Ja du_ke, ik weet dat jij nog steeds denkt dat ik PVV stem. Die domheid hoef je niet te blijven tentoonstellen.quote:
Het is meer dat je ze altijd zo dapper verdedigt en verder in alles overkomt als een typische PVV-aanhanger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja du_ke, ik weet dat jij nog steeds denkt dat ik PVV stem. Die domheid hoef je niet te blijven tentoonstellen.
Na afschaffen van het eigen risico gaat dat alleen maar stijgen, de tijd van de onbeperkte zorg consumptie komt dan terug en dat gaat heel wat kosten. Aan de andere kant kan men het basispakket wel weer gaan uitkleden want dat staat weer niet in het programma en dan valt het allemaal wel weer mee. De enig juiste conclusie blijft dat je niets kunt met dit vod, een leeg A4tje had ook het programma kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Er gaat ook nog bijna 8% van je salaris naar de zorg.
Niet iedereen die dom overkomt en bedenkelijke dingen post is een PVV'er. Er zijn vast nog organisaties die rechtser zijn dan de PVV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is meer dat je ze altijd zo dapper verdedigt en verder in alles overkomt als een typische PVV-aanhanger.
Waar verdedig ik ze precies?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is meer dat je ze altijd zo dapper verdedigt en verder in alles overkomt als een typische PVV-aanhanger.
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet iedereen die dom overkomt en bedenkelijke dingen post is een PVV'er. Er zijn vast nog organisaties die rechtser zijn dan de PVV.
Overal domme termpjes als Goedmens gebruiken is een mooie aanwijzing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar verdedig ik ze precies?
Kan je nog antwoord geven op mijn vraag of is dat teveel moeite ?quote:
Zijn aanhang weet vast niet wat innovatie is dus klinkt het hun wel goed in de oren dat er geen geld meer naar toe gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:57 schreef Toefjes het volgende:
Ook wel ongekend dat de PVV geen euro in innovatie wil steken. Terwijl zonder innovatie Wilders onmogelijk Donald Duck zou kunnen volgen op Twitter.
Wat een bewijs. Dit is alles wat je hebt? Je loopt zo stellig dingen te blèren, je moet dat toch wel kunnen onderbouwen met een quote of 30,40 waarin ik de PVV en hun standpunten verdedig. Dus kom maar opquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Overal domme termpjes als Goedmens gebruiken is een mooie aanwijzing.
Om even specifiek punt in te gaan: dit kan wel degelijk, de overheid bepaalt de huurliberalisatiegrens (momenteel ¤ 710,68). Corporaties bieden woningen aan op of onder deze prijs. Dat gaat mijns inziens verder dan "enigszins sturen".quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
'Huren omlaag'.
Ook zo'n briljant idee. Het is mij alleen niet duidelijk hoe de PVV dat in de praktijk wil doen. Naar mijn weten zijn woningcorporaties semi-publieke instellingen die zelf zeggenschap hebben over hun beleid. De overheid kan enigszins sturen, maar bemoeien met de exacte huurprijzen is naar weten niet mogelijk.
Zonder enige bijdrages aan innovatie tonen we wel de ambitie om richting het niveau van Zimbabwe te gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik begrijp dat de wensdenkers het een ernstige tekortkoming vinden dat er geen zinnen in het PVV-programma staan als: in 2060 zal door ons beleid de werkeloosheid 2,5846% bedragen en is de uitstoot van CO2 in de wereld met 12,3548% verminderd maar wees realistisch, het is nu tijd voor realpolitik: Daarom een no-nonsense programma, simpel misschien maar wel duidelijk. Gericht op Nederland, niet op Zimbabwe, Wit-Rusland of Nepal maar een uitvoerbaar programma voor Nederland want in dat land schijnen we toch echt te leven.
Staatsgeleide innovatie was in de Sovjet unie ook zo'n succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonder enige bijdrages aan innovatie tonen we wel de ambitie om richting het niveau van Zimbabwe te gaan.
In de US ook . bijna al het fundamenteel onderzoek daar gebeurt met public funding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Staatsgeleide innovatie was in de Sovjet unie ook zo'n succes.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Bedrijven hebben geen belang bij het doen van fundamenteel onderzoek, omdat de resultaten decennia ver weg kunnen zijn, resultaten onzeker zijn, resultaten niet direct toepasbaar zijn, resultaten niet specifiek bruikbaar voor het bedrijf hoeven te zijn, het moeilijk te patenteren is omdat het zo abstract is, enz.
Daar tegenover staat dat fundamenteel onderzoek zeer belangrijk is voor economien.
Het is een marktfalen die uitgebreid onderzocht is, een selectie:
http://www.nber.org/chapters/c10775.pdf
http://www.prism.gatech.edu/~jwalsh6/CohenNelsonWalshMgtScpdf.pdf
https://www.sussex.ac.uk/(...)Fac-BRM-UMIP&site=25
http://www.scienceofscien(...)s/attachments/33.pdf
https://www.researchgate.(...)08aeadd5836dd322.pdf
http://sjbae.pbworks.com/(...)Rosenberg%201990.pdf
Het programma is geschreven om stemmen te trekken en het geeft een inkijkje hoe de PVV zelf denkt over zijn kiezers. Blijkbaar hebben ze nog gelijk ook, als ik zie dat jij het uitvoerbaar noemt dan is het goed genoeg en vooral niet te ingewikkeld en zet het niet aan tot nadenken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik begrijp dat de wensdenkers het een ernstige tekortkoming vinden dat er geen zinnen in het PVV-programma staan als: in 2060 zal door ons beleid de werkeloosheid 2,5846% bedragen en is de uitstoot van CO2 in de wereld met 12,3548% verminderd maar wees realistisch, het is nu tijd voor realpolitik: Daarom een no-nonsense programma, simpel misschien maar wel duidelijk. Gericht op Nederland, niet op Zimbabwe, Wit-Rusland of Nepal maar een uitvoerbaar programma voor Nederland want in dat land schijnen we toch echt te leven.
Nee, het is slechts een mooi typerend voorbeeldje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een bewijs. Dit is alles wat je hebt?
Waarom zou ik moeten bewijzen wat zo overduidelijk isquote:Je loopt zo stellig dingen te blèren, je moet dat toch wel kunnen onderbouwen met een quote of 30,40 waarin ik de PVV en hun standpunten verdedig. Dus kom maar opdit is je kans, grijp hem, kom met je bewijsmateriaal.
Noem eens iets wat je onuitvoerbaar vindt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het programma is geschreven om stemmen te trekken en het geeft een inkijkje hoe de PVV zelf denkt over zijn kiezers. Blijkbaar hebben ze nog gelijk ook, als ik zie dat jij het uitvoerbaar noemt dan is het goed genoeg en vooral niet te ingewikkeld en zet het niet aan tot nadenken.
Hoe zie je die praktische uitvoering voor je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Welk onderdeel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe zie je die praktische uitvoering voor je?
Onder enz kan hij van alles toevoegen en verwijderenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef koemleit het volgende:
Ik vind de enz, bij punt 7 het mooiste.
Eerst noemt ie een aantal dingen die niks met elkaar te maken hebben en dan enz. goud
Oh, je hebt dus wederom niets om je stellingen te onderbouwen. Aardig patroon zo wat je aan het opbouwen bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het is slechts een mooi typerend voorbeeldje.
[..]
Waarom zou ik moeten bewijzen wat zo overduidelijk is. Daar is het veel te mooi weer voor.
Het intrekken van verleende verblijfsvergunningen vind ik veruit het mooist. In één klap wordt duidelijk gemaakt dat de PVV een onbetrouwbare partner is die elk moment van gedachten kan veranderen en waar zelfs een verleende vergunning geen garantie is dat je erop mag rekenen dat het goed komt. Gelukkig zijn er voor de overheid regels van goed bestuur die het onuitvoerbaar maken omdat de overheid wel betrouwbaar moet zijn in dat opzicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef koemleit het volgende:
Ik vind de enz, bij punt 7 het mooiste.
Eerst noemt ie een aantal dingen die niks met elkaar te maken hebben en dan enz. goud
Intrekken van verleende verblijfsvergunningen is in strijd met goed bestuur en daardoor onuitvoerbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Noem eens iets wat je onuitvoerbaar vindt.
Het is geen goedpraten van hem. Hij is geen aanhanger van de PVV (ik ook niet) maar gewoon een verstandig mens. Ik vond het een goede post omdat het een ander beeld schetst dan het bij voorbaat afbranden en demoniseren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:58 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik vind dat goedpraten zo mooi. Dit papiertje kun je toch nauwelijks serieus nemen? Maar mensen weten dat toch weer om te draaien.
Preventief opsluiten radicale moslims is onuitvoerbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Noem eens iets wat je onuitvoerbaar vindt.
Dus mocht de PVV aan de macht komen en in jouw ogen allerlei verschrikkelijke afspraken gemaakt hebben, vergunningen verleend hebben e.d. dan is elk volgend kabinet tot in den eeuwigheid verplicht om zich daar aan te houden? Goed om te weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het intrekken van verleende verblijfsvergunningen vind ik veruit het mooist. In één klap wordt duidelijk gemaakt dat de PVV een onbetrouwbare partner is die elk moment van gedachten kan veranderen en waar zelfs een verleende vergunning geen garantie is dat je erop mag rekenen dat het goed komt. Gelukkig zijn er voor de overheid regels van goed bestuur die het onuitvoerbaar maken omdat de overheid wel betrouwbaar moet zijn in dat opzicht.
Het is natuurlijk kolder om te veronderstellen dat mensen 30 a 40 quotes paraat hebben staan waarin jouw politieke opvattingen staan vermeld. Denken dat fokkers aan dossiervorming doen om je een hak te kunnen zetten is denk ik een vorm van zelfoverschatting. Zo interessant ben je niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, je hebt dus wederom niets om je stellingen te onderbouwen. Aardig patroon zo wat je aan het opbouwen bent.
De wet biedt de mogelijkheid tot intrekking. Maar het slaat natuurlijk nergens op. Moeten we Syriers oppakken en terugvliegen naar Aleppo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het intrekken van verleende verblijfsvergunningen vind ik veruit het mooist. In één klap wordt duidelijk gemaakt dat de PVV een onbetrouwbare partner is die elk moment van gedachten kan veranderen en waar zelfs een verleende vergunning geen garantie is dat je erop mag rekenen dat het goed komt. Gelukkig zijn er voor de overheid regels van goed bestuur die het onuitvoerbaar maken omdat de overheid wel betrouwbaar moet zijn in dat opzicht.
De vergunningen worden aan de dan geldende wetten getoetst en ja dan kun je die later niet zomaar intrekken omdat de overheid van mening is veranderd. Maar nu ik niet onbelangrijk punt van het PVV programma heb verwezen naar de prullenmand, wat ga je daar nu mee doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus mocht de PVV aan de macht komen en in jouw ogen allerlei verschrikkelijke afspraken gemaakt hebben, vergunningen verleend hebben e.d. dan is elk volgend kabinet tot in den eeuwigheid verplicht om zich daar aan te houden? Goed om te weten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is natuurlijk kolder om te veronderstellen dat mensen 30 a 40 quotes paraat hebben staan waarin jouw politieke opvattingen staan vermeld. Denken dat fokkers aan dossiervorming doen om je een hak te kunnen zetten is denk ik een vorm van zelfoverschatting. Zo interessant ben je niet.
3 is ook voldoende, zelfs de meest aartsluie tegenstander moet dat kunnen fabriceren. Hell, zelfs jij met je beperkte cognitieve vermogens zou dat moeten kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is natuurlijk kolder om te veronderstellen dat mensen 30 a 40 quotes paraat hebben staan waarin jouw politieke opvattingen staan vermeld. Denken dat fokkers aan dossiervorming doen om je een hak te kunnen zetten is denk ik een vorm van zelfoverschatting. Zo interessant ben je niet.
Ik zie niet in waarom. Die vluchtelingen zijn te gast en geen Nederlander. Trouwens ook de zogenaamde fatsoenlijke partijen veranderen wel eens de regels waardoor het bijvoorbeeld voor vluchtelingen moeilijker wordt om hun gezin hierheen te halen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Intrekken van verleende verblijfsvergunningen is in strijd met goed bestuur en daardoor onuitvoerbaar.
Nee niet als er zich geen nieuwe ontwikkelingen voordoen of mensen hebben gelogen bij de aanvraag, dus zeker niet zoals Wilders het nu beschrijft zonder beoordeling van elke zaak afzonderlijk omdat er een politiek motief achter zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
De wet biedt de mogelijkheid tot intrekking. Maar het slaat natuurlijk nergens op. Moeten we Syriers oppakken en terugvliegen naar Aleppo?
Daarom behoor je waarschijnlijk ook bij de doelgroep waar Wilders zich op richt, mensen die niet weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Die vluchtelingen zijn te gast en geen Nederlander. Trouwens ook de zogenaamde fatsoenlijke partijen veranderen wel eens de regels waardoor het bijvoorbeeld voor vluchtelingen moeilijker wordt om hun gezin hierheen te halen.
Ik ben erg selectief waar ik mijn energie in steek. Het verschonen van de kattenbak vind ik bijvoorbeeld nuttiger dan posts van jou opzoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
3 is ook voldoende, zelfs de meest aartsluie tegenstander moet dat kunnen fabriceren. Hell, zelfs jij met je beperkte cognitieve vermogens zou dat moeten kunnen.
Ik weet niet maar ik betaal de afgelopen 32 jaar alleen maar, misschien ¤100 euro per jaar aan tandartskosten dat is het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Na afschaffen van het eigen risico gaat dat alleen maar stijgen, de tijd van de onbeperkte zorg consumptie komt dan terug en dat gaat heel wat kosten. Aan de andere kant kan men het basispakket wel weer gaan uitkleden want dat staat weer niet in het programma en dan valt het allemaal wel weer mee. De enig juiste conclusie blijft dat je niets kunt met dit vod, een leeg A4tje had ook het programma kunnen zijn.
Maar het is niet de overheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alsof de overheid het meest objectief en verstandig is qua programmering.
Vandaar dat je zoveel energie stopt in het posten op fok. Erg nuttig ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben erg selectief waar ik mijn energie in steek. Het verschonen van de kattenbak vind ik bijvoorbeeld nuttiger dan posts van jou opzoeken.
Ik heb niet eens een kat. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel energie stopt in het posten op fok. Erg nuttig ja.
Je bent dus een fantast?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kat. Kun je nagaan.
Punt 1 bijvoorbeeld. Hoe ga je benodigde grondwetswijzigingen doorvoeren en daarmee ook nog eens zeven miljard per jaar besparen in deze regeerperiode? Nog los van dat je de wereld om je heen niet zomaar kan negeren.quote:
Wees blij zou ik zeggen anderen zijn een stuk minder gelukkig en hebben wel zorg nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik betaal de afgelopen 32 jaar alleen maar, misschien ¤100 euro per jaar aan tandartskosten dat is het wel zo'n beetje
De rest van mijn geld gaat naar ombouwen van halfzachte mietjes, gebitsrenovaties van Tokkies, het naar westerse maatstaven updaten van asielzoekers, en wat er nog overblijft gaat naar luxe gebouwen en managers.
Dat zou een komende kabinetsperiode ook maar beperkt financieel effect hebben immers het duurt langer om uit de EU te gaan dan een PVV het in een kabinet vol zou houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nederland uit de EU wordt gemakshalve ook niet financieel onderbouwd, moeten we alleen even in gedachten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |