Hopelijk als Feyenoord net een kutpot heeft dat AZ een leuke wedstrijd heeft dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk AZ samen met Feyenoord.
Geldklopperijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht om de 18 seconden, tenminste dat legde Dance For Life mij uit zo'n drie jaar terug.
typerendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik typ mee, voor de lamme schapen onder ons.
Nee. Ajax in G.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontloopt dus Man United, Olympiakos, Anderlecht, Zenit, Plzen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontloopt dus Man United, Olympiakos, Anderlecht, Zenit, Plzen.
ja wat is het nouquote:
Falen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er maar 1 land per deel in het schema mag van pot 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaag dat Ajax dan niet in F mag.
Italië trekt me ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
Geen Bilbao voor AZ aub, die hebben we al gehad.
Ja maar die wedstrijden heb je al 2x per jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat er geen ploegen uit dezelfde landen bij elkaar in de poule mogen komen. Poultje met Ajax, AZ en Feyenoord lijkt me wel wat.
Raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat er geen ploegen uit dezelfde landen bij elkaar in de poule mogen komen. Poultje met Ajax, AZ en Feyenoord lijkt me wel wat.
Ah zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 land per deel in het schema mag van pot 1
En er moesten nog 2 Spaanse clubs
Niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef Pedroso het volgende:
Standard Luik, dat is wel de minste ploeg in pot 2.
werkenbijdenos.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef Max23 het volgende:
Haha NOS teletekst heeft de loting alweer verkeerd. Die zetten de clubs gewoon in de volgorde van trekking in de volgende poule
Stagiair.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef Max23 het volgende:
Haha NOS teletekst heeft de loting alweer verkeerd. Die zetten de clubs gewoon in de volgorde van trekking in de volgende poule
Die zijn nog aan het afkicken van de OS dus zo'n foutje kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef Max23 het volgende:
Twee keer winst voor AZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna nu pot 3.quote:
Thuis kan wel lukken, uit zal wel wel niet.quote:
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Thuis kan wel lukken, uit zal wel wel niet.
Uit winnen we van niemandquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spaanse clubs nemen het altijd wel serieusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe serieus Celta de EL neemt, anders zit hij gewoon op de bank.
Als ze het niet serieus nemen dan zal ie wel spelen vermoed ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe serieus Celta de EL neemt, anders zit hij gewoon op de bank.
Athletic koos veel B-spelers vorig seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spaanse clubs nemen het altijd wel serieus
Maccabi kunnen jullie wel hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
AZ moet vast ook tegen Qarabag. Dan ga ik huilen.
In before Azerbeidjan of Kazachstan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:35 schreef lynda het volgende:
Rusland, Israël.. Natuurlijk mag AZ weer ver
Altijd leuk de loting voor AZquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In before Azerbeidjan of Kazachstan.
Er is er nog 1.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Altijd leuk de loting voor AZ![]()
Daar komt ie... Geen Azerbeidjan
Dat was een leuke rijm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Kansloos verhaal. Drie punten maximaal.
Zijn vorm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat Van Persie de hele tijd uit de wedstrijd houden?
Die zijn wel 3 maten beter dan Standard en Panatinaikosquote:
Standard is wel gelijk aan Ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zijn wel 3 maten beter dan Standard en Panatinaikos
Lekker ticket boeken naar Manchesterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uurtje na afloop van de loting meestal.
Enfin.quote:A1. Manchester United (Engeland)
A2. Fenerbahçe (Turkije)
A3. Feyenoord (Nederland)
A4. Zorya Luhansk (Oekraïne)
B1. Olympiakos Piraeus (Griekenland)
B2. APOEL Nicosia (Cyprus)
B3. Young Boys (Zwitserland)
B4. FC Astana (Kazachstan)
C1. RSC Anderlecht (België)
C2. Saint-Etienne (Frankrijk)
C3. FSV Mainz 05 (Duitsland)
C4. Qabala (Azerbeijdzjan)
D1. Zenit St. Petersburg (Rusland)
D2. AZ (Nederland)
D3. Maccabi Tel-Aviv (Israël)
D4. Dundalk FC (Ierland)
E1. Viktoria Plzen (Tsjechië)
E2. AS Roma (Italië)
E3. Austria Wien (Oostenrijk)
E4. Astra Giurgiu (Roemenië)
F1. Athletic Bilbao (Spanje)
F2. Racing Genk (België)
F3. Rapid Wien (Oostenrijk)
F4. Sassuolo (Italië)
G1. Ajax (Nederland)
G2. Standard Luik (België)
G3. Celta de Vigo (Spanje)
G4. Panathinaikos (Griekenland)
H1. Shakthar Donetsk (Oekraïne)
H2. Sporting Braga (Portugal)
H3. AA Gent (België)
H4. Konyaspor (Turkije)
I1. Schalke 04 (Duitsland)
I2. FC Salzburg (Oostenrijk)
I3. FK Krasnodar (Rusland)
I4. OGC Nice (Frankrijk)
J1. Fiorentina (Italië)
J2. PAOK Saloniki (Griekenland)
J3. Slovan Liberec (Slovenië)
J4. Qarabag (Kazachstan)
K1. Internazionale (Italië)
K2. Sparta Praag (Tsjechië)
K3. Southampton (Engeland)
K4. Hapoel Beer Sheva (Israël)
L1. Villarreal (Spanje)
L2. Steaua Boekarest (Roemenië)
L3. FC Zürich (Zwitserland)
L4. Osmanlispor (Turkije)
Voor welk vliegveld moet ik nu gaan kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef TLC het volgende:
Dundalk erg mooie stad ! ik kan het weten want ik heb er gewoond
Waar vlieg je dan naartoe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef TLC het volgende:
Dundalk erg mooie stad ! ik kan het weten want ik heb er gewoond
Nostradamus.twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 07:17:46Een groep met Manchester United, Fenerbahçe en Zorya Luhansk zou leuk zijn voor Feyenoord. reageer retweet
Ik denk Belfast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Voor welk vliegveld moet ik nu gaan kijken?
Lol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nostradamus.twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 07:17:46Een groep met Manchester United, Fenerbahçe en Zorya Luhansk zou leuk zijn voor Feyenoord. reageer retweet
okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Zlatan en Pogba naar Rotterdam 😍😍😍😍😍😍.
Rashford en Carrickquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Zlatan en Pogba naar Rotterdam 😍😍😍😍😍😍.
Nee, maar ik interpreteerde het alsof het niet heel lastig zou worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze toch niet kansloos ?
Verhalen over Dickie bij de wedstrijden van Feyenoord tegen Fenerbahcequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen krijgt weer gelijk over de Europa League.
Gaan ze bij Feyenoord er wel voor om het hele uitvak bij die clubs te vullen? Of durven ze dat niet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
Wel risicovolle tegenstanders voor Feyenoord. Als je Engelsen, Turken en Oekraïners op bezoek krijgt weet je bijna zeker dat er iets gaat gebeuren in en rond het stadion.
Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Anoonumos het volgende:
Is AZ nu bij Ajax of Feyenoord met de speeldagen
Helaas is dat vak dicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef tompsv18 het volgende:
We krijgen dit weer te zien
[ afbeelding ]
Dublin lijkt mij het handigste haha, zo groot is die afstand tussen Dublin en Dundalk niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Voor welk vliegveld moet ik nu gaan kijken?
Ajax zou toch altijd wel uitgezonden worden ten faveure van AZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan er steeds genoten worden van Ajax
Beetje zonde dat het leeg moet blijven daar jaquote:
Spelen ze hun wedstrijden niet in dat grote stadion in Dublin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Dublin lijkt mij het handigste haha, zo groot is die afstand tussen Dublin en Dundalk niet.
Het stadion van Dundalk stelt trouwens an sich niet veel voor, ik heb er eens een voetbalwedstrijd gezien en er zat maar een halve paardenkop op de tribunes.
Is dat net niet als bij Facebook dat je later je post nog kan editten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker en AZ heeft niet echt aansprekende tegenstanders ook. Al zie ik ze wel de meeste punten pakken van de drie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax zou toch altijd wel uitgezonden worden ten faveure van AZ.
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat net niet als bij Facebook dat je later je post nog kan editten?
AZ is de enige van de drie die wel doorgaat denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker en AZ heeft niet echt aansprekende tegenstanders ook. Al zie ik ze wel de meeste punten pakken van de drie.
Tien punten moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker en AZ heeft niet echt aansprekende tegenstanders ook. Al zie ik ze wel de meeste punten pakken van de drie.
Dat zou kunnen maar dat weet ik niet zeker, wedstrijden in de Ierse competitie zeker nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze hun wedstrijden niet in dat grote stadion in Dublin?
Wel in de vCL volgens mij
Thuis 7, uit 1 keer 3 is zeker niet onmogelijk neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tien punten moet mogelijk zijn.
Thuis tegen Zenit een resultaatje moet ook lukken, die hebben er toch geen zin in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tien punten moet mogelijk zijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:50 schreef Twiitch het volgende:
Feyenoord wordt wegens rellende supporters geschorst, let maar op
Turken en Oostblokkers, dat gaat nooit goed komen.
Maccabi: 4quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Thuis 7, uit 1 keer 3 is zeker niet onmogelijk nee
Zenit is ook niet zo denderend zonder Hulk en Witsel lijkt ook nog weg te gaan
Dat stadion van Dundalk zelf is volgens mij totaal niet geschikt voor Europa League, dus dat wordt uitwijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dat weet ik niet zeker, wedstrijden in de Ierse competitie zeker niet
Tegen Zenit 3 punten, Maccabi 4, Dundalk 6.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maccabi: 4
Dundalk: 6
Was mijn bald voorspelling.
Ook dat nogquote:
Koevermans en Gudde zullen ook balenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ook dat nogAboutaleb zal wel vloeken nu.
Dublin is wel leuk hoor en Tel Aviv schijnt ook mooi te zijn, zelf niet geweest overigens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stadion van Dundalk zelf is volgens mij totaal niet geschikt voor Europa League, dus dat wordt uitwijken.
Die supporters zelf zullen wel balen van die loting trouwensHadden vast ook op leukere tripjes gehoopt.
Ik doelde op de supporters van Dundalk hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dublin is wel leuk hoor en Tel Aviv schijnt ook mooi te zijn, zelf niet geweest overigens.
Maccabi is toch niet zo extreem slecht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maccabi: 4
Dundalk: 6
Was mijn bald voorspelling.
Nee, maar thuis moet AZ ze best hebben. Buiten die kutpot tegen Partizan hebben ze, ondanks die niet altijd goed uitvallende score, prima voetbal laten zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maccabi is toch niet zo extreem slecht?
Die Zahavi was hun beste speler volgens mij, en die is naar China vertrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maccabi is toch niet zo extreem slecht?
Klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Zahavi was hun beste speler volgens mij, en die is naar China vertrokken.
heftige rellen zegquote:
Feyenoord speelde een paar jaar geleden ook tegen Zorya, toen werd er met veel geluk gewonnen door een gol van Manu in de blessuretijd o.i.d.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:57 schreef Nober het volgende:
Deze ken ik niet:
Zorya, Qabala, Dundalk, Astra, Beer-Sheva, Osmanlispor.
Wuttwitter:Sinaa_sa twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:55:56AZ's Alireza Jahanbakhsh probably won't travel to Maccabi since his Iranian passport forbids travelling to Israel. https://t.co/S1z2HtJRuf reageer retweet
Was vorig jaar ook met Mkhitaryan en .. Rusland? of zo Azerbaijanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wuttwitter:Sinaa_sa twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:55:56AZ's Alireza Jahanbakhsh probably won't travel to Maccabi since his Iranian passport forbids travelling to Israel. https://t.co/S1z2HtJRuf reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit lijkt me geen verrassingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik deel deze mening.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:30 schreef Brammess het volgende:
Mijn voorspelling:
Ajax 1/2
Feyenoord 3
AZ 2
Vooral dat laatste kan een voordeel zijn. Misschien is Zenit dan al zeker van de volgende ronde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ opent tegen Dundalk en eindigt tegen Zenit. Beiden thuis.
Hey, weet je die van Sparta Praag toevallig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Panathinaikos - Ajax (15 sep, 21.05u)
Ajax - Standard Luik (29 sep 19u)
Celta - Ajax (20 okt 19u)
Ajax - Celta (3 nov 21.05u)
Ajax - Panathinaikos (24 nov 19u)
Standard Luik - Ajax (8 dec 21.05u)
Nu een nieuw topic maken
http://www.sparta.cz/srv/(...)ches.do?contestId=26quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey, weet je die van Sparta Praag toevallig?
Bedankt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.sparta.cz/srv/(...)ches.do?contestId=26
Aantal punten neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:30 schreef Brammess het volgende:
Mijn voorspelling:
Ajax 1/2
Feyenoord 3
AZ 2
'Kan wel lukken'. Je hebt net verloren van Willem II en bent van het veld geveegd door Rostov of all people. Celta heeft op iedere positie een betere speler dan Ajax. Not to mention dat Berizzo rondjes loopt om Peter Bosz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus PSV gaat ook alles verliezen ? Die hebben immers ook op iedere positie een mindere speler dan de overige 3 teams in hun poule.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
'Kan wel lukken'. Je hebt net verloren van Willem II en bent van het veld geveegd door Rostov of all people. Celta heeft op iedere positie een betere speler dan Ajax. Not to mention dat Berizzo rondjes loopt om Peter Bosz.
Je hebt dat Rostov nu twee keer in actie kunnen zien en ongeveer 70% van dat elftal kan er niet zo veel van. Wie maakte daar nou indruk? Noboa en dan ben je ongeveer al op de helft. Dat Ajax daar keihard onderuit gaat zegt wmb. meer over Ajax dan over Rostov. Tegen die andere twee behaalt PSV hooguit één punt uit vier wedstrijden, ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus PSV gaat ook alles verliezen ? Die hebben immers ook op iedere positie een mindere speler dan de overige 3 teams in hun poule.
Thuis moet Ajax van alle 3 de tegenstanders kunnen winnen, ook als is Celta normaliter beter dan Ajax.
Celta, die lopende voetbal machine die zomaar weleens de CL zouden kunnen winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
'Kan wel lukken'. Je hebt net verloren van Willem II en bent van het veld geveegd door Rostov of all people. Celta heeft op iedere positie een betere speler dan Ajax. Not to mention dat Berizzo rondjes loopt om Peter Bosz.
Celtic ja, goed bezig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Celtic, die lopende voetbal machine die zomaar weleens de CL zouden kunnen winnen
Genoeg reden om ze te weren uit de Europa League, rare fratsen ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Al jaren niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Plzen 1-1
Roma kan niet verdedigen
Mag wel?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:13 schreef skysherrif het volgende:
alireza mag blijkbaar toch wel, schoot op paal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |