geef maar een plaatje, pleur ik hem erinquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef chufi het volgende:
Meestal doen we een plaatje of zo in de OP
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
geef maar een plaatje, pleur ik hem erin
Van wie danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
geef maar een plaatje, pleur ik hem erin
Dan hebje toch een plaatje ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/43(...)te-nos-journaal.html
Ik vind het enger dat je als klein kind praat.quote:
ik ben nog maar 12quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat je als klein kind praat.
Ga dan voor Elly en Rikkert ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga dan voor Elly en Rikkert ...Dat tong ding gaat lapo hunten en dan staat ie er nog wel aantal tipocs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat jij weer terug in het land bent zal het wel weer over gewaaid zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tong ding gaat lapo hunten en dan staat ie er nog wel aantal tipocs.
Laat alles overwaaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weer terug in het land bent zal het wel weer over gewaaid zijn
Alles staat hier en muziek genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef sacha het volgende:
zelfs vanuit Engeland doet Piet de radio!
Heb je wel een vette USB-stik mee ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles staat hier en muziek genoeg.
Niet nodig, alleen 1 met inloggevens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een vette USB-stik mee ?
dit is een drugs gerelateerde opmerking, hier moet ik ingrijpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een vette USB-stik mee ?
Ja, maar heb je ook een fototoestel mee? Zou leuk zijn om wat fotos te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die is 32 Gig en kan aardig wat muziek op nog.
Dit speelt in de UK, dus daar heb je verder geen zeggenschap overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is een drugs gerelateerde opmerking, hier moet ik ingrijpen
Ben geen toerist daar en neem fototoestel niet mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar heb je ook een fototoestel mee? Zou leuk zijn om wat fotos te zien
OK ik ben daarom blij met mn mobieltje... maar daar heb je ook een basic uitvoering van voorzover ik het me kan herinnerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben geen toerist daar en neem fototoestel niet mee.
Die heb ik ook niet bij, gewoon ff helemaal zonder en er is prima internet en ganja hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik ben daarom blij met mn mobieltje... maar daar heb je ook een basic uitvoering van voorzover ik het me kan herinneren
Internetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit speelt in de UK, dus daar heb je verder geen zeggenschap over
Is dat iets nieuws?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Internet
(zag je dat, ik gebruikte een hoofdletter!)
puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang Aap nog maar wel die dingen gebruikt voor op school boeit het me verder niet
x 7 toch ? Ja oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ze was hier 15. Dat is dan ehm... oud?
ze wil geen ekte postquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik de postbussen wel langs gaan op zoek naar een Griekse naam...
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:
jij wil ook geen ekte post?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Dat ligt er helemaal aan van wie, en waarom, en misschien zelfs wanneer..................quote:
Ik heb wel een iets gedetaileerdere benadering, maar daar kom je er ook niet meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
aan Fann
Langs het IJ
Amsterdam Noord
neh...
nou gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan van wie, en waarom, en misschien zelfs wanneer..................
Oh dan gaat het vast snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef sacha het volgende:
Fan krijgt mijn adres pas als ik de hare krijg, dat kerstpakket staat al 2 jaar in de kelder
Dat is moeilijk te zeggen, als er een goede reden voor is zou ik er geen probleem mee hebben, de vraag is, wat is dan een goede reden?quote:
Een koffieshop?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er biologische winkel in de buurt daar?
Volgens mij gaat ze gewoon meestal naar de supers in de buurt en anders naar het winkelcentrum in Noordquote:
geef jij nooit iemand zo maar iets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen, als er een goede reden voor is zou ik er geen probleem mee hebben, de vraag is, wat is dan een goede reden?
Ik heb al een enveloppe gevonden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
jullie hadden het over mij?![]()
Ik was effe elders![]()
Sas als je persé de Ikea gids van mij wil hebben, zal je eerst je ades moeten PMmen, mijn adres deel ik niet zomaar aan iedereen uit natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet eens zo héél lang geleden ben ik daar geweest, maar toen ging ik met mijn broertje mee die wiet moest hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, kom je weleens in koffieshop?
Die in A'dam Noord zijn goedkoper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog niet eens zo héél lang geleden ben ik daar geweest, maar toen ging ik met mijn broertje mee die wiet moest hebben
Dan heb jij vast een streepje voor op Joosiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een enveloppe gevonden...
Joosie kreeg em niet..
Als ik het een keer weer wil proberen, wat raadt jij dan aan om lekker relax te worden enzo ....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die in A'dam Noord zijn goedkoper.
Joosie komt in KSCquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een streepje voor op Joosie![]()
Géén idéé wie Joosie is maar dat maakt niet uit
Hebben ze daar broodjes ook?quote:
Rook je nog?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik het een keer weer wil proberen, wat raadt jij dan aan om lekker relax te worden enzo ....
als je begrijpt wat ik bedoel.............
Maakt niet uit...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die ken ik ook niet allmaal dus kan wel kloppen...
Mooi zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit...
Ikeaguide 2016 goes to the Island
De broodjes bij vreettenten zijn in Noord stuk vriendelijker qua prijs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze daar broodjes ook?
geen idee, daar achter is wel een soort van Café maar daar ben ik niet geweest,wiet verkopen'
ze meteen daar waar je binnenkomt...
Oh , kan best , geen idee wat het elders kostquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De broodjes bij vreettenten zijn in Noord stuk vriendelijker qua prijs.
Zelf draaien tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pakjes of zelf draaien?
Met zelf draaien donder je er keer wat wiet door.
Met de goedkoopste beginnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelf draaien tegenwoordig![]()
maar wat moet ik er doorheen donderen dan?
Ja wat is de goedkoopste dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de goedkoopste beginnen.
Je kunt vaak ook eerst bellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:30 schreef FANN het volgende:
Nah, mischien stap ik wel een keer gewoon binnen en vraag advies
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van hoor Fann
mew.......... ik zie wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt vaak ook eerst bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |