Vast een roggel in zn koffie aan het tuffen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bel je secretaresse. Vraag waar ze momenteel mee bezig is.
Het onderwerp wordt de nieuwe TT.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:29 schreef onlogisch het volgende:
Mensen mensen. Ik ben aan het werk. Graag spoilers.
Ze ligt ergens op het strand.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bel je secretaresse. Vraag waar ze momenteel mee bezig is.
Het onderwerp wordt de nieuwe TT.
Ik drink geen koffie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vast een roggel in zn koffie aan het tuffen.
Die ranking op de EUFA lijst. Dramatisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Al 16 jaar en 122 dagen geen kampioen
En toch nog een trouwe aanhang. Mooi he?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Al 16 jaar en 122 dagen geen kampioen
Ze trouw dat, dat tijdens europese wedstrijden de helft van het stadion leeg moet zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En toch nog een trouwe aanhang. Mooi he?
Zouden jullie meer mensen af hebben gevaardigd naar Rostov?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En toch nog een trouwe aanhang. Mooi he?
Tja, vrijwillig zouden we niet wegblijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze trouw dat, dat tijdens europese wedstrijden de helft van het stadion leeg moet zijn.
Denk het wel. Kans is overigens groot, dat wij daar ook een pak slaag zouden krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zouden jullie meer mensen af hebben gevaardigd naar Rostov?
waar speelt hij nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mensen kunnen zeiken op Boilesen wat ze willen, maar hij gaat wel mooi de Champions League in!
Rostov werd flink onderschat. Is gewoon de nummer 2 van Ruslandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het wel. Kans is overigens groot, dat wij daar ook een pak slaag zouden krijgen.
Dat ploegje stelde ook niet veel voor, ze deden letterlijk niksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rostov werd flink onderschat. Is gewoon de nummer 2 van Rusland
Het deed me denken aan die wedstrijd van Ajax tegen Spartak Moskou. Thuis ging dat wel aardig en uit werd je weggespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thuis werd er verloren, daar was ik bij. Topavond gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het deed me denken aan die wedstrijd van Ajax tegen Spartak Moskou. Thuis ging dat wel aardig en uit werd je weggespeeld.
ik vond dit niet eens wegspelen, het was meer uitspelen van hun kantquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het deed me denken aan die wedstrijd van Ajax tegen Spartak Moskou. Thuis ging dat wel aardig en uit werd je weggespeeld.
Ze hadden maar 3 wisselsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |