SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Traore is maar matig hoor.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet meer dan 2x scoren.
Oh.![]()
Beter dan Hallerquote:![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Was het maar zoquote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik wacht nog even voordat ik Traore beoordeel. Een beetje flauw om een speler te beoordelen als het hele elftal slecht draait.![]()
Jij hebt niet vaak zinnige teksten. Niet dat ik daar op tegen ben. Jij hebt ook recht op je mening.quote:![]()
de enige speler die nog iets probeerde en voldoende energie in de wedstrijd gooide.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef Tyron het volgende:
Ik wacht nog even voordat ik Traore beoordeel. Een beetje flauw om een speler te beoordelen als het hele elftal slecht draait.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zinnigheid als in jouw straatje passen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij hebt niet vaak zinnige teksten. Niet dat ik daar op tegen ben. Jij hebt ook recht op je mening.Charlie: How's it going in there?
Gudelj was ook kut woensdag maar wat fysiek sterkere spelers zou niet weg zijn. Het leek woensdag wel een wedstrijd tussen volwassen mannen en bibberende jochies. Dat wordt met Sinkgraven ipv Gudelj niet opgelost (integendeel zelfs),quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom stellen we ook mooi Gudelj op. Hadden we maar 10 meer Gudelj's.
Uiteraard moeten de voetballende kwaliteiten altijd op 1 staan maar een goede mix binnen een team is ontzetten belangrijk. Dat is ook het grootste verschil met PSV, die hebben wel een goede mix van spelers met diverse kwailteiten. Qua individuele kwaliteiten valt het daar ook allemaal wel mee maar ze zijn dus wel complementair aan elkaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is een hele leuke frivole speler ja, rendement bedroevend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de enige speler die nog iets probeerde en voldoende energie in de wedstrijd gooide.Charlie: How's it going in there?
Traoré kreeg geen bespeelbare bal, en zat er nog een keer aardig tussen toen die verdediger twijfelde.Oh.![]()
Met twee verkeerde benen uit bed gestapt knul?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je kunt wel je caps lock aanzetten, maar er zijn mensen in dienst voor duizenden euro's per maand die met namen dienen te komen. Misschien moet je eens bij de Arena gaan staan schreeuwen. Ik ken ook geen namen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat er niemand bij moet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geweldige variant was die vrije trapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traoré kreeg geen bespeelbare bal, en zat er nog een keer aardig tussen toen die verdediger twijfelde.L'Ami
![]()
![]()
Die nederlaag had niks te maken met gelul over fysiek. We kwamen gewoon totaal niet aan voetballen toe omdat het middenveld zich verstopte. Ja dan lukt het niet nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gudelj was ook kut woensdag maar wat fysiek sterkere spelers zou niet weg zijn. Het leek woensdag wel een wedstrijd tussen volwassen mannen en bibberende jochies. Dat wordt met Sinkgraven ipv Gudelj niet opgelost (integendeel zelfs),
Uiteraard moeten de voetballende kwaliteiten altijd op 1 staan maar een goede mix binnen een team is ontzetten belangrijk. Dat is ook het grootste verschil met PSV, die hebben wel een goede mix van spelers met diverse kwailteiten. Qua individuele kwaliteiten valt het daar ook allemaal wel mee maar ze zijn dus wel complementair aan elkaar.Oh.![]()
Dat is meestal hoe 'negatieve' meningen gevormd worden ja. Of moet ik met mijn mening rekening houden met wat iedereen eventueel zou vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zinnigheid als in jouw straatje passen?![]()
![]()
Toen ik El Ghazi en Gudelj bij een vrije trap zag staan begon ik alvast mijn touw op te knopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Geweldige variant was die vrije trapL'Ami
Oh.![]()
dat was zo gênant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik El Ghazi en Gudelj bij een vrije trap zag staan begon ik alvast mijn touw op te knopen.
ik moest bijna huilen zo erg. Sloeg totaal nergens op.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze werden overlopen, ook voorin hadden ze niets te vertellen. Om over achterin maar niet te spreken, daar werden gewoon heel eenvoudig duels verloren. En ja, dat heeft ook met fysiek te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nederlaag had niks te maken met gelul over fysiek. We kwamen gewoon totaal niet aan voetballen toe omdat het middenveld zich verstopte. Ja dan lukt het niet nee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
GodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommeGodverdommequote:![]()
Jij beticht mij van het prediken van onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is meestal hoe 'negatieve' meningen gevormd worden ja. Of moet ik met mijn mening rekening houden met wat iedereen eventueel zou vinden.![]()
Als jij dat nu vindt, of Peter Jan Rens of Jezus van Nazareth, dat maakt het niet waar. Dus de enige die weinig zinnigs zegt ben jij dus.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: