Hoezo, die internationale verdragen zeg je toch gewoon op?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Blijkbaar hoef je, in de nieuwe wereld van de PVV, je niets aan te trekken van bestaande (grond)wetten, internationale verdragen of mensenrechten.
Je weet toch nog wel van je economielessen van vroeger dat je altijd één zo'n post hebt die niemand echt kan controleren, maar waarmee je wel heel mooi je balans op nul krijgt? Nou, dat is deze.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
Hoe gaat de-islamiseren 7,2 mld opleveren?
Oh, ik dacht dat dat 'geen geld naar windmolens etc.' was.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet toch nog wel van je economielessen van vroeger dat je altijd één zo'n post hebt die niemand echt kan controleren, maar waarmee je wel heel mooi je balans op nul krijgt? Nou, dat is deze.
Er staat ook gewoon letterlijk "enz" achter. Wat een volkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat 'geen geld naar windmolens etc.' was.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:26 schreef Hochwinter het volgende:
Wat een populistische onzin.
Al die mongolen die op hem stemmen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:26 schreef Hochwinter het volgende:
Wat een populistische onzin.
Al die mongolen die op hem stemmen.
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
'Geen geld naar innovatie' vind ik wel een prachtig standpunt. Chapeau, Geert. Goed bedacht.
Sta nog een beetje in dubio, maar die Jan Jansen, of hoe heet-ie, parlementair verslaggever, bracht het net...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Is dit niet gewoon een photoshop van een of andere geinponum?
Nee Erwin Rommel, hij heeft het zelf op Facebook geplaatstquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zijn wel allemaal punten die Geertje in de loop der tijd geroepen heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Als dit echt is dan wens ik de pvv veel succesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef sc00p het volgende:
[..]
Nee Erwin Rommel, hij heeft het zelf op Facebook geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |