is anders
ook dat............... maar die verf is niet meer goed, die tubes nuog wel, maar voor die huidskleurquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon telang niet meer gedaan dat is het
Ja een echte Fann zie ik in wording ... Misschien zet ik die dan wel op mn nachtkastjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je die foto's gezien? of scrol je daar weer ovreheen met je duffe hoofd...
hij is niet mooi genoeg daarvoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een echte Fann zie ik in wording ... Misschien zet ik die dan wel op mn nachtkastje
Rikkie en Slingertjequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik ken Niki's vader nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/ni(...)sychiatrie~ac019e51/
Zou ie dan toch op zijn vader lijken?
Kimi die het niet kan vinden met Max.. Met Vettel was er geen enkel probleemquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik begrijp er gewoon weer niets van
nu ben ik het écht kwijtquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kimi die het niet kan vinden met Max.. Met Vettel was er geen enkel probleem
Ik geef Max nog even het voordeel van de twijfel, maar mocht ie echt op zijn vader lijken dan voorzie ik nog wel de nodige 'akkefietjes' in de toekomst.quote:
ik had ook zo mijn twijfels tijdens de race van gisterenquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef Max nog even het voordeel van de twijfel, maar mocht ie echt op zijn vader lijken dan voorzie ik nog wel de nodige 'akkefietjes' in de toekomst.
En ook al is Lauda inmiddels een oude man, volgens mij is hij niet gek, en die uitspraak -> "Verstappen hoort thuis in psychiatrie" verwacht je niet direct, en het is bepaald geen compliment.![]()
Ik heb niks gezien dus kan niet oordelen, maar, het lijkt me stug dat Lauda zomaar iets roept, en de woordkeuze is nogal frappant, dat in combi met de reputatie van Jos čn de wetenschap dat hij de vader van Max is doet me het ergste vrezen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had ook zo mijn twijfels tijdens de race van gisteren
is dat de vraag van vandaag?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:09 schreef chufi het volgende:
Waarom moeten kratten met drank onder een afdakje ?
je kent hem!quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:27 schreef chufi het volgende:
Ooit jaren geleden zag ik Lauda een keer op een vliegveld in Zwitserland.. Die was liep daar een beetje helemaal over de rooie te zijn omdat er waarschijnlijk iets was met een vertraging.. Maar goed
Shoef heeft zijn kennissen in alle gelederen.quote:
Het spreiden van de kansen op wat eigenlijk....quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef heeft zijn kennissen in alle gelederen.
Zelf gemaakt?quote:
https://www.google.nl/sea(...).6.0.120.679.0j6.6.0....0...1ac.1.64.img..0.12.758.fEgATVfPqtMquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik dacht dat je geen camera bij je had![]()
Goedemorgen
Graag gedaan..quote:
De gemiste paradequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...).6.0.120.679.0j6.6.0....0...1ac.1.64.img..0.12.758.fEgATVfPqtM
Ben je al thuis? Oh ja dat uur tijdverschilquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heb ik al keer gezien en was me te druk daar.
11:00u UK tijd op de trein gestapt, half 6 op station hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je al thuis? Oh ja dat uur tijdverschil
Wat ik al eerder zei.. Netjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
11:00u UK tijd op de trein gestapt, half 6 op station hier.
Die Engelsen zijn ook altijd punctueel..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en 2x helemaal op tijd zonder vertraging.
Hoeveel DVDś heb je gescoord Hut?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Treehut362 het volgende:
vandaag circa 500 uur muziek erbij op DVD's.
Allemaal jaren 70 Veronica, radio Noordzee etc....
11 stuksquote:
Volledige radioprogramma's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar klinkt wel oud en bekend wat ik hoorde
iets van een liefhebber ik weet het niet precies via [url=http://m .arktplaats.nl]marktplaats[/url] 20euroquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Officiele opnames op DVD of iets van een liefhebber
moet ik het opsturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hadden we vroeger in tegenstelling tot tegenwoordig
Ik al twee weken.quote:
En nog wat leuks uitgezocht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik al twee weken.
Goeiemorgen.
Ban zit er weer op.
wat ben je toch een schatje, en dat méén ikquote:
Van mij krijgt ie alleen een kaartjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
er zat ook nog een kadootje achterin de Ikea gids
Later. Flatje is al ingericht. Slaapkamer straks. Samen met broer eens er voor gaan zitten.quote:
Ssstquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
er zat ook nog een kadootje achterin de Ikea gids
Is toch lief van je dat je dat doet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ben je toch een schatje, en dat méén ik![]()
en Chuf ik ben weer voor je bezig, het wordt een klein kaartje met de kleuren die nog bruikbaar'
zijn meer zit er niet in.
sorry
vind ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch lief van je dat je dat doet..
Wat ik al eerder zei.. Rustig aan ik heb geen haastquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk ook welsteeds effe pauze, last van mijn rug
ik wel want ik wil die zooi opruimenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei.. Rustig aan ik heb geen haast
Dus ik krijg een kunstwerkje van de leftovers, uniek in zn soortquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wel want ik wil die zooi opruimen
yep, ik denk mijn állerlaatste kunstwerje, dus best uniekquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ik krijg een kunstwerkje van de leftovers, uniek in zn soort
Je moet goed blijven eten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
ik ga een broodje kaas eten ik heb honger
Ken je het platenlabel ?quote:
ik vind het super liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann begon over een kaartje en ja toen ging ik laatjes uitmesten en kwam nog wat tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |