Dundalk zou echt genot zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Standard, Austria Wien, Dundalk oid.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man! Dik 65% balbezit!Ajax heeft gedomineerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
We gaan er toch wel af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan me vrij weinig schelen wie we gaan loten met dit grafteam
Zou graag nog eens Totti live in actie zien .quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan er toch wel af.
Dus doe maar beetje leuke tegenstanders, jammer dat we Man Utd niet kunnen loten.
Ik heb nog meer vertrouwen in Ajax tegen dat soort clubs dan weer zo'n vage Oostblokker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou graag nog eens Totti live in actie zien .
Ik heb vooral vertrouwen in de zoveelste pupillenfout van Veltman of de zoveelste kutpass van die Joegoslaafquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Ajax tegen dat soort clubs dan weer zo'n vage Oostblokker.
Las weer een interview van Gudelj in dat Voetbal Inside blaadje, waarin hij weer opschepte over zijn mentaliteit en dat hij een strijder is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb vooral vertrouwen in de zoveelste pupillenfout van Veltman of de zoveelste kutpass van die Joegoslaaf
Heeft ie eigenlijk ook eens gezegd wie zijn voorbeelden zijn (op zijn pa na) ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las weer een interview van Gudelj in dat Voetbal Inside blaadje, waarin hij weer opschepte over zijn mentaliteit en dat hij een strijder is.
Kotsend in de wc pot gehangen daarna.
Z'n broertjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft ie eigenlijk ook eens gezegd wie zijn voorbeelden zijn (op zijn pa na) ?
Mladic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze trekken zich niks aan van de buitenwereld, 0,0 zelfkritiek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In die zin past die wel bij het huidige Ajax en dan vooral de leidingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze trekken zich niks aan van de buitenwereld, 0,0 zelfkritiek.
Kutgudelj
Transferperiode zit er weer op voor Marc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In die zin past die wel bij het huidige Ajax en dan vooral de leiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |