Een welverdiende bonus voor hem , lekker veel winst gemaakt . Enige wat telt daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Transferperiode zit er weer op voor Marc.
Nu Bailey ook gezien heeft dat er aan dit Ajax geen eer te behalen valt.
"We gaan alles van de transfersom van Milik herinvesteren"quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een welverdiende bonus voor hem , lekker veel winst gemaakt . Enige wat telt daar
Ik ben benieuwd of hij weer eens in een kritisch voetbalprogramma komt te zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef Brammess het volgende:
Over een week is de deadline al, ik kan niet wachten om te zien wat Marc uit de hoed gaat toveren!
Het is een lachwekkende club geworden . Naja club.. spaarbank .quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan alles van de transfersom van Milik herinvesteren"
Alleen een huurspeler ervoor terug. En als vervanger van de keeper wéér een huurspeler. Comedy capers
Benieuwd of er protesten komen richting Overmars en het bestuur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is een lachwekkende club geworden . Naja club.. spaarbank .
Krul gaat er ook niet op vooruit als je ziet wat voor centrale verdedigers we hebben op Sanchez na
Bosz is de kakkerlak dus die moet oprotten, aldus de F-sidequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of er protesten komen richting Overmars en het bestuur.
Zal wel niet.
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/vertragslosespielerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef Brammess het volgende:
Over een week is de deadline al, ik kan niet wachten om te zien wat Marc uit de hoed gaat toveren!
Bret Holman en Royston Drenthe naar Ajaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/vertragslosespieler
genoeg keuze
Ook als Overmars en deze directie eruit gaan word het niks meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz is de kakkerlak dus die moet oprotten, aldus de F-side
Samba halen, dan is Vd Gijp ook weer een tijdje lyrisch over Ajaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/vertragslosespieler
genoeg keuze
Dan gaat Dolf het zelf doen met Martin Sturkenboom en Henri van der Aatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook als Overmars en deze directie eruit gaan word het niks meer.
Dan komen er wel weer andere figuren die er alleen zitten voor de macht, en niks doen in het belang van Ajax.
Die komt alleen een jaartje omdat hij anders in de 2e divisie speelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is een lachwekkende club geworden . Naja club.. spaarbank .
Krul gaat er ook niet op vooruit als je ziet wat voor centrale verdedigers we hebben op Sanchez na
Niks mis met een grote sterke lange negertquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Samba halen, dan is Vd Gijp ook weer een tijdje lyrisch over Ajax
Komt om in een jaar fit te worden en dan mag die daarna in de 2e divisie spelen want ik zie Newcastle niet promoverenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die komt alleen een jaartje omdat hij anders in de 2e divisie speelt.
Dan mag Ajax hem toch kopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt om in een jaar fit te worden en dan mag die daarna in de 2e divisie spelen want ik zie Newcastle niet promoveren
Wat zal hij zoal verdienen bij Newcastle? 3/4 miljoen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
alsof Krul dat wil man. Die verdient veel te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |