Ga je die met ons delen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wil wat leuke anekdotes van de keren dat ik mijn derde bal heb uitgeknepen.
Hij wil geen lokquotes, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon vriendelijk goedemiddag.. Mag dat ook al niet meer?
Stiekem wil hij dat best.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij wil geen lokquotes, dat weet je toch.
Straatfeest!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gaat gewoon winnen hoor. Feestje, alles.
Alleen maar poep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:06 schreef Oversight het volgende:
ineens weet je het weer, twee glazen wijn is teveel.
ik ga niet teruglezen wat ik heb gepost.
quote:
Gelukkig ik ben niet de enige die met weinig alcohol al problemen heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:06 schreef Oversight het volgende:
ineens weet je het weer, twee glazen wijn is teveel.
ik ga niet teruglezen wat ik heb gepost.
Jouw kleine lijfje kan ook niet zoveel aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enige die met weinig alcohol al problemen heeft.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enige die met weinig alcohol al problemen heeft.
Ik was pas op het feestje van mijn beste vriend, die had me toch een partij bocht wijntechnisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Twee keer per jaar denk ik dat ik best een tweede glas wijn kan pakken, en twee kaar per jaar krijg ik daar spijt van.
Ach, in elk geval overstijgt in mijn geval mijn IQ wel mijn schoenmaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Van mijn afgelopen 30 posts in dit topic zijn er echt minstens 10 over de lengte van Uccie.
Misschien moet ik mijn leven iets beteren.
edit: Welke lengte van Uccie? Die bestaat niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was pas op het feestje van mijn beste vriend, die had me toch een partij bocht wijntechnisch.
Had 3 dagen later nog last.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Van mijn afgelopen 30 posts in dit topic zijn er echt minstens 10 over de lengte van Uccie.
Misschien moet ik mijn leven iets beteren.
edit: Welke lengte van Uccie? Die bestaat niet
Misschien moet jij gewoon eens je mond houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Misschien moet je uit die ghetto weg, die heeft een slechte invloed op je.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens je mond houden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, in elk geval overstijgt in mijn geval mijn IQ wel mijn schoenmaat.
Zou ik ook niet doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:15 schreef Oversight het volgende:
[..]ik ga geen flauw grapje maken over hele kleine voetjes.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens op pad...er wordt vanavond voor me gekookt
Dikzakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:52 schreef YokiKater het volgende:
Raspatat, pindasaus, Kwekkeboomkroketten, topshow!
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder.
Pizzadeeg, tomatensaus en kaas mag ik al niet. Heb je tipsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:45 schreef Oversight het volgende:
[..]Maak zelf een pizza met wat je wel mag erop, ook echt lekker joh.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pizzadeeg, tomatensaus en kaas mag ik al niet. Heb je tips
Ik mag maximaal 50 gram aardappel, meelspijzen of rijst. Alleen als het volkoren is. Of ik maisproducten mag, hangt ervan af hoeveel verzadigd vet erin zit. Zelfde met dressing. max 2g per 100 gram.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:11 schreef Oversight het volgende:
[..]ik ga zo ff zoeken, ern zijn best een boel redelijke vervangers voor pizzadeeg.
Mag je maisproducten, verse tomaten, en naturel sladressing met azijn erin?
Christusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik keek everybody loves raymond
Dat laat ik zelfs niet op de achtergrond aanstaan omdat ik bang ben dat dan de kijkcijfers omhoog schieten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik keek everybody loves raymond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |