Rostov werd flink onderschat. Is gewoon de nummer 2 van Ruslandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het wel. Kans is overigens groot, dat wij daar ook een pak slaag zouden krijgen.
Dat ploegje stelde ook niet veel voor, ze deden letterlijk niksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rostov werd flink onderschat. Is gewoon de nummer 2 van Rusland
Het deed me denken aan die wedstrijd van Ajax tegen Spartak Moskou. Thuis ging dat wel aardig en uit werd je weggespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thuis werd er verloren, daar was ik bij. Topavond gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het deed me denken aan die wedstrijd van Ajax tegen Spartak Moskou. Thuis ging dat wel aardig en uit werd je weggespeeld.
ik vond dit niet eens wegspelen, het was meer uitspelen van hun kantquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het deed me denken aan die wedstrijd van Ajax tegen Spartak Moskou. Thuis ging dat wel aardig en uit werd je weggespeeld.
Ze hadden maar 3 wisselsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij gingen eruit tegen Kuban Krasnodar. Die waren zo onbekend, die kenden zichzelf niet eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enohquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Toby Alderweireld
Christian Eriksen
Daley Blind
Demy de Zeeuw
74” Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Siem de Jong
Vurnon Anita
Lorenzo Ebecilio
85” Aras Özbiliz
Dit team ging in 2011 met 0-1 onderuit tegen Spartak.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
Eyong Tarkang Enoh
En voor Nederland in Europe voor altijd de eerste en nog steeds de laatstequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Al 16 jaar en 122 dagen geen kampioen
Gaat ook nooit gebeuren als ze blijven vasthouden aan het idee dat je met zoveel mogelijk tieners moet spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
Waar Ajax vorige week voor eigen publiek ondanks de nederlaag (0-1) nog domineerde tegen de populairste club van Rusland, werd het in het Loezjniki-stadion volledig van het kunstgras gespeeld. De formatie, startend met negen spelers uit de eigen opleiding, bestreed Spartak Moskou in de return van de achtste finale van de Europa League als een jeugdploeg.
Ajax heeft in 5 jaar wel stappen gemaakt![]()
![]()
Oh dus dat doen die spelers op het veld!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beetje alsof je zonder condooms een bos homos gaat barebacken ook dan is er een kans dat je geen aids hebt na afloop
PSV is weer hofleverancier toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gaat ook nooit gebeuren als ze blijven vasthouden aan het idee dat je met zoveel mogelijk tieners moet spelen.
Oh dan is het niet ergquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En voor Nederland in Europe voor altijd de eerste en nog steeds de laatste
Check wat ik hebquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
Waar Ajax vorige week voor eigen publiek ondanks de nederlaag (0-1) nog domineerde tegen de populairste club van Rusland, werd het in het Loezjniki-stadion volledig van het kunstgras gespeeld. De formatie, startend met negen spelers uit de eigen opleiding, bestreed Spartak Moskou in de return van de achtste finale van de Europa League als een jeugdploeg.
Ajax heeft in 5 jaar wel stappen gemaakt![]()
![]()
Waar heb je dat vandaan en is dat nog goed denk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Check wat ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van voor het Hertog Jan werd ja. Geen idee of het nog te zuipen is, zal wel geoxideerd zijn maar wrs wel drinkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan en is dat nog goed denk je?
Is van Hertog Jan?
Flessen die je stuurt zijn ook random?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Is van voor het Hertog Jan werd ja. Geen idee of het nog te zuipen is, zal wel geoxideerd zijn maar wrs wel drinkbaar.
Krijg ik net via beerswap van een facebookgroep. Paar flessen sturen naar een random iemand en van een ander random iemand flessen krijgen
Nouja je krijgt wel door wat iemand lekker vindt. Deze gast houdt van zwaar en donker dus ik stuur iig wat Pannepot (reserva en normaal) op en nog wat RISjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Flessen die je stuurt zijn ook random?
Dit had ik laatst ook met wifeswap.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja je krijgt wel door wat iemand lekker vindt. Deze gast houdt van zwaar en donker dus ik stuur iig wat Pannepot (reserva en normaal) op en nog wat RISjes
Jouw vrouw is erg zwaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit had ik laatst ook met wifeswap.
Je bent het eens met het slotje ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
VBL / [FAQ en FB #137] Koekjes
Ik moet toch even kwijt dat ik het te doen heb met ajacied en dat ik erg blij ben niet meer met dit soort gezeik te doen heb.
Ik heb de buurvrouw gestuurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus de swap is niet gelukt.
Je vraagt je af dat ik tegengas gaf tegen jou. Dit soort dingen dus. Je was net zo'n incapabele mod als Ajacied 367 is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
VBL / [FAQ en FB #137] Koekjes
Ik moet toch even kwijt dat ik het te doen heb met ajacied en dat ik erg blij ben niet meer met dit soort gezeik te doen heb.
Haha je vergeet hier een hoofdletter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een moeilijk woord om te lezen
spelde ik het goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |