Nou ja, ik was vooral aan het proberen om hetzelfde met PVV'ers om te gaan als zij met moslims. Het is grappig om te zien hoe kwaad de PVV'ers daarom worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ken er persoonlijk een aantal in mijn omgeving en die zijn alles behalve wat jij nu schetst, maar goed de media gaat hetzelfde om met PVV'ers als met moslims.
Natuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk omgekeerd.
"Mo en Fatima" ergeren zich kapot aan Ingrid in uitkering met haar 5 kinderen, of Henk met een dik strafblad die de halve buurt terroriseert.
En "Mo en Fatima" maar blijven werken. En als ze er wat van zeggen, zijn het kutmoslims die moeten opflikkeren naar hun eigen land.
Zie, je bent niet de enige die onzin uit zijn reet kan trekken.
Als een halve zool anekdotes op iemand afvuren is geen beschaafde discussie. In een normale, constructieve discussie valt jouw nazi gedachtegang direct door de mand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ook jij laat zien door alle argumenten heen te zijn. Een beschaafde discussie met elkaar voeren betekent dat je niet scheldt, zoals in onze cultuur gebruikelijk is.
Zeker wel. Dat gezeik moet afgelopen zijn. Ze moeten hun eigen falen niet bij anderen neerleggen, maar aan het werk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje meer kennis van de Amerikaanse geschiedenis zou niet misstaan. Ja, inderdaad, er bestaat zoiets als misbruik maken van je ras, ook door zwarten, maar daar hoort dit niet bij.
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat ik je geen mongool mag noemen als je half-achterlijke kutstandpunten uit je reet trekt. Het betekent alleen dat de overheid je niet mag verhinderen die dingen te zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit valt onder de vrijheid van meningsuiting. Als je dit soort dingen niet kunt zeggen is elk debat over de massa-immigratie bij voorbaat onmogelijk, tenzij je parlementaire onschendbaarheid hebt.
Nee hoor het is heel goed mogelijk om dat te betogen zonder bevolkingsgroepen te beledigen en zonder haat te zaaien. Je geeft het nu eigenlijk al aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, dan is dus elke discussie over het onderwerp massa-immigratie onmogelijk. Want dat betekent dat elke kritiek op de import van niet-westerlingen betekent dat je bevolkingsgroepen over één kam scheert en dat het verboden is om te uiten dat je elke vorm van niet-westerse immigratie onwenselijk vindt.
Want je moet je of altijd druk maken over alles, of je moet je bek houden of zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Juist niet. Die klagende zwarten, dat zijn de racisten. Demonstreren als een zwarte wordt neergeschoten, en zwijgen als een blanke wordt neergeschoten. Racistischer kan het echt niet.
Dit was prachtig ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er zit altijd één excuus-rechtse bij inderdaad.
Gelukkig mislukt het heel soms: (dit blijft gewoon heerlijk om te zien).
Zo kun je elke discussie die jou niet aanstaat doodmaken. Helaas we leven niet meer in de jaren '90 toen dit nog kon. Melkert, Rosenmöller en van Dam zijn in 2002 met deze strategie ongenadig door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijk debat wilt, moet je eerst met fatsoenlijke standpunten komen.
Ik vind mezelf niet links, eerder centrum, en ik heb zelf geen last van waar jij het over hebt. En als mensen links moeten zijn om een beetje intelligente TV te maken, dan moet dat maar. We kunnen simpelweg niet alleen afhangen van RTL en SBS als het gaat om het maken van goede programma's.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is vooral geweldig hoe ze bij veel programma's vaak één rechts type aan tafel vragen, en die vervolgens gaan omringen met een stuk of 5 linkse types.
Dat vinden ze geweldig om te doen.
Dat is omdat Wilders nooit de kans krijgt om ongegeneerd zijn domme standpunten uiteen te zetten. Er zit dan altijd zo'n eikel tussen die wat vragen stelt naar haalbaarheid, ethische overwegingen en zulks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Politiek correct.. Dit is echt totale onzin. Er is op de PO genoeg kritiek op de politiek en er is ook ruimte voor debat over lastige onderwerpen. Maar goed, dat weet het SBS-volk natuurlijk niet.
Voor iemand die zo ageert tegen de 'zwart-witte' discussie, denk je wel erg zwart-wit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat gezeik moet afgelopen zijn. Ze moeten hun eigen falen niet bij anderen neerleggen, maar aan het werk.
De meeste mensen zien ook in dat jouw versie complete onzin is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen.
De meeste mensen kunnen gelukkig wel inzien dat jou versie complete onzin is.
Links-rechts zijn achterhaalde termen. De PVV is bijvoorbeeld zowel links als rechts. Je moet het al opsplitsen in cultureel links/rechts en economisch links/rechts. En dan heb je ook nog pro-EU en anti-EU.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet links, eerder centrum, en ik heb zelf geen last van waar jij het over hebt. En als mensen links moeten zijn om een beetje intelligente TV te maken, dan moet dat maar. We kunnen simpelweg niet alleen afhangen van RTL en SBS als het gaat om het maken van goede programma's.
Oke , dan noemen we het politiek correct, ook goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet links, eerder centrum, en ik heb zelf geen last van waar jij het over hebt. En als mensen links moeten zijn om een beetje intelligente TV te maken, dan moet dat maar. We kunnen simpelweg niet alleen afhangen van RTL en SBS als het gaat om het maken van goede programma's.
Liever een dode discussie dan de schijn geven dat jouw standpunten het bespreken waard zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo kun je elke discussie die jou niet aanstaat doodmaken. Helaas we leven niet meer in de jaren '90 toen dit nog kon. Melkert, Rosenmöller en van Dam zijn in 2002 met deze strategie ongenadig door de mand gevallen.
Ik ben realistisch. In westerse samenlevingen zoals de onze en de Amerikaanse, zijn er kansen voor iedereen. Die racisme-discussie is uitsluitend de schuld bij anderen (de 'witte') leggen van individueel falen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor iemand die zo ageert tegen de 'zwart-witte' discussie, denk je wel erg zwart-wit.
Als je dat denkt ben je hartstikke blind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De meeste mensen zien ook in dat jouw versie complete onzin is.
Dat is het hem ook een beetje inderdaad.. er zijn gewoon te weinig goede rechtse sprekers met haalbare punten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is omdat Wilders nooit de kans krijgt om ongegeneerd zijn domme standpunten uiteen te zetten. Er zit dan altijd zo'n eikel tussen die wat vragen stelt naar haalbaarheid, ethische overwegingen en zulks.
Pure vijandigheid en propaganda, ik zeg het je!
Als je denkt dat het niet zo is, ben je hartstikke blind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je hartstikke blind.
Jij oordeelt zonder kennis. Daar moet je altijd voorzichtig mee zijn. Ik ben het wel met je eens dat elk individu een eigen verantwoordelijkheid draagt, maar het valt niet te negeren dat er vooral in de VS veel dingen foutgaan als het gaat om rassengelijkheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. In westerse samenlevingen zoals de onze en de Amerikaanse, zijn er kansen voor iedereen. Die racisme-discussie is uitsluitend de schuld bij anderen (de 'witte') leggen van individueel falen.
Een discussie over (massa?)-immigratie is prima mogelijk, maar niet als je als uitgangspunt neemt dat alle moslims kut zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, dan is dus elke discussie over het onderwerp massa-immigratie onmogelijk. Want dat betekent dat elke kritiek op de import van niet-westerlingen betekent dat je bevolkingsgroepen over één kam scheert en dat het verboden is om te uiten dat je elke vorm van niet-westerse immigratie onwenselijk vindt.
Er zijn voortdurend discussies over immigratie, zelfs in het parlement. Alleen ziet iedereen daar in dat 'sluit de grenzen voor moslims' geen optie is. Dus gaan ze het er ook niet over hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een discussie over (massa?)-immigratie is prima mogelijk, maar niet als je als uitgangspunt neemt dat alle moslims kut zijn.
Waarom niet? Die moeten in de regio opgevangen worden, hier hebben ze niets te zoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
zelfs in het parlement. Alleen ziet iedereen daar in dat 'sluit de grenzen voor moslims' geen optie is. Dus gaan ze het er ook niet over hebben.
Maar dan wordt de optie "sluit de grenzen voor iedereen". Het onderscheid moslim/niet-moslim kan niet worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moeten in de regio opgevangen worden, hier hebben ze niets te zoeken.
Waar in de regio?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die moeten in de regio opgevangen worden, hier hebben ze niets te zoeken.
Waarom zou dat moeten? Je verwart jouw eigen opvattingen met de werkelijkheid ,dat probleem hebben tegenwoordig heel veel mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |