abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164861780
Ook wel ongekend dat de PVV geen euro in innovatie wil steken. Terwijl zonder innovatie Wilders onmogelijk Donald Duck zou kunnen volgen op Twitter.
pi_164861791
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

_O- _O-
Ja du_ke, ik weet dat jij nog steeds denkt dat ik PVV stem. Die domheid hoef je niet te blijven tentoonstellen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164861815
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja du_ke, ik weet dat jij nog steeds denkt dat ik PVV stem. Die domheid hoef je niet te blijven tentoonstellen.
Het is meer dat je ze altijd zo dapper verdedigt en verder in alles overkomt als een typische PVV-aanhanger.
pi_164861821
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:50 schreef halfway het volgende:

[..]

Er gaat ook nog bijna 8% van je salaris naar de zorg.
Na afschaffen van het eigen risico gaat dat alleen maar stijgen, de tijd van de onbeperkte zorg consumptie komt dan terug en dat gaat heel wat kosten. Aan de andere kant kan men het basispakket wel weer gaan uitkleden want dat staat weer niet in het programma en dan valt het allemaal wel weer mee. De enig juiste conclusie blijft dat je niets kunt met dit vod, een leeg A4tje had ook het programma kunnen zijn.
pi_164861831
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is meer dat je ze altijd zo dapper verdedigt en verder in alles overkomt als een typische PVV-aanhanger.
Niet iedereen die dom overkomt en bedenkelijke dingen post is een PVV'er. Er zijn vast nog organisaties die rechtser zijn dan de PVV.
pi_164861832
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar verdedig ik ze precies?
pi_164861846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Niet iedereen die dom overkomt en bedenkelijke dingen post is een PVV'er. Er zijn vast nog organisaties die rechtser zijn dan de PVV.
Goed punt.
pi_164861872
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar verdedig ik ze precies?
Overal domme termpjes als Goedmens gebruiken is een mooie aanwijzing.
pi_164861873
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goed punt.
Kan je nog antwoord geven op mijn vraag of is dat teveel moeite ?
pi_164861878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:57 schreef Toefjes het volgende:
Ook wel ongekend dat de PVV geen euro in innovatie wil steken. Terwijl zonder innovatie Wilders onmogelijk Donald Duck zou kunnen volgen op Twitter.
Zijn aanhang weet vast niet wat innovatie is dus klinkt het hun wel goed in de oren dat er geen geld meer naar toe gaat.
pi_164861888
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Overal domme termpjes als Goedmens gebruiken is een mooie aanwijzing.
Wat een bewijs. Dit is alles wat je hebt? Je loopt zo stellig dingen te blèren, je moet dat toch wel kunnen onderbouwen met een quote of 30,40 waarin ik de PVV en hun standpunten verdedig. Dus kom maar op _O_ dit is je kans, grijp hem, kom met je bewijsmateriaal.
pi_164861894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
'Huren omlaag'.

Ook zo'n briljant idee. Het is mij alleen niet duidelijk hoe de PVV dat in de praktijk wil doen. Naar mijn weten zijn woningcorporaties semi-publieke instellingen die zelf zeggenschap hebben over hun beleid. De overheid kan enigszins sturen, maar bemoeien met de exacte huurprijzen is naar weten niet mogelijk.
Om even specifiek punt in te gaan: dit kan wel degelijk, de overheid bepaalt de huurliberalisatiegrens (momenteel ¤ 710,68). Corporaties bieden woningen aan op of onder deze prijs. Dat gaat mijns inziens verder dan "enigszins sturen".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_164861919
Ik begrijp dat de wensdenkers het een ernstige tekortkoming vinden dat er geen zinnen in het PVV-programma staan als: in 2060 zal door ons beleid de werkeloosheid 2,5846% bedragen en is de uitstoot van CO2 in de wereld met 12,3548% verminderd maar wees realistisch, het is nu tijd voor realpolitik: Daarom een no-nonsense programma, simpel misschien maar wel duidelijk. Gericht op Nederland, niet op Zimbabwe, Wit-Rusland of Nepal maar een uitvoerbaar programma voor Nederland want in dat land schijnen we toch echt te leven.
pi_164861957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik begrijp dat de wensdenkers het een ernstige tekortkoming vinden dat er geen zinnen in het PVV-programma staan als: in 2060 zal door ons beleid de werkeloosheid 2,5846% bedragen en is de uitstoot van CO2 in de wereld met 12,3548% verminderd maar wees realistisch, het is nu tijd voor realpolitik: Daarom een no-nonsense programma, simpel misschien maar wel duidelijk. Gericht op Nederland, niet op Zimbabwe, Wit-Rusland of Nepal maar een uitvoerbaar programma voor Nederland want in dat land schijnen we toch echt te leven.
Zonder enige bijdrages aan innovatie tonen we wel de ambitie om richting het niveau van Zimbabwe te gaan.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:09:40 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164861974
Debiel programma voor debiele mensen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_164861981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zonder enige bijdrages aan innovatie tonen we wel de ambitie om richting het niveau van Zimbabwe te gaan.
Staatsgeleide innovatie was in de Sovjet unie ook zo'n succes.
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:10:56 #167
230491 Zith
pls tip
pi_164861989
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Staatsgeleide innovatie was in de Sovjet unie ook zo'n succes.
In de US ook . bijna al het fundamenteel onderzoek daar gebeurt met public funding.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Bedrijven hebben geen belang bij het doen van fundamenteel onderzoek, omdat de resultaten decennia ver weg kunnen zijn, resultaten onzeker zijn, resultaten niet direct toepasbaar zijn, resultaten niet specifiek bruikbaar voor het bedrijf hoeven te zijn, het moeilijk te patenteren is omdat het zo abstract is, enz.

Daar tegenover staat dat fundamenteel onderzoek zeer belangrijk is voor economien.

Het is een marktfalen die uitgebreid onderzocht is, een selectie:

http://www.nber.org/chapters/c10775.pdf

http://www.prism.gatech.edu/~jwalsh6/CohenNelsonWalshMgtScpdf.pdf

https://www.sussex.ac.uk/(...)Fac-BRM-UMIP&site=25

http://www.scienceofscien(...)s/attachments/33.pdf

https://www.researchgate.(...)08aeadd5836dd322.pdf

http://sjbae.pbworks.com/(...)Rosenberg%201990.pdf

[ Bericht 36% gewijzigd door Zith op 26-08-2016 10:32:39 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_164861997
Ik vind de enz, bij punt 7 het mooiste.
Eerst noemt ie een aantal dingen die niks met elkaar te maken hebben en dan enz. goud :)
pi_164861999
quote:
Het programma is geschreven om stemmen te trekken en het geeft een inkijkje hoe de PVV zelf denkt over zijn kiezers. Blijkbaar hebben ze nog gelijk ook, als ik zie dat jij het uitvoerbaar noemt dan is het goed genoeg en vooral niet te ingewikkeld en zet het niet aan tot nadenken.
pi_164862031
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat een bewijs. Dit is alles wat je hebt?
Nee, het is slechts een mooi typerend voorbeeldje.

quote:
Je loopt zo stellig dingen te blèren, je moet dat toch wel kunnen onderbouwen met een quote of 30,40 waarin ik de PVV en hun standpunten verdedig. Dus kom maar op _O_ dit is je kans, grijp hem, kom met je bewijsmateriaal.
Waarom zou ik moeten bewijzen wat zo overduidelijk is :D. Daar is het veel te mooi weer voor.
pi_164862044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het programma is geschreven om stemmen te trekken en het geeft een inkijkje hoe de PVV zelf denkt over zijn kiezers. Blijkbaar hebben ze nog gelijk ook, als ik zie dat jij het uitvoerbaar noemt dan is het goed genoeg en vooral niet te ingewikkeld en zet het niet aan tot nadenken.
Noem eens iets wat je onuitvoerbaar vindt.
pi_164862046
quote:
Hoe zie je die praktische uitvoering voor je?
pi_164862052
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe zie je die praktische uitvoering voor je?
Welk onderdeel?
pi_164862056
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef koemleit het volgende:
Eerst noemt ie een aantal dingen die niks met elkaar te maken hebben en dan enz. goud :)
Onder enz kan hij van alles toevoegen en verwijderen ;)
pi_164862066
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, het is slechts een mooi typerend voorbeeldje.

[..]

Waarom zou ik moeten bewijzen wat zo overduidelijk is :D. Daar is het veel te mooi weer voor.
Oh, je hebt dus wederom niets om je stellingen te onderbouwen. Aardig patroon zo wat je aan het opbouwen bent.
pi_164862075
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef koemleit het volgende:
Het intrekken van verleende verblijfsvergunningen vind ik veruit het mooist. In één klap wordt duidelijk gemaakt dat de PVV een onbetrouwbare partner is die elk moment van gedachten kan veranderen en waar zelfs een verleende vergunning geen garantie is dat je erop mag rekenen dat het goed komt. Gelukkig zijn er voor de overheid regels van goed bestuur die het onuitvoerbaar maken omdat de overheid wel betrouwbaar moet zijn in dat opzicht.
pi_164862094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Intrekken van verleende verblijfsvergunningen is in strijd met goed bestuur en daardoor onuitvoerbaar.
pi_164862100
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:58 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik vind dat goedpraten zo mooi. Dit papiertje kun je toch nauwelijks serieus nemen? Maar mensen weten dat toch weer om te draaien.
Het is geen goedpraten van hem. Hij is geen aanhanger van de PVV (ik ook niet) maar gewoon een verstandig mens. Ik vond het een goede post omdat het een ander beeld schetst dan het bij voorbaat afbranden en demoniseren. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164862122
Nederland uit de EU wordt gemakshalve ook niet financieel onderbouwd, moeten we alleen even in gedachten houden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_164862131
quote:

[..]

Preventief opsluiten radicale moslims is onuitvoerbaar.
pi_164862135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het intrekken van verleende verblijfsvergunningen vind ik veruit het mooist. In één klap wordt duidelijk gemaakt dat de PVV een onbetrouwbare partner is die elk moment van gedachten kan veranderen en waar zelfs een verleende vergunning geen garantie is dat je erop mag rekenen dat het goed komt. Gelukkig zijn er voor de overheid regels van goed bestuur die het onuitvoerbaar maken omdat de overheid wel betrouwbaar moet zijn in dat opzicht.
Dus mocht de PVV aan de macht komen en in jouw ogen allerlei verschrikkelijke afspraken gemaakt hebben, vergunningen verleend hebben e.d. dan is elk volgend kabinet tot in den eeuwigheid verplicht om zich daar aan te houden? Goed om te weten.
pi_164862137
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oh, je hebt dus wederom niets om je stellingen te onderbouwen. Aardig patroon zo wat je aan het opbouwen bent.
Het is natuurlijk kolder om te veronderstellen dat mensen 30 a 40 quotes paraat hebben staan waarin jouw politieke opvattingen staan vermeld. Denken dat fokkers aan dossiervorming doen om je een hak te kunnen zetten is denk ik een vorm van zelfoverschatting. Zo interessant ben je niet.
pi_164862141
Hoeveel innovatie komt er dan daadwerkelijk vanuit de overheid? Innovatie is iets van bedrijven met grote R&D departementen, wat Wilders bedoelt is dat we geen hipster start-ups gaan ondersteunen die gemalen Himalaya koffiebonen uit Nepal willen importeren.
pi_164862170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De wet biedt de mogelijkheid tot intrekking. Maar het slaat natuurlijk nergens op. Moeten we Syriers oppakken en terugvliegen naar Aleppo? :')
pi_164862177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus mocht de PVV aan de macht komen en in jouw ogen allerlei verschrikkelijke afspraken gemaakt hebben, vergunningen verleend hebben e.d. dan is elk volgend kabinet tot in den eeuwigheid verplicht om zich daar aan te houden? Goed om te weten.
De vergunningen worden aan de dan geldende wetten getoetst en ja dan kun je die later niet zomaar intrekken omdat de overheid van mening is veranderd. Maar nu ik niet onbelangrijk punt van het PVV programma heb verwezen naar de prullenmand, wat ga je daar nu mee doen?
pi_164862178
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is natuurlijk kolder om te veronderstellen dat mensen 30 a 40 quotes paraat hebben staan waarin jouw politieke opvattingen staan vermeld. Denken dat fokkers aan dossiervorming doen om je een hak te kunnen zetten is denk ik een vorm van zelfoverschatting. Zo interessant ben je niet.
:D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164862185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

3 is ook voldoende, zelfs de meest aartsluie tegenstander moet dat kunnen fabriceren. Hell, zelfs jij met je beperkte cognitieve vermogens zou dat moeten kunnen.
pi_164862202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Intrekken van verleende verblijfsvergunningen is in strijd met goed bestuur en daardoor onuitvoerbaar.
Ik zie niet in waarom. Die vluchtelingen zijn te gast en geen Nederlander. Trouwens ook de zogenaamde fatsoenlijke partijen veranderen wel eens de regels waardoor het bijvoorbeeld voor vluchtelingen moeilijker wordt om hun gezin hierheen te halen.
pi_164862211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

De wet biedt de mogelijkheid tot intrekking. Maar het slaat natuurlijk nergens op. Moeten we Syriers oppakken en terugvliegen naar Aleppo? :')
Nee niet als er zich geen nieuwe ontwikkelingen voordoen of mensen hebben gelogen bij de aanvraag, dus zeker niet zoals Wilders het nu beschrijft zonder beoordeling van elke zaak afzonderlijk omdat er een politiek motief achter zit.
pi_164862227
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom. Die vluchtelingen zijn te gast en geen Nederlander. Trouwens ook de zogenaamde fatsoenlijke partijen veranderen wel eens de regels waardoor het bijvoorbeeld voor vluchtelingen moeilijker wordt om hun gezin hierheen te halen.
Daarom behoor je waarschijnlijk ook bij de doelgroep waar Wilders zich op richt, mensen die niet weten.
pi_164862232
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

3 is ook voldoende, zelfs de meest aartsluie tegenstander moet dat kunnen fabriceren. Hell, zelfs jij met je beperkte cognitieve vermogens zou dat moeten kunnen.
Ik ben erg selectief waar ik mijn energie in steek. Het verschonen van de kattenbak vind ik bijvoorbeeld nuttiger dan posts van jou opzoeken.
pi_164862243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Na afschaffen van het eigen risico gaat dat alleen maar stijgen, de tijd van de onbeperkte zorg consumptie komt dan terug en dat gaat heel wat kosten. Aan de andere kant kan men het basispakket wel weer gaan uitkleden want dat staat weer niet in het programma en dan valt het allemaal wel weer mee. De enig juiste conclusie blijft dat je niets kunt met dit vod, een leeg A4tje had ook het programma kunnen zijn.
Ik weet niet maar ik betaal de afgelopen 32 jaar alleen maar, misschien ¤100 euro per jaar aan tandartskosten dat is het wel zo'n beetje
De rest van mijn geld gaat naar ombouwen van halfzachte mietjes, gebitsrenovaties van Tokkies, het naar westerse maatstaven updaten van asielzoekers, en wat er nog overblijft gaat naar luxe gebouwen en managers.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:25:28 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_164862244
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alsof de overheid het meest objectief en verstandig is qua programmering.
Maar het is niet de overheid

En de programmering is erg divers
pi_164862246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben erg selectief waar ik mijn energie in steek. Het verschonen van de kattenbak vind ik bijvoorbeeld nuttiger dan posts van jou opzoeken.
Vandaar dat je zoveel energie stopt in het posten op fok. Erg nuttig ja.
pi_164862253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

landverradende partijen
:')
pi_164862263
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vandaar dat je zoveel energie stopt in het posten op fok. Erg nuttig ja.
Ik heb niet eens een kat. Kun je nagaan.
pi_164862266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een kat. Kun je nagaan.
Je bent dus een fantast?
pi_164862297
quote:

[..]

Welk onderdeel?
Punt 1 bijvoorbeeld. Hoe ga je benodigde grondwetswijzigingen doorvoeren en daarmee ook nog eens zeven miljard per jaar besparen in deze regeerperiode? Nog los van dat je de wereld om je heen niet zomaar kan negeren.
Punt 2 is geen draagvlak voor buiten de PVV
Punt 3 idem voor de grondwetswijziging
Punt 4, waar willen ze dat van gaan betalen? Nog los van dat het overconsumeren van zorg stimuleren niet erg verstandig is.
Punt 5, hoe willen ze hier de corporaties toe dwingen? En hoe de particuliere verhuurders?
Punt 6, hoe willen ze dit betalen?
Punt 7, zo vaag dat ik graag wil weten hoe jij die tien miljard hiermee denkt te kunnen besparen
Punt 8, hoe willen ze dit betalen, nu en in de toekomst?
Punt 9 is uitvoerbaar maar echt fors is het niet. Je draait dan ongeveer de bezuiniging op defensie terug waar de PVV in haar gedoogperiode vrolijk aan meewerkte.
Punt 10 en 11 prachtig maar hoe willen ze het betalen?

Er zitten een paar uitvoerbare punten bij maar over eht algemeen is het vooral grappig en weinig realistisch.
pi_164862303
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:25 schreef halfway het volgende:

[..]

Ik weet niet maar ik betaal de afgelopen 32 jaar alleen maar, misschien ¤100 euro per jaar aan tandartskosten dat is het wel zo'n beetje
De rest van mijn geld gaat naar ombouwen van halfzachte mietjes, gebitsrenovaties van Tokkies, het naar westerse maatstaven updaten van asielzoekers, en wat er nog overblijft gaat naar luxe gebouwen en managers.
Wees blij zou ik zeggen anderen zijn een stuk minder gelukkig en hebben wel zorg nodig.
pi_164862322
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nederland uit de EU wordt gemakshalve ook niet financieel onderbouwd, moeten we alleen even in gedachten houden.
Dat zou een komende kabinetsperiode ook maar beperkt financieel effect hebben immers het duurt langer om uit de EU te gaan dan een PVV het in een kabinet vol zou houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')