autoinvite scriptquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat is echt geen grapje. Zou ik ooit tegen je liegen?
[..]
Ik moest van Ross gisteren een ally naar 100 schoppen, dus ik probeerde even mn Human Rogue te levelen via die invasions. Binnen 10 minuten was ik er helemaal klaar mee. Snap niet hoe je dit een halve dag kan doen
Yep en ook niet alleen in WoW, in Runescape had je vroeger ook een inn waar je niet moest komen op een bepaalde server.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:38 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat op elke RP server? Ik word nieuwsgierig![]()
Geen idee. Ik heb het eens gedaan toen ik net was begonnen met raiden, Ik weet alleen dat het behoorlijk ver ging en dat het bier me bij de neus weer naar buiten kwam van het lachen. Wij zaten op TS dus we konden alles wat gewishpered werd met geur en kleur aan de anderen vertellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:38 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat op elke RP server? Ik word nieuwsgierig![]()
Ik heb geen garrison lol Dat duurt eerst ook weer een tijd voor je dat hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Persefoneia het volgende:
Gebruik je die potion die je met garrison recources kunt kopen ook? Is extra xp.
Ik heb dat stukje tot aan de Garrison wel gedaan. Wel samen met iemand dus dat ging mooi vlot.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen garrison lol Dat duurt eerst ook weer een tijd voor je dat hebt.
Yup is heel leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je moet eens op vrijdag avond dronken met een groepje wat chars aanmaken op een Rp server en dan naar goldshire gaan. BIZAR, maar je komt niet meer bij
waarom in godsnaam bij bol bestell3n als je voor 30 euro een key hebt van cdkeys.com ?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
tuurlijk.. Volgens de mail van bol wordt hij morgen in de bus gegooid hier. Ik maak geen haast denk pas van t weekend questen.
Omdat ik nog bol.com bonnen heb en het me nu maar 12 euro kostquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
waarom in godsnaam bij bol bestell3n als je voor 30 euro een key hebt van cdkeys.com ?
Hoesjesquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ik nog bol.com bonnen heb en het me nu maar 12 euro kostOh en ik wil sowieso de dvd's.
Geniaal ja, vooral op de grootste RP server van Europa, Argent Dawnquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je moet eens op vrijdag avond dronken met een groepje wat chars aanmaken op een Rp server en dan naar goldshire gaan. BIZAR, maar je komt niet meer bij
Nee, dat zijn grotendeels fragmenten van cutscenes van Broken Shore.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:29 schreef topdeck het volgende:
valt Greymane hier Sylvanas aan @0:53??
Ik hoop van welquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat 'ie nou over een uurtje live?
Ik in Dalaran bij Kharazanquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Junglebeast het volgende:
Ik sta in SW.. wachten op het einde van de wereld.. Oh wacht dat was met Cata.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |