Op de EHBO hulpverleners aan het lastig vallen zeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Volgens de moeder van mijn zus is Ziyech gister in het AMC gezien.
Ziyech is al een week geleden medisch gekeurd hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, en neem het met een korreltje zout want geen idee of het serieus zo is of niet. Maar een maat van mij die in Dronten woont en ook wel eens de broer van Ziyech spreekt is Ajax op dit moment met hem bezig, let wel alleen het praten. Wie weet horen we over paar dagen meer.
Nogmaals neem het met een korreltje zout, wil geen zogenaamde insider zijn want dat ben ik niet 😂
Ziyech is al vier keer gekeurd toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ziyech is al een week geleden medisch gekeurd hoor
Voor z'n verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ziyech is al een week geleden medisch gekeurd hoor
Nee man! Dik 65% balbezit!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wtf. Je werd op alle fronten overklast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor z'n verblijfsvergunning?
Denk ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:43 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het is Verhoeven met een masker.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, en neem het met een korreltje zout want geen idee of het serieus zo is of niet. Maar een maat van mij die in Dronten woont en ook wel eens de broer van Ziyech spreekt is Ajax op dit moment met hem bezig, let wel alleen het praten. Wie weet horen we over paar dagen meer.
Nogmaals neem het met een korreltje zout, wil geen zogenaamde insider zijn want dat ben ik niet 😂
Standard, Austria Wien, Dundalk oid.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Brammess het volgende:
Dus jongens, wie hopen we te loten morgen?
Dundalk zou echt genot zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Standard, Austria Wien, Dundalk oid.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man! Dik 65% balbezit!Ajax heeft gedomineerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
We gaan er toch wel af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan me vrij weinig schelen wie we gaan loten met dit grafteam
Zou graag nog eens Totti live in actie zien .quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan er toch wel af.
Dus doe maar beetje leuke tegenstanders, jammer dat we Man Utd niet kunnen loten.
Ik heb nog meer vertrouwen in Ajax tegen dat soort clubs dan weer zo'n vage Oostblokker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou graag nog eens Totti live in actie zien .
Ik heb vooral vertrouwen in de zoveelste pupillenfout van Veltman of de zoveelste kutpass van die Joegoslaafquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Ajax tegen dat soort clubs dan weer zo'n vage Oostblokker.
Las weer een interview van Gudelj in dat Voetbal Inside blaadje, waarin hij weer opschepte over zijn mentaliteit en dat hij een strijder is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb vooral vertrouwen in de zoveelste pupillenfout van Veltman of de zoveelste kutpass van die Joegoslaaf
Heeft ie eigenlijk ook eens gezegd wie zijn voorbeelden zijn (op zijn pa na) ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las weer een interview van Gudelj in dat Voetbal Inside blaadje, waarin hij weer opschepte over zijn mentaliteit en dat hij een strijder is.
Kotsend in de wc pot gehangen daarna.
Z'n broertjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft ie eigenlijk ook eens gezegd wie zijn voorbeelden zijn (op zijn pa na) ?
Mladic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze trekken zich niks aan van de buitenwereld, 0,0 zelfkritiek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In die zin past die wel bij het huidige Ajax en dan vooral de leidingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze trekken zich niks aan van de buitenwereld, 0,0 zelfkritiek.
Kutgudelj
Transferperiode zit er weer op voor Marc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In die zin past die wel bij het huidige Ajax en dan vooral de leiding
Een welverdiende bonus voor hem , lekker veel winst gemaakt . Enige wat telt daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Transferperiode zit er weer op voor Marc.
Nu Bailey ook gezien heeft dat er aan dit Ajax geen eer te behalen valt.
"We gaan alles van de transfersom van Milik herinvesteren"quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een welverdiende bonus voor hem , lekker veel winst gemaakt . Enige wat telt daar
Ik ben benieuwd of hij weer eens in een kritisch voetbalprogramma komt te zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef Brammess het volgende:
Over een week is de deadline al, ik kan niet wachten om te zien wat Marc uit de hoed gaat toveren!
Het is een lachwekkende club geworden . Naja club.. spaarbank .quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan alles van de transfersom van Milik herinvesteren"
Alleen een huurspeler ervoor terug. En als vervanger van de keeper wéér een huurspeler. Comedy capers
Benieuwd of er protesten komen richting Overmars en het bestuur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is een lachwekkende club geworden . Naja club.. spaarbank .
Krul gaat er ook niet op vooruit als je ziet wat voor centrale verdedigers we hebben op Sanchez na
Bosz is de kakkerlak dus die moet oprotten, aldus de F-sidequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of er protesten komen richting Overmars en het bestuur.
Zal wel niet.
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/vertragslosespielerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:45 schreef Brammess het volgende:
Over een week is de deadline al, ik kan niet wachten om te zien wat Marc uit de hoed gaat toveren!
Bret Holman en Royston Drenthe naar Ajaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/vertragslosespieler
genoeg keuze
Ook als Overmars en deze directie eruit gaan word het niks meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz is de kakkerlak dus die moet oprotten, aldus de F-side
Samba halen, dan is Vd Gijp ook weer een tijdje lyrisch over Ajaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/vertragslosespieler
genoeg keuze
Dan gaat Dolf het zelf doen met Martin Sturkenboom en Henri van der Aatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook als Overmars en deze directie eruit gaan word het niks meer.
Dan komen er wel weer andere figuren die er alleen zitten voor de macht, en niks doen in het belang van Ajax.
Die komt alleen een jaartje omdat hij anders in de 2e divisie speelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is een lachwekkende club geworden . Naja club.. spaarbank .
Krul gaat er ook niet op vooruit als je ziet wat voor centrale verdedigers we hebben op Sanchez na
Niks mis met een grote sterke lange negertquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Samba halen, dan is Vd Gijp ook weer een tijdje lyrisch over Ajax
Komt om in een jaar fit te worden en dan mag die daarna in de 2e divisie spelen want ik zie Newcastle niet promoverenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die komt alleen een jaartje omdat hij anders in de 2e divisie speelt.
Dan mag Ajax hem toch kopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt om in een jaar fit te worden en dan mag die daarna in de 2e divisie spelen want ik zie Newcastle niet promoveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |