Standard is wel gelijk aan Ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zijn wel 3 maten beter dan Standard en Panatinaikos
Lekker ticket boeken naar Manchesterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uurtje na afloop van de loting meestal.
Enfin.quote:A1. Manchester United (Engeland)
A2. Fenerbahçe (Turkije)
A3. Feyenoord (Nederland)
A4. Zorya Luhansk (Oekraïne)
B1. Olympiakos Piraeus (Griekenland)
B2. APOEL Nicosia (Cyprus)
B3. Young Boys (Zwitserland)
B4. FC Astana (Kazachstan)
C1. RSC Anderlecht (België)
C2. Saint-Etienne (Frankrijk)
C3. FSV Mainz 05 (Duitsland)
C4. Qabala (Azerbeijdzjan)
D1. Zenit St. Petersburg (Rusland)
D2. AZ (Nederland)
D3. Maccabi Tel-Aviv (Israël)
D4. Dundalk FC (Ierland)
E1. Viktoria Plzen (Tsjechië)
E2. AS Roma (Italië)
E3. Austria Wien (Oostenrijk)
E4. Astra Giurgiu (Roemenië)
F1. Athletic Bilbao (Spanje)
F2. Racing Genk (België)
F3. Rapid Wien (Oostenrijk)
F4. Sassuolo (Italië)
G1. Ajax (Nederland)
G2. Standard Luik (België)
G3. Celta de Vigo (Spanje)
G4. Panathinaikos (Griekenland)
H1. Shakthar Donetsk (Oekraïne)
H2. Sporting Braga (Portugal)
H3. AA Gent (België)
H4. Konyaspor (Turkije)
I1. Schalke 04 (Duitsland)
I2. FC Salzburg (Oostenrijk)
I3. FK Krasnodar (Rusland)
I4. OGC Nice (Frankrijk)
J1. Fiorentina (Italië)
J2. PAOK Saloniki (Griekenland)
J3. Slovan Liberec (Slovenië)
J4. Qarabag (Kazachstan)
K1. Internazionale (Italië)
K2. Sparta Praag (Tsjechië)
K3. Southampton (Engeland)
K4. Hapoel Beer Sheva (Israël)
L1. Villarreal (Spanje)
L2. Steaua Boekarest (Roemenië)
L3. FC Zürich (Zwitserland)
L4. Osmanlispor (Turkije)
Voor welk vliegveld moet ik nu gaan kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef TLC het volgende:
Dundalk erg mooie stad ! ik kan het weten want ik heb er gewoond
Waar vlieg je dan naartoe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef TLC het volgende:
Dundalk erg mooie stad ! ik kan het weten want ik heb er gewoond
Nostradamus.twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 07:17:46Een groep met Manchester United, Fenerbahçe en Zorya Luhansk zou leuk zijn voor Feyenoord. reageer retweet
Ik denk Belfast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Voor welk vliegveld moet ik nu gaan kijken?
Lol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nostradamus.twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 07:17:46Een groep met Manchester United, Fenerbahçe en Zorya Luhansk zou leuk zijn voor Feyenoord. reageer retweet
okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Zlatan en Pogba naar Rotterdam 😍😍😍😍😍😍.
Rashford en Carrickquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Zlatan en Pogba naar Rotterdam 😍😍😍😍😍😍.
Nee, maar ik interpreteerde het alsof het niet heel lastig zou worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze toch niet kansloos ?
Verhalen over Dickie bij de wedstrijden van Feyenoord tegen Fenerbahcequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan Derksen krijgt weer gelijk over de Europa League.
Gaan ze bij Feyenoord er wel voor om het hele uitvak bij die clubs te vullen? Of durven ze dat niet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
Wel risicovolle tegenstanders voor Feyenoord. Als je Engelsen, Turken en Oekraïners op bezoek krijgt weet je bijna zeker dat er iets gaat gebeuren in en rond het stadion.
Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Anoonumos het volgende:
Is AZ nu bij Ajax of Feyenoord met de speeldagen
Helaas is dat vak dicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef tompsv18 het volgende:
We krijgen dit weer te zien
[ afbeelding ]
Dublin lijkt mij het handigste haha, zo groot is die afstand tussen Dublin en Dundalk niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Voor welk vliegveld moet ik nu gaan kijken?
Ajax zou toch altijd wel uitgezonden worden ten faveure van AZ.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan er steeds genoten worden van Ajax
Beetje zonde dat het leeg moet blijven daar jaquote:
Spelen ze hun wedstrijden niet in dat grote stadion in Dublin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Dublin lijkt mij het handigste haha, zo groot is die afstand tussen Dublin en Dundalk niet.
Het stadion van Dundalk stelt trouwens an sich niet veel voor, ik heb er eens een voetbalwedstrijd gezien en er zat maar een halve paardenkop op de tribunes.
Is dat net niet als bij Facebook dat je later je post nog kan editten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |