En als je een koran hebt ben je een crimineel, dus wordt je nationaliteit afgepakt en ga je terug naar de zandbakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ze razzia's gaan houden om boekenkasten te controleren of je er geen koran in hebt staan. Een verbod zonder handhaving is natuurlijk ook niks.
En wat denk je dat er verandert wanneer het eigen risico verdwijnt? Juist, dan wordt alles nog duurder!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Landen genoeg waar de zorg van prima kwaliteit is en waar het niet zo belachelijk duur is. Een gemiddeld pakket kost je gewoon 125 euro PER MAAND + 450 euro. Daar moet weldegelijk wat aan veranderen. Waarom hebben zorgverzekeraars miljarden in kas aan winsten? Totaal onnodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees maar eens een stuk en citeer het hier svp. Lees de eerste 200 bladzijdes van de Bijbel even en je komt tot de conclusie dat er geen verschillen zijn daarin. Het is maar net hoe je bepaalde dingen wilt lezen.
Dat zal voor de gemiddelde leek wellicht zo zijn, maar de Democratische voorverkiezing ging redelijk op de inhoud. Iets roepen over schreeuwen en halve crimineel doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar haar campagne is net zo erg als Trump alleen Trumpje schreeuwt wat meer en Clinton is een halve crimineel. Je zou maar in USA wonen nu tering
Dat ligt eraan. Vertel mij waarom het ergens anders wel kan? Misschien beginnen met absurde bonussen en salarissen stop te zetten? Zorgverzekeraars zouden winstvrij moeten opereren ipv alles oppotten wat ze nu doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En wat denk je dat er verandert wanneer het eigen risico verdwijnt? Juist, dan wordt alles nog duurder!
Nee dat zie ik echt niet gebeuren, deze drie zie ik nog wel samenwerken, ze hebben niet zoveel moeite met de anti-islam agenda van Wilders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En SP. Ik roep al jaren PVV en SP.
Het nieuwe testament > het oude.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees maar eens een stuk en citeer het hier svp. Lees de eerste 200 bladzijdes van de Bijbel even en je komt tot de conclusie dat er geen verschillen zijn daarin. Het is maar net hoe je bepaalde dingen wilt lezen.
Mein Kampf is niet verboden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mein Kampf is toch ook verboden. De koran is net zo'n haatzaaiend boekje.
14. Depends productie nationaliseren.quote:
Want alleen PVV-stemmers hebben moeite met het feit dat: "als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten?"quote:
Alsof dat iets is waar het geloof om draait. Dan waren we hier allemaal niet meer geweest geloof ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Want alleen PVV-stemmers hebben moeite met het feit dat: "als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten?"
Maar je gaf er geen antwoord op. Te moeilijk voor je dat je principes niet overeind kunnen blijven staan in de echte wereld?
Nee. Echt rechtstreeks van de Facebookpagina en Twitter van Wilders zelf.quote:
V for Vendettastyle ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ze razzia's gaan houden om boekenkasten te controleren of je er geen koran in hebt staan. Een verbod zonder handhaving is natuurlijk ook niks.
Het is wel zijn eerste bericht ooit..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee. Echt rechtstreeks van de Facebookpagina en Twitter van Wilders zelf.
Kan gehackt zijn natuurlijk.
Twee dingen:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Want alleen PVV-stemmers hebben moeite met het feit dat: "als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten?"
Maar je gaf er geen antwoord op. Te moeilijk voor je dat je principes niet overeind kunnen blijven staan in de echte wereld?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Toch staat het christendom niet bekend om haar geweldpleging maar om haar goedheid.
Nieuwe Facebookpagina volgens Wilders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wel zijn eerste bericht ooit..
Ik dacht toch dat zijn account gehackt is maar dan is de PVV site ook gekraakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nieuwe Facebookpagina volgens Wilders.
https://mobile.twitter.com/geertwilderspvv?lang=nl
Moet wel mooi worden die pagina
Oh, dit past wat mij betreft uitmuntend in de eerdere lijn van de PVV.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat zijn account gehackt is maar dan is de PVV site ook gekraakt.
http://www.pvv.nl/index.p(...)mma-op-facebook.html
Blijkbaar wil hij bewijzen dat zijn kiezers echt dom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |