De ideologie daarachter is wel degelijk gebaseerd op het onderdrukken van vrouwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Voor de zekerheid benadrukken we nogmaals dat de talloze burkini verboden langs de Franse stranden niets te maken hebben met het wel of niet onderdrukt worden van de betreffende vrouwen. Dat interesseert de Fransen geen drol.
Het gaat er puur om dat zij de burkini als een symbool, zoals een uniform en een vlag dat ook zijn, van een terroristische ideologie die Fransen heeft gedood zien.
Wat je daar van vindt is een tweede, maar vrouwenonderdrukking staat er dus helemaal los van.
Maar dat aspect interesseert de Fransen niet. Zij willen simpelweg geen burkinis op het strand - en als dat betekent dat mevrouw dan de hele dag opgesloten in haar huis zit dan is dat maar zo. Niet hun probleem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
De ideologie daarachter is wel degelijk gebaseerd op het onderdrukken van vrouwen.
Wanneer de inheemse bevolking een probleem heeft met een uiting van een geloof van waaruit geweldadigheden plaatsvinden kan ik me voorstellen dat je met uitingen van dat geloof niet geconfronteerd wil worden. Vooral niet op een plek waar je weg wil zijn van de waan van alle dag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar dat aspect interesseert de Fransen niet. Zij willen simpelweg geen burkinis op het strand - en als dat betekent dat mevrouw dan de hele dag opgesloten in haar huis zit dan is dat maar zo. Niet hun probleem.
Het enige wat voor hen belangrijk is zijn de tere en kwetsbare zieltjes van Fransen.
Waar heb je precies last van dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:23 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Onbegrijpelijk hoeveel mensen de boerkini goed nieuws vinden voor het "vrije westen" en maar niet willen zien hoeveel invloed deze achterlijke ideologie inmiddels heeft op ons dagelijks bestaan.
Vertel eens, op welke wijze beïnvloedt het jouw dagelijks bestaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:23 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Onbegrijpelijk hoeveel mensen de boerkini goed nieuws vinden voor het "vrije westen" en maar niet willen zien hoeveel invloed deze achterlijke ideologie inmiddels heeft op ons dagelijks bestaan.
Hoe kom je hier bij, jij denkt dat de fransen achterlijk zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar dat aspect interesseert de Fransen niet. Zij willen simpelweg geen burkinis op het strand - en als dat betekent dat mevrouw dan de hele dag opgesloten in haar huis zit dan is dat maar zo. Niet hun probleem.
Het enige wat voor hen belangrijk is zijn de tere en kwetsbare zieltjes van Fransen.
Uhm nee, probeer eens zelf na te denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:51 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Vertel eens, op welke wijze beïnvloedt het jouw dagelijks bestaan?
Gedaan, maar ik kon niets bedenken eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:03 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Uhm nee, probeer eens zelf na te denken.
Wat voor werk doe je? En in hoeverre heeft dit met religie te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:03 schreef vulgarismagistralis het volgende:
, ik heb in mijn werk dagelijks te maken met agressie en intolerantie van een zekere onaangepaste doelgroep.
Als je, bijvoorbeeld in een ziekenhuis werkt, krijg je inderdaad te maken met eisen van moslims die geloofsgerelateerd zijn. En een grote mond als ze hun zin daarin niet krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:06 schreef Hochwinter het volgende:
Wat voor werk doe je? En in hoeverre heeft dit met religie te maken?
Benieuwd of er commentaar op komt van oom agent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zullen het wel warm hebben gehad
Goed punt, had ik zelf niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:57 schreef Gia het volgende:
Als je, bijvoorbeeld in een ziekenhuis werkt, krijg je inderdaad te maken met eisen van moslims die geloofsgerelateerd zijn. En een grote mond als ze hun zin daarin niet krijgen.
Voorbeelden: Eigen kamer, houden zich niet aan bezoektijden, laten zich niet verzorgen/behandelen door iemand van het andere geslacht.
Ja, maar die kutkinderen zijn kutkinderen, maar dat heeft mijns inziens weinig met het geloof te maken. Een kennis van me heeft ook in zwembad gewerkt, en die hadden tijden lang veel last van overlastgevende Christenen. Het ligt grotendeels aan de opvoeding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:57 schreef Gia het volgende:
Als je in een zwembad werkt, krijg je ook te maken met agressieve, onopgevoede, vooral marokkaanse kutkinderen
Overlast gevende christenen ???? ze droegen allemaal een groot kruis om hun nek ???? LOLquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:02 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Goed punt, had ik zelf niet bij stilgestaan.
[..]
Ja, maar die kutkinderen zijn kutkinderen, maar dat heeft mijns inziens weinig met het geloof te maken. Een kennis van me heeft ook in zwembad gewerkt, en die hadden tijden lang veel last van overlastgevende Christenen. Het ligt grotendeels aan de opvoeding.
Geen nieuws gezien de laatste 30 jaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb je precies last van dan?
Getatoeëerde rozenkranzen, en teksten als "only god can judge me", etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Overlast gevende christenen ???? ze droegen allemaal een groot kruis om hun nek ???? LOL![]()
Gelukkig gaat een verbod op de boerkini daar ongekend veel verandering in brengen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:23 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Dat zijn ordinaire tokkies geen christenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Getatoeëerde rozenkranzen, en teksten als "only god can judge me", etc.
Het zijn wel uitingen van geloof.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zijn ordinaire tokkies geen christenen
Bingo, u mag door voor de hoofdprijs.Dat was precies het punt wat ik probeerde te maken. Dat geldt andersom dus net zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat zijn ordinaire tokkies geen christenen
Neen. De moslim ziet een vrouw niet als gelijkwaardig, maar als een gebruiksartikel voor de man. Dat is toch wel ff anders.... Maar dat ga jij als jij een moslim bent never nooit niet kunnen bevatten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:55 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Bingo, u mag door voor de hoofdprijs.
Dat was precies het punt wat ik probeerde te maken. Dat geldt andersom dus net zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |