Sinds er in de ArenA iemand standaard aanwezig is met een megafoon vind ik daar de sfeer ook opperbestquote:Op donderdag 15 september 2016 18:14 schreef PSVCL het volgende:
Sfeer bij feyenoord stelt allang niks meer voor..
CL avonden bij PSV zijn het best,ongekend in NL
BOERUUHHHH BOERUHHHH FORZA PSV OLEE OLEEEEquote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Heehooo psv
en Jalalala
Ongekend
jaloersquote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Heehooo psv
en Jalalala
Ongekend
Raar dat de rest dan niet verkocht is.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hoorde dat niet alle beschikbare kaarten zijn verkocht dus die andere vakken zitten ook niet vol
mijn feyenoordddddquote:Op donderdag 15 september 2016 18:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
BOERUUHHHH BOERUHHHH FORZA PSV OLEE OLEEEE
Bij Klassiekertje is het altijd schrijnend om al die psychopaten te zien aan dat veld ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:16 schreef tralalala het volgende:
Enkele idiotendat hele stadion zit er vol mee Johan. Kijk voor de gein is hoe MAD ze worden als een tegenstander een hoekschok neemt.
Niemand wil in een halfleeg stadion met netten voor hun gezicht zitten, daarnaast was een een groepje die als een soort protest tegen deze maatregelen geen kaarten gekocht hebben. Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat de rest dan niet verkocht is.
Waar hoor jij bij?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niemand wil in een halfleeg stadion met netten voor hun gezicht zitten, daarnaast was een een groepje die als een soort protest tegen deze maatregelen geen kaarten gekocht hebben. Kan me er wel iets bij voorstellen.
Ook omdat er geen vrije verkoop is dit keer.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat de rest dan niet verkocht is.
quote:
Heeft toch al 3x zo veel regels tekst als een gemiddeld PSV lied.quote:
Maar dan zijn er altijd nog wel andere mensen die dan eens een kaartje willen kopen toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niemand wil in een halfleeg stadion met netten voor hun gezicht zitten, daarnaast was een een groepje die als een soort protest tegen deze maatregelen geen kaarten gekocht hebben. Kan me er wel iets bij voorstellen.
allemaal doorgesnoven gastenquote:Op donderdag 15 september 2016 18:16 schreef tralalala het volgende:
Enkele idiotendat hele stadion zit er vol mee Johan. Kijk voor de gein is hoe MAD ze worden als een tegenstander een hoekschok neemt.
Raar, je wil dan toch in elk geval alle plaatsen die je wel openlaat verkopenquote:Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook omdat er geen vrije verkoop is dit keer.
ze dachten meer geld te verdienen met die passe partoutsquote:Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je wil dan toch in elk geval alle plaatsen die je wel openlaat verkopen
Ajax heeft miljoenen fans en daar zit het ook nooit vol. Dus zal wel mee vallen met de animoquote:Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan zijn er altijd nog wel andere mensen die dan eens een kaartje willen kopen toch.
En wat betreft netten zijn er volgens mij ook zat stadions waar dat standaard is, Bayern volgens mij/
Met zo'n affiche zit het meestal wel vol hoor bij Ajaxquote:Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax heeft miljoenen fans en daar zit het ook nooit vol. Dus zal wel mee vallen met de animo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |