Feyenoord is niet kansloos hoor, zo bijzonder is Fenerbahçe niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Pascalus het volgende:
Feyenoord is kansloos, AZ en Ajax gaan door. Dan weet u dat.
https://www.theguardian.c(...)e-mourinho-feyenoordquote:José Mourinho has confirmed Marcus Rashford will make his first club start of the season at Feyenoord in the Europa League on Thursday after giving another glimpse of what the Manchester United manager described as the 18-year-old’s “brilliant future” in the second half of Saturday’s derby defeat at Old Trafford.
“For me the next big game is against Feyenoord and the next game [Rashford] is going to play. That is the only thing I can say,” Mourinho said, coming close, but not that close to admitting he may have erred with his starting lineup in the 2-1 defeat by Manchester City.
“I trust him completely. I know his future will be absolutely brilliant. He is mainly a No9 – if you want to play him in different positions, we need to work him, we need to improve him, but his big personality is there. Normally, people look to the football talent but personality at his level is very important and he was showing that last season – he was showing that immediately.”
Zlatan Ibrahimovic has been prolific if a little stodgy in his movement so far and Mourinho suggested he may even choose to play both strikers through the centre in future. “Wide man or we play with both, which we can do perfectly like we did against Hull. I felt City had the fragility on the sides and the kid could give us in the second half on the sides what we didn’t get with Henrikh Mkhitaryan and Jesse Lingard in the first half.
“Rashford did that for us and because we were playing with Ander Herrera behind Marouane Fellaini and Paul Pogba, I knew that Fellaini and Pogba were going to be in the box all the time so I thought the game was going to be very direct like it was. So I think we read the game really well. The kid gave us what we had needed in the first half.”
Jaquote:Op maandag 12 september 2016 12:10 schreef Jopie22 het volgende:
Manchester United speelt waarschijnlijk met een b-elftal liggen hier kansen voor Feyenoord?
Ze hadden in mijn optiek alleen een kansje op een gelijkspel met een volle Kuip.quote:Op maandag 12 september 2016 12:10 schreef Jopie22 het volgende:
Manchester United speelt waarschijnlijk met een b-elftal liggen hier kansen voor Feyenoord?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 14 september 2016 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke wedstrijdjes wel, zin in. Ben benieuwd of Ibrahimovic en Pogba spelen. Als zij ook op de bank zitten, dan doen er gewoon 6 spelers niet mee die afgelopen weekend in de basis stonden tegen City. Feyenoord zie ik dan zeker een kans maken.
hahah goeie xdquote:Op woensdag 14 september 2016 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Heracles morgen?
Ik doe geen voorspelling want ik weet te weinig over de tegenstanders van AZ en Ajax.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor de Nederlandse clubs?
AZ wint dat wel denk ik, die doen het altijd wel goed in Europa en volgens mij stelt dat Dundalk niet veel voor (Ierse clubvoetbal sowieso niet echt).quote:Op woensdag 14 september 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe geen voorspelling want ik weet te weinig over de tegenstanders van AZ en Ajax.
Ze schijnen volgens John van den Brom in ieder geval geen klassiek Brits team te zijn. Lekker over de grond vallen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ wint dat wel denk ik, die doen het altijd wel goed in Europa en volgens mij stelt dat Dundalk niet veel voor (Ierse clubvoetbal sowieso niet echt).
Dat zeg je altijd dus ik kan hier niets mee. En dan kan je wel weer gaan posten: ''Ja maar in het verleden ging het zus dit zus zo'', daar doe ik gewoon niet aan mee.quote:Ajax zal wel de boot ingaan, maakt niet uit hoe goed de tegenstander is.
Celta loopt over Ajax heen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor de Nederlandse clubs?
Jij bent niet zo objectief heb ik het idee.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Celta loopt over Ajax heen.
Tot zover mijn voorspelling.
Dit zei je ook voorafgaand aan Rostov-uit ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd dus ik kan hier niets mee. En dan kan je wel weer gaan posten: ''Ja maar in het verleden ging het zus dit zus zo'', daar doe ik gewoon niet aan mee.
Dan zal ik het wel even komen bevestigen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo objectief heb ik het idee.
.......quote:Op woensdag 14 september 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zei je ook voorafgaand aan Rostov-uit ja.
Want ik heb enige affiniteit met Celta de Vigo, of wat probeer je te zeggen?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo objectief heb ik het idee.
Jij hebt wel een extreme voorkeur voor Spaanse ploegen, dat weten we allemaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Want ik heb enige affiniteit met Celta de Vigo, of wat probeer je te zeggen?
Je zag het nog steeds van mijlenver aankomen dat Rostov opeens een totaal andere ploeg was als ze thuis speelde, dat is altijd zo. Dat is gewoon realistisch kijken naar Ajax en in ogenschouw nemend hoe ze eerder presteerden.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.......
Wat een kansloze dooddoener dit weer. Iedereen heeft Ajax - Rostov kunnen zien. Het Rostov was gigantisch slecht en rijp voor de slacht. Doordat Ajax niet goed heeft afgewerkt, hebben ze Rostov in hun kracht laten komen. Nu weet ik niet waar we aan toe zijn met Panathinaikos. Jij hebt er vast een beeld bij, ik niet. Ik laat me graag verrassen.
Ik heb geen voorkeur, ik geef slechts mijn mening. Ik zeg nota bene vandaag nog dat ik denk dat Juventus geen enkele schrik hoeft te hebben voor Sevilla, net zoals ik zei dat Villarreal eruit zou vliegen tegen Monaco. Lekker kappen met dit soort ongein en duimzuigerij.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een extreme voorkeur voor Spaanse ploegen, dat weten we allemaal.
Verder denk ik ook dat Celta Ajax gaat oprollen hoor.
Mwah, Celta - Altetico 0-4. Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Celta loopt over Ajax heen.
Tot zover mijn voorspelling.
Dit soort scorebordjournalistiek slaat nergens op. Na de 0-1 gingen ze vol voor de 1-1 en speelden ze achterin 1 op 1, dat moet je tegen Atlético niet doen, want dan word je weggecounterd. Zo geschiedde.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, Celta - Altetico 0-4. Zal wel meevallen.
In welk team van United zit Memphis momenteel?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:39 schreef Syntix het volgende:
Kakkies dus tegen het c-team van United.
Waarom reageer je serieus op Tom? Daar komt echt zelden wat zinnigs uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit soort scorebordjournalistiek slaat nergens op. Na de 0-1 gingen ze vol voor de 1-1 en speelden ze achterin 1 op 1, dat moet je tegen Atlético niet doen, want dan word je weggecounterd. Zo geschiedde.
In Bernabéu gingen ze gelijk op met Real Madrid. Zal wel meevallen.
Ja, maar gaat toch niet spelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is hij überhaupt wel mee dan?
Dat wordt comedy capersquote:Op donderdag 15 september 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Heijden en Botteghin v Rashford.
Genot.
Waarom niet Kongolo op de plek van Baco Arie en de Witte Keniaan op linksquote:Op donderdag 15 september 2016 17:45 schreef Anoonumos het volgende:
Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jorgensen, Toornstra.
rip feyenoord.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Anoonumos het volgende:
De Gea; Darmian, Bailly, Smalling, Rojo; Schneiderlin, Herrera; Pogba, Mata, Martial; Rashford.
ik gok vanwege ZEKERHEID.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:52 schreef Sunri5e het volgende:
Woudenberg had gewoon moeten spelen. Waarom haalt hij hem er nou uit? Ben benieuwd naar zijn uitleg.
twitter:VI_nl twitterde op donderdag 15-09-2016 om 17:52:19Daley Blind zit niet bij de wedstrijdselectie van Manchester United en neemt plaats op de tribune. Memphis Depay begint op de bank. #feymufc reageer retweet
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Anoonumos het volgende:
De Gea; Darmian, Bailly, Smalling, Rojo; Schneiderlin, Herrera; Pogba, Mata, Martial; Rashford.
Geen BlindGODquote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Anoonumos het volgende:
Een afstraffing van Feyenoord wil niemand missen natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 18:03 schreef Pascalus het volgende:
Gijp zou hier toch niet bij zijn?
Ze konden zeker niemand meer vinden.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:03 schreef Pascalus het volgende:
Gijp zou hier toch niet bij zijn?
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Even een mixed grill schoteltje bestellen
quote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Anoonumos het volgende:
Wat is volgens jou het B-team dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is gewoon het C-team van United hoor.
Blind iig op de bank.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het B-team dan?
Yes yes.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:07 schreef Sked het volgende:
Wat gezellig dat Syntix er ook weer is
Haha oké Syntixquote:Op donderdag 15 september 2016 18:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leuk Syntix.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is echt een enorm kut elftal . Niet een speler die mee kan in de middenmoot van een goeie competitie.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:45 schreef Anoonumos het volgende:
Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jorgensen, Toornstra.
Jaquote:Op donderdag 15 september 2016 18:14 schreef PSVCL het volgende:
Sfeer bij feyenoord stelt allang niks meer voor..
CL avonden bij PSV zijn het best,ongekend in NL
Hahahahahaquote:Op donderdag 15 september 2016 18:14 schreef PSVCL het volgende:
Ik dacht dat ik hoorde dat niet alle beschikbare kaarten zijn verkocht dus die andere vakken zitten ook niet volquote:Op donderdag 15 september 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die vakken aan het doel leeg toch? De rest gewoon vol
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Heehooo psv
en Jalalala
Ongekend
Sinds er in de ArenA iemand standaard aanwezig is met een megafoon vind ik daar de sfeer ook opperbestquote:Op donderdag 15 september 2016 18:14 schreef PSVCL het volgende:
BOERUUHHHH BOERUHHHH FORZA PSV OLEE OLEEEEquote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Heehooo psv
en Jalalala
Ongekend
jaloersquote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Heehooo psv
en Jalalala
Ongekend
Raar dat de rest dan niet verkocht is.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hoorde dat niet alle beschikbare kaarten zijn verkocht dus die andere vakken zitten ook niet vol
mijn feyenoordddddquote:Op donderdag 15 september 2016 18:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
BOERUUHHHH BOERUHHHH FORZA PSV OLEE OLEEEE
Bij Klassiekertje is het altijd schrijnend om al die psychopaten te zien aan dat veld ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:16 schreef tralalala het volgende:
Enkele idiotendat hele stadion zit er vol mee Johan. Kijk voor de gein is hoe MAD ze worden als een tegenstander een hoekschok neemt.
Niemand wil in een halfleeg stadion met netten voor hun gezicht zitten, daarnaast was een een groepje die als een soort protest tegen deze maatregelen geen kaarten gekocht hebben. Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat de rest dan niet verkocht is.
Waar hoor jij bij?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niemand wil in een halfleeg stadion met netten voor hun gezicht zitten, daarnaast was een een groepje die als een soort protest tegen deze maatregelen geen kaarten gekocht hebben. Kan me er wel iets bij voorstellen.
Ook omdat er geen vrije verkoop is dit keer.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat de rest dan niet verkocht is.
quote:
Heeft toch al 3x zo veel regels tekst als een gemiddeld PSV lied.quote:
Maar dan zijn er altijd nog wel andere mensen die dan eens een kaartje willen kopen toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niemand wil in een halfleeg stadion met netten voor hun gezicht zitten, daarnaast was een een groepje die als een soort protest tegen deze maatregelen geen kaarten gekocht hebben. Kan me er wel iets bij voorstellen.
allemaal doorgesnoven gastenquote:Op donderdag 15 september 2016 18:16 schreef tralalala het volgende:
Enkele idiotendat hele stadion zit er vol mee Johan. Kijk voor de gein is hoe MAD ze worden als een tegenstander een hoekschok neemt.
Raar, je wil dan toch in elk geval alle plaatsen die je wel openlaat verkopenquote:Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook omdat er geen vrije verkoop is dit keer.
ze dachten meer geld te verdienen met die passe partoutsquote:Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je wil dan toch in elk geval alle plaatsen die je wel openlaat verkopen
Ajax heeft miljoenen fans en daar zit het ook nooit vol. Dus zal wel mee vallen met de animoquote:Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan zijn er altijd nog wel andere mensen die dan eens een kaartje willen kopen toch.
En wat betreft netten zijn er volgens mij ook zat stadions waar dat standaard is, Bayern volgens mij/
Met zo'n affiche zit het meestal wel vol hoor bij Ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax heeft miljoenen fans en daar zit het ook nooit vol. Dus zal wel mee vallen met de animo
en het enige lied van feyenoord wat jaren word gezongen ,kom es met iets nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Heeft toch al 3x zo veel regels tekst als een gemiddeld PSV lied.
Raar, je moet toch ook gewoon een los kaartje kunnen kopen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze dachten meer geld te verdienen met die passe partouts
zou ik ook zeggen maar zo denken de hoge heren nietquote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je moet toch ook gewoon een los kaartje kunnen kopen.
Daar nemen ze ook nooit zulke maatregelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zo'n affiche zit het meestal wel vol hoor bij Ajax
Dingen op het veld gooien gaat ook vrij moeilijk met zo'n grachtquote:Op donderdag 15 september 2016 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar nemen ze ook nooit zulke maatregelen.
Zitten ook gewoon minder hooligans natuurlijk, of krijgen sneller een stadionverbod.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar nemen ze ook nooit zulke maatregelen.
Hoe is het eigenlijk met die kerel die zichzelf in de gracht heeft gegooid?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dingen op het veld gooien gaat ook vrij moeilijk met zo'n gracht
Vind het jammer en de maatregelen zijn overdreven maar ik snap die Gudde ook wel een beetje. Liever dit dan uitsluiting van Europees voetbal omdat weer zo'n randdebiel iets op het veld heeft gegooid. Daar heeft Feyenoord er helaas nogal veel van als je de tribunes soms ziet.quote:
Die leeft nogquote:Op donderdag 15 september 2016 18:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die kerel die zichzelf in de gracht heeft gegooid?
die leeft nogquote:Op donderdag 15 september 2016 18:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die wordt gedicht komende winter volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dingen op het veld gooien gaat ook vrij moeilijk met zo'n gracht
met ijs?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wordt gedicht komende winter volgens mij.
Bios publiek en vak 410 actquote:Op donderdag 15 september 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten ook gewoon minder hooligans natuurlijk, of krijgen sneller een stadionverbod.
Die had vast "gooi jezelf weg" op Fok gelezen en nam dat advies iets te serieus.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja meer een eliteclub natuurlijk, controleren of er gewonnen wordt en vooral erg cynisch zijn over Ajax.quote:
Ik heb ook een staartquote:Op donderdag 15 september 2016 18:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze heeft een paardenstaart over haar schouder
doet Joep van NACTV ookquote:Op donderdag 15 september 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze legde Overmars het vuur aan de schenen.
Sowquote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat ben jij een tering mongool.
sowquote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
zeggen ze bij Ajax ookquote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
Op een haar na de CL gemist zegt ie dan
jaaaaaaaaaaaaa je bent er weerquote:Op donderdag 15 september 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
Op een haar na de CL gemist zegt ie dan
was in Marokko broederquote:Op donderdag 15 september 2016 18:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa je bent er weer
quote:
twitter:FresiaCousino twitterde op donderdag 15-09-2016 om 09:45:13🎉Ik ben genomineerd voor de #jonge100 meest veelbelovende talenten van NL, stemmen=Lief: https://t.co/TUux9RqVTV reageer retweet
met Frank Jensen??quote:Op donderdag 15 september 2016 18:35 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: RTL Boulevard nu op RTL 4.
allemaal slappe hapquote:Op donderdag 15 september 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj en Sinkgraven hetzelfde type wat
Kunnen er allebei niet veel van inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond South Parkgenot, nieuw seizoen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:35 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: RTL Boulevard nu op RTL 4.
Allebei miskopenquote:Op donderdag 15 september 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven wel, Gudelj kan er inderdaad geen klote van.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kunnen er allebei niet veel van inderdaad.
Wat heb jij toch een wansmaak.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanavond South Parkgenot, nieuw seizoen.
dat was 18 jaar geleden leukquote:Op donderdag 15 september 2016 18:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vanavond South Parkgenot, nieuw seizoen.
Nu is dat FOK!quote:Op donderdag 15 september 2016 18:38 schreef Anoonumos het volgende:
Griekenland was ooit het toppunt van beschaving
Eindhovenquote:Op donderdag 15 september 2016 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Zaandam?
0-1 toch en dan uit 0-3 winnen?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Laatste wedstrijd in het Olympisch stadion was ook wel leuk tegen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |