Als ik me niet vergis, zijn alle grenzen in Afrika letterlijk door Westerlingen getekend. Wat is er veranderd, dat we 100 jaar geleden nog vrolijk handen afhakten als er niet aan het rubberquotum werd voldaan, terwijl we nu zomaar gekleurde en raarpratende mensen het land in laten? Is ons testosteron-niveau in die eeuw zo gezakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Fysiek kan het wel, maar de wil is er niet. Men durft niet te schieten, en dat is nodig als honderden mensen tegelijk een grenshek bestormen. Grenzen stellen, daar heeft de westerse mens moeite mee. In combinatie met de assertiviteit van Afrikanen heeft dat het huidige illegalenprobleem opgeleverd.

Goeie vraag. Ik vrees van wel. De WO2 heeft hard ingrijpen tot een taboe gemaakt. Daar kwam vanaf de jaren '70 het cultureel marxisme overheen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, zijn alle grenzen in Afrika letterlijk door Westerlingen getekend. Wat is er veranderd, dat we 100 jaar geleden nog vrolijk handen afhakten als er niet aan het rubberquotum werd voldaan, terwijl we nu zomaar gekleurde en raarpratende mensen het land in laten? Is ons testosteron-niveau in die eeuw zo gezakt?

Alles op ras gooien is erg jaren '30 (en een stukje van de jaren '40).quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker. Maar alles op armoede gooien is erg jaren '70.

Net was het nog een biologisch verschil. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik vrees van wel. De WO2 heeft hard ingrijpen tot een taboe gemaakt. Daar kwam vanaf de jaren '70 het cultureel marxisme overheen.

Het biologische verschil ligt er aan ten grondslag. Daardoor heeft het cultureel marxisme kunnen wortelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Net was het nog een biologisch verschil. Wat is het nou?

quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat in Afrika en Zuid-Amerika de samenlevingen veel gewelddadiger zijn dan hier?

Ik beschuldig je niet van racisme, kerel. Ik zeg dat je een racist bent. Daar valt weinig discussie over te voeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mensen van racisme beschuldigen is niet de manier om een discussie te winnen. Er zijn nou eenmaal verschillen tussen wit en zwart, daar kun je niet omheen.

You're so full of shit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het biologische verschil ligt er aan ten grondslag. Daardoor heeft het cultureel marxisme kunnen wortelen.

Ja, de biologische oorzaken liggen er nog wel maar door het cultureel-marxisme zijn die er toch ook weer niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:02 schreef Barbusse het volgende:
'cultureel-marxisme', die hadden we nog niet gehad

Een heleboel Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse rebellengroepen waren marxistisch. Wat nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het biologische verschil ligt er aan ten grondslag. Daardoor heeft het cultureel marxisme kunnen wortelen.

quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, de biologische oorzaken liggen er nog wel maar door het cultureel-marxisme zijn die er toch ook weer niet!

Jan heeft het IQ van een bedorven saucijzenbroodje, maar denkt in de positie te verkeren om op anderen neer te kunnen kijken.quote:

Je hebt het mogelijk niet door maar JanKorteachternaam is Wilders niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:45 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een eindbaasch! Mijn stem heeft hij!

Dat is iets wat wij niet weten. Het zou best kunnen m.i.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt het mogelijk niet door maar JanKorteachternaam is Wilders niet.

Denk hier eens over na VoosKogels. Ook een heerlijk vers saucijzenbroodje heeft geen IQ... Er is sprake van dood materiaal. En dat heeft per definitie geen IQ. Een saucijzenbroodje zal nimmer slagen voor welke IQ-test dan ook. Denk toch eens na voordat je iets roept. Dat is veel beter voor een ieder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
Jan heeft het IQ van een bedorven saucijzenbroodje

Dan is het eerder Bosma want Jan mag ook graag klagen over mensen uit Afrika en niet alleen Noord-Afrika.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is iets wat wij niet weten. Het zou best kunnen m.i.

Best wel ja. Door de belastingverlaging per 1 januari 2016 heb je die gekregenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Duizend euro voor iedere werkende was wel goed uitvoerbaar.

En bedankt. Nu heb ik trek in een heerlijk vers saucijzenbroodje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Denk hier eens over na VoosKogels. Ook een heerlijk vers saucijzenbroodje heeft geen IQ... Er is sprake van dood materiaal. En dat heeft per definitie geen IQ. Een saucijzenbroodje zal nimmer slagen voor welke IQ-test dan ook. Denk toch eens na voordat je iets roept. Dat is veel beter voor een ieder.

Ze lijken qua inhoud ook erg op elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
Overigens is dit programma niet het kortste programma ooit. Die eer valt ten deel aan de CD:
https://www.vn.nl/verkiezings-a4tjes-wilders-en-janmaat/

Zegt toch iets over de doelgroep met zo'n lengte dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze lijken qua inhoud ook erg op elkaar.

Janmaat was dan ook een visionair die volledige rehabilitatie verdient volgens de PVV achterban.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze lijken qua inhoud ook erg op elkaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |